2020-12-16, 00:28
Medlem
RyanCrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Är det jag eller är dom män som tar FF bakom ryggen män med tvetydiga sexuella relationer ??? Helt klart är inte alla det men man ser att dom är enligt mig överrepresenterade, ngn som kan svara
Vad som är ännu sjukare är alla icke-pedofiler som försvarar pedofilen(Federley) - på politiska grunder för att frånta Centern och Annie ansvar.
Förstår ni hur sjukt det politiska klimatet har blivit när man är beredd att blunda för barnvåldtäkter för att bibehålla sin agenda.
Jag tycker det här är ganska signifikativt för Centern med hur man använder afghaner som brickor i det politiska spelet. Helt ointresserade över slutresultatet för dessa individer. Ser inte vilka andra partier som hade förvarat en pedofil så här innerligt.
Citera
2020-12-16, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Pedofili är ju ett fasansfullt problem som måste utraderas, företeelsen är fruktansvärt skadlig och fel! Men folk kan ju vara intesserade av psykologin bakom, behöver inte vara att dom är pedofiler själva för det!

Fast nu är det väl dags att fokusera på de riktiga offren, de små barnen som fått sina liv förstörda. FF är en skithög och förtjänar all skit han får.
Citera
2020-12-16, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Kanske den änglalike FF bara ville forska vidare på idén med en pedofilö och därför hade klippkort hos Bergwall och hängde med diverse pederaster.

Det finns 2 bilder 2-3 dagar tillbaks i tråden som jag har funderat mycket över. Kan det vara så att Sture är Fredriks biologiska pappa? Det skulle förklara varför Fredrik är vad han är.
Citera
2020-12-16, 01:53
Medlem
Tror ni detta räcker för att C ska åka ut nästa val? (hoppas)
Citera
2020-12-16, 02:03
Medlem
Han har avtjänat sitt straff och inte begått några övergrepp efter det? FF har inte begått något brott?

Är det inte bra att en fd. kriminell kommer tillbaka in i samhället igen och får hjälp med det?
Citera
2020-12-16, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukas
Det finns 2 bilder 2-3 dagar tillbaks i tråden som jag har funderat mycket över. Kan det vara så att Sture är Fredriks biologiska pappa? Det skulle förklara varför Fredrik är vad han är.

Wow DET vore ju en plot twist värd 2020! Det vore väl typ den enda som skulle kunna rädda FF nu. Att han gråter ut om pappa Sture och hur pederastJonas bara var ett förvirrat sätt att omvända en pedofil. Båda har/ hade ju stora ögon som vinklas neråt...
Citera
2020-12-16, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Han har avtjänat sitt straff och inte begått några övergrepp efter det? FF har inte begått något brott?

Är det inte bra att en fd. kriminell kommer tillbaka in i samhället igen och får hjälp med det?
Ingen har avtjänat något straff, vad svamlar du om?
Citera
2020-12-16, 02:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stukas

Klockrent, de är ju fan lika i utseendet!
Fula, bleka, lönnfeta! Ser på båda att de är psykiskt sjuka också!
Citera
2020-12-16, 02:40
Medlem
Har Fredrik avslöjats som pedofil än? Borde ju bara vara en tidsfråga annars. På sätt och vis är det ju redan uppenbart att han kan luta åt det hållet med tanke på hans osmakliga val av partner.
Citera
2020-12-16, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stroke99
Ingen har avtjänat något straff, vad svamlar du om?

Suttit många år i fängelse tydligen.
Citera
2020-12-16, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Har Fredrik avslöjats som pedofil än? Borde ju bara vara en tidsfråga annars. På sätt och vis är det ju redan uppenbart att han kan luta åt det hållet med tanke på hans osmakliga val av partner.

Varför då? Man behöver inte vara pedofil för att man umgås med en pedofil eller en fd. pedofil.
Senast redigerad av B-a-c-k-f-l-a-s-h 2020-12-16 kl. 02:55.
Citera
2020-12-16, 02:56
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Varför då? Man behöver inte vara pedofil för att man umgås med en pedofil eller fd. en pedofil.
Han umgås med flera dömda pedofiler , varav en flyttar han ihop med fast han har barn och pedofili inte går att bota .
Han har inte avtjänat sitt straff , villkorligt frigiven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in