2020-12-17, 15:10
  #7921
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabbaJagga
Du behöver bara läsa i tråden. Läs på expressen och aftonbladet och använd google. Då kommer du att hitta all information du behöver.
Inlägget skrevs 28 november men tack ändå.
Citera
2020-12-17, 16:26
  #7922
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Saxar ut en enda satts ur ditt långa och talande inlägg.
Detta innan inträffar inte i Sverige, någonsin.
Så mycket skit som svenskarna har fått uppleva åtminstone under senaste 20 åren från politikerna och inget har ändå hänt.

Jo fel, det har hänt något - det har bara blivit sämre.
Det här känner politikerna till - det uppstår aldrig något folkligt missnöje, och därför kör de hjälpta av media på och på och på.

Det Annie Lööf sa igår i P1 i intervjun var en utstuderad lögn. Självklart har hon haft kännedom om pedofilen sedan längre tillbaka än dagarna innan Stoppa pressarna kom med sitt avslöjande.

Aldrig att Centerpartiet inte på tidigt stadium skulle kolla upp en så viktig person i partiet som Federleys nye sambo.

Det måste finna digitala/mobila spår av det. Men s k etablerade journalister är inte intresserade att gräva i det eller avslöja vad de redan vet eftersom Lööf ingår i gänget.

Lööf hade koll på problemen långt innan allmänheten, det anser jag vara självklart.

Det handlar nog inte om månader, utan om år. En såhär rutten situation uppkommer inte på ett halvår.

I klartext: Lööf klarar inte av att omedelbart kasta ut en nära kollega som skyddat en pedofil i sitt eget hem. Det är patetiskt.

Hon skyddar en kollega som skyddat en pedofil. Och denna kollega är dessutom potentiell måltavla för politiskt våld. En säkerhetsrisk.

Att lämna minsta lilla öppning för fortsatt förtroende, är moraliskt förkastligt.

Lööf är moraliskt förkastlig.

Pedofiler är speciella brottslingar. De återfaller. Och just denna pedofil var nyss släppt, kontrollerad av frivården.

Katastrof, på alla plan.

Och frågan är såklart: är Federley pedofil?
__________________
Senast redigerad av Eremona2.0 2020-12-17 kl. 16:29.
Citera
2020-12-17, 16:51
  #7923
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Undrar på vilka grunder han är sjukskriven? Har han läkarintyg som visar att han är sjuk eller försörjer han sig på bidragsbrott nu?
Politikerna har gjort gött för sig.Fina löner, fallskärmar,pensioner mm mm .Dom blir absolut inte jagade av Försäkringskassan som vanliga svenskar blir .
Citera
2020-12-17, 17:39
  #7924
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Politikerna har gjort gött för sig.Fina löner, fallskärmar,pensioner mm mm .Dom blir absolut inte jagade av Försäkringskassan som vanliga svenskar blir .

Det är däremot just dessa politiker som bestämt att vanliga svenskar ska jagas av Försäkringskassan som villebråd.
Citera
2020-12-17, 17:57
  #7925
Medlem
Dålig fart på tråden. Finns det verkligen ingen i Federleys, exsambons eller Lööfs närhet som kan räta ut frågetecken, komma med vittnesmål och berätta varför C är så förfallet?

Detta är ju en megaskandal och alla fattar att det finns mer att gräva fram.

Varför hänger Federley med pedosar?

Vad säger dotterns mor?

Federley föräldrar?

Hallå.
Citera
2020-12-17, 18:26
  #7926
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Dålig fart på tråden. Finns det verkligen ingen i Federleys, exsambons eller Lööfs närhet som kan räta ut frågetecken, komma med vittnesmål och berätta varför C är så förfallet?

Detta är ju en megaskandal och alla fattar att det finns mer att gräva fram.

Varför hänger Federley med pedosar?

Vad säger dotterns mor?

Federley föräldrar?

Hallå.

Partisekreteraren är sannolikt även han homosexuell.
Citera
2020-12-17, 18:27
  #7927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickB8man
Ytterliggare info här

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/toppolitiker-avgar-bodde-ihop-med-man-som-domts-for-sexuellt-overgrepp-mot-barn

Och så en till.

Citat:
Det var våren 2019 som sammanlagt tio män ställdes inför rätta för olika typer av sexbrott mot barn och kvinnor i Västsverige. En av männen är Denny Olofsson folkbokförd i Lindome som själv har suttit och dömt andra för brott i Mölndals tingsrätt.

Samtidigt som Olofsson representerade Centerpartiet i rättsväsendet samlade han på våldtäktsnoveller om barn och omsatte även fantasierna i verklighet genom att systematiskt våldta en 14-årig flicka, rapporterar Göteborgs-Posten.

https://samnytt.se/c-namndeman-och-vardegrundsexpert-valdtog-14-arig-flicka-viktigt-att-tjejer-tar-plats/

Annie går verkligen fjamåt från katastrof till katastrof. Det verkar som om Centerpartiet är fullständigt impregnerat av homfiler och/pedofiler.
__________________
Senast redigerad av Ottokar 2020-12-17 kl. 18:30.
Citera
2020-12-17, 18:59
  #7928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Och så en till.



https://samnytt.se/c-namndeman-och-vardegrundsexpert-valdtog-14-arig-flicka-viktigt-att-tjejer-tar-plats/

Annie går verkligen fjamåt från katastrof till katastrof. Det verkar som om Centerpartiet är fullständigt impregnerat av homfiler och/pedofiler.
Det där har jag inte ens läst om i mainstreammedia.

Har denna händelse ingen egen tråd?
Citera
2020-12-17, 19:03
  #7929
Medlem
***s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaBorg
Måste se detta ur ett än större perspektiv, finns det en så kallad pedofilring inom C som sträcker sej utomlands? Vi har även den så kallade "brevduve-pedofilen" inom C som jag inte tror identifierats ännu, vi har den norske dömde pedofilen i Bryssel...Kan vara en slump men varför verkar vissa människor dras till varandra?
Det är nog inte så konstigt att de har en sammanhållning sinsemellan eftersom alla hatar dem. Då tyr de sig inåt till sina vänner med liknande intressen så att de kan vara sig själva. Det är ett av skälet till att såväl Yrjas som Federley rimligtvis hyser någon form av liknande åsikter.

Det verkar ju också tämligen osannolikt att det i C-toppen skulle finnas flera av varandra oberoende sådana här kretsar. De borde rimligtvis ha stenkoll på sina pedofilvänner i den lilla krets det är.
Citera
2020-12-17, 19:04
  #7930
Medlem
Kan man se bild på kräket? jag orkar inte bläddra igenom så många sidor.
Citera
2020-12-17, 19:04
  #7931
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smurf96
Det där har jag inte ens läst om i mainstreammedia.

Har denna händelse ingen egen tråd?



flashback.org/t3135890
Citera
2020-12-17, 19:14
  #7932
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theresamay2018
Kan man se bild på kräket? jag orkar inte bläddra igenom så många sidor.
Vilken av alla kräk ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in