2020-12-16, 10:37
Medlem
BenKaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Men de ansiktsgaddningarna under ögonen, F o S, vad står de för, nån stenhårt gangztah-ordspråk?

* Försäkringskassan Suger
*Fet Saab
*Faktiskt Smart
*Fräck Sambo
*Fyra Subutex
*Foglig Slampa

Nån som vet?

Det står 27 och hon hävdar själv att det återger det antal pedofiler hon klippte under sin vända inom kriminalvården i Sydafrika..
Citera
2020-12-16, 10:44
Medlem
Londiniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longinus
Står det inte 27? (selfievändning)

The 27s eller Numbers Gang är ett brutalt fängelsegäng från Sydafrika. Tror inte direkt de heller hade uppskattat att en smutsig poser-brud från norra Sverige snyltar på deras varumärke. Finns en risk att det kan sluta med kidnappning, gängvåldtäkt, tatueringsborttagning med hjälp av avslagen smutsig ölflaska, samt kroppsdumpning på en soptipp, om hon skulle få för sig att besöka Kapstaden.
Citera
2020-12-16, 10:49
Medlem
Tibryss avatar
Haha isåfall ska jag hälsa från dig 😂😁😝

Citat:
Ursprungligen postat av Bonda
Okej, tåget går längst norrlandskusten antar jag? Ingen som sett till dessa i Övik/Härnösand/Kramfors?

Kanske ska de till behandlingshem i Kramfors.
Citera
2020-12-16, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenKaktus
Att hon skulle vara från Ryssland och judinna är bara påhittat av henne själv hon är ursvensk och mytoman. Hon skall ha sagt att om folk "vet" att hon är judinna skall hon uppfattas som bra på affärer och få större tillit.

Ha ha ha!!!

En sådan sak som att börja göra affärer, respektera avtal och bygga nätverk att arbeta i faller aldrig en sådan här människa i sinnet.

Nej, det är mer naturligt att byta identitet, ursprung, etnisk- och religionstillhörighet samt ta en sväng förbi tatueraren för att permanenta förvandlingen - så man framstår som "bra på affärer".

God man? Förmyndare?
Någon slags överrock skulle behövas för att skydda dessa två från sig själva, från andra och varandra.

Undrar förresten om det inte är en variant av 'Peter Pan-symdrom" vi ser här?
Man bygger upp en fantasivärld som passar bättre än den verkliga vuxenvärlden, med alla dess krav och måsten.

Två individer med denna störning kan tillsammans bekräfta varandra, bilda kritisk massa och spinna ut i total galenskap.

"Du och jag mot världen"
Senast redigerad av boboboxbox 2020-12-16 kl. 11:33.
Citera
2020-12-16, 11:41
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverjevenn
Usch vad tuffa dom verkar vara, man blir illa till mods när man tänker på att det spankulerar omkring så där tuffa människor i samhället. Om man inte visste att dom är ena tuffa jävlar skulle man kunna tro att dom är lågbegåvade, trasiga kaosindivider utan självkänsla, jag blev iaf lurad att tro det först.

Det är ju knappast den typen av kvinna som om tio år sitter med risigt hår och kluvna toppar, skitig morgonrock, ensam, rynkig, alkoholiserad och utbränd och röker budgetcigg under fläkten i nån lortig soc-lägga mellan besöken på pizzerian, soc och vårdcentralen.

Herrn i huset kanske får ett jobb en vacker dag, börjar betala skatt och gör rätt för sig, kanske inte som "ansvarig" för något, men arbetsträning eller praktik eller vad det kallas nu för tiden kanske.

Det enda som verkar vara sant i deras brev är väl att de inte har något på avbetalning. Av lättförståeliga skäl.

Enl. rykten lär det vara folk på väg söderifrån för att prata med dom, men vi får väl se vad det lider.

Inför julledigheten hoppas vi nu på en lång och intressant tråd i sann gangland-anda där de omskrivna tu kommer in och påvisar sin oskuld och oförvitliga leverne!

tror du verkligen HA orkar åka upp i covid tider och juletider för att träffa två retarder utan pengar? Vad får de ut av det? Pressa dem på pengar? Bötfälla dem? Tja, visst men kände hon inte folk i norska HA som säkert i fyllan sagt att de ger henne beskydd? Något hon rider på menar jag? Hon lär väl knappast tagit det ur luften? Eller vad vet jag. Hon kanske är helt sinneslö.
Citera
2020-12-16, 13:20
Medlem
Mrhealers avatar
Undra hur det går för lägenhets innehavaren
Senast redigerad av Mrhealer 2020-12-16 kl. 13:31.
Citera
2020-12-16, 13:21
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Londinium
The 27s eller Numbers Gang är ett brutalt fängelsegäng från Sydafrika. Tror inte direkt de heller hade uppskattat att en smutsig poser-brud från norra Sverige snyltar på deras varumärke. Finns en risk att det kan sluta med kidnappning, gängvåldtäkt, tatueringsborttagning med hjälp av avslagen smutsig ölflaska, samt kroppsdumpning på en soptipp, om hon skulle få för sig att besöka Kapstaden.

I hennes fantasivärld är de (helt logiskt) dubbelt så farliga än MS13, för sifftan är ju mer än dubbelt så stor.. Tror inte de bryr sig heller, men tjejen målar ju in sig i diverse hörn..
Citera
2020-12-16, 13:34
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Det står 27 och hon hävdar själv att det återger det antal pedofiler hon klippte under sin vända inom kriminalvården i Sydafrika..

😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣

Vilken jävla nolla .

Trodde de stog för hur många hon sugit av ... i år 😎
Citera
2020-12-16, 13:35
Medlem
BenKaktuss avatar
Nu har jag nog genomskådat ännu en av lögnerna jag tidigare undrade över om det var fiktion eller sanning enligt Mr.koll. Så bodde Mr Englund på Mats Knuts väg 50 i Borlänge och där hittar vi förmodligen hans föräldrar Ja*neth och H*enrik E*nglund. Han hävdade i texten att han sålt av sitt tidigare boende innan flytten till Umeå vilket inte riktigt stämmer då, eller sålda han villan dem bor i till sina föräldrar eller släktingar?

En annat roligt rykte jag hörde om Ida är att hon påstår sig vara en blodsläkting till självaste Julius Cesar så hon är alltså Judinna/Ryss/Italienska/Superskurk och massmördare i ett, inte illa..

Rolig kuriosa från Mr.koll: Kevin är mer eftersökt än vanligt. Under den här månaden, fram till igår, har vi visat information om honom 139 gånger.
Citera
2020-12-16, 13:53
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Nu har jag nog genomskådat ännu en av lögnerna jag tidigare undrade över om det var fiktion eller sanning enligt Mr.koll. Så bodde Mr Englund på Mats Knuts väg 50 i Borlänge och där hittar vi förmodligen hans föräldrar Ja*neth och H*enrik E*nglund. Han hävdade i texten att han sålt av sitt tidigare boende innan flytten till Umeå vilket inte riktigt stämmer då, eller sålda han villan dem bor i till sina föräldrar eller släktingar?

En annat roligt rykte jag hörde om Ida är att hon påstår sig vara en blodsläkting till självaste Julius Cesar så hon är alltså Judinna/Ryss/Italienska/Superskurk och massmördare i ett, inte illa..

Rolig kuriosa från Mr.koll: Kevin är mer eftersökt än vanligt. Under den här månaden, fram till igår, har vi visat information om honom 139 gånger.

hm, låter som hon går till något medium och får info om tidigare liv. Att någon batikhäxa sett att hon är släkt med självaste Julius Cesar och en mängd andra med tex rysk/judiskt påbrå. Det förklarar ju allt för henne, hur bra skulle tex Julius Cesar må om han gick i särskola. Nej det fattar väl alla? Klart att hon led av det. Förlåt han, Julius alltså. Typ.
Citera
2020-12-16, 14:35
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Det här börjar bli mer obehagligt än roligt.
Hur fan kan hon inte sitta inlåst och få vård?
Citera
2020-12-16, 15:11
Medlem
Citat:
Har hon ens varit i Sydafrika? haha vilken patetisk människa.
Tror förövrigt den här tråden har stor potential att leva kvar under evighetsdiskussioner.
Här finns allt inklusive 2 trasiga människor från samhällets bottenskrap.
Skulle vara stor humor om någon av huvudpersonerna dök upp i tråden.
Har någon tipsat I*a eller K*vin?

Stackars människa som hyr ut till dessa 2 idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in