2020-12-15, 13:04
Medlem
Vad hände med undersökningen Lasse gjorde om vilka som googlat sina dejter? Jag anade mellan raderna att sammanställningen skulle sluta som något slags stöd år Federley?

Men när Lasse insåg att en majoritet faktiskt googlat sin partner så fanns ju inget statistiskt stöd åt Federley.
Kanske tur för snart har väl även Lasse insett att Federley är en pedofil som förtjänar både spott och spe. Därmed kan Lasse ställa sig på de goda stenkastarnas sida och skriva ett inlägg om att det flesta minsann googlat sin partner.
Citera
2020-12-15, 13:25
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Vad hände med undersökningen Lasse gjorde om vilka som googlat sina dejter? Jag anade mellan raderna att sammanställningen skulle sluta som något slags stöd år Federley?

Men när Lasse insåg att en majoritet faktiskt googlat sin partner så fanns ju inget statistiskt stöd åt Federley.
Kanske tur för snart har väl även Lasse insett att Federley är en pedofil som förtjänar både spott och spe. Därmed kan Lasse ställa sig på de goda stenkastarnas sida och skriva ett inlägg om att det flesta minsann googlat sin partner.

Jag uppfattade också det inlägget som skademinimering och stöd åt Federley. Lasse är väl Centerpartist.
Citera
2020-12-15, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Jag uppfattade också det inlägget som skademinimering och stöd åt Federley. Lasse är väl Centerpartist.

Ja, helt och klart är Lasse en Über Ny-liberal (C)enterpartist som helst vill förbjuda fackföreningar etc. och låta någon nyliberal anarki råda
Verkar som att Lasse inte vuxit ifrån tonårsrummets infisna atmosfär av 80-tal och av 17-åriga MUF:are som med djupa formuleringar vill avskaffa allt vad LAS etc. heter. Att arbetskraft skall vara flitig, lydig och billig mm

På 80-talet vad detta MUF ideer. Idag är det (C) politik

Att som en konsekvens av detta SD bara lyfter och lyfter har Lasse inte kunnat analysera utan då drar han bara rassekortet när argumenten tryter
Citera
2020-12-15, 19:11
Medlem
Ni missar väl inte att läsa fjantens inlägg på Instagram. Stor humor. Nu senast postade han att en läsare av senaste romanen hört av sig och sagt att han grät som ett barn vid bokens slut.
Citera
2020-12-15, 19:50
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Ni missar väl inte att läsa fjantens inlägg på Instagram. Stor humor. Nu senast postade han att en läsare av senaste romanen hört av sig och sagt att han grät som ett barn vid bokens slut.

Jag grät också som ett barn när jag kom till slutet av den enda och sista boken jag läst med Wilderäng som författare.

Men det var för att jag insåg att jag aldrig skulle få tillbaka de värdefulla timmarna jag lagt ner på att klämma den nästintill oläsbara smörjan.
Citera
2020-12-15, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Jag grät också som ett barn när jag kom till slutet av den enda och sista boken jag läst med Wilderäng som författare.

Men det var för att jag insåg att jag aldrig skulle få tillbaka de värdefulla timmarna jag lagt ner på att klämma den nästintill oläsbara smörjan.

Författare .. ????
;-)
Citera
2020-12-15, 20:51
Medlem
Citat:

Instagram...
Det är väl något som bara omogna tonåringar använder ..
Men, Lasse har väl detta då för att impa på sina unga fans och följare... Han är ju själv en omogen kaxig tonåring kvar i MUF på 80-talet
Citera
2020-12-15, 21:28
Medlem
Återigen lyteskomik när han i inlägget om att regeringen söker ny generaldirektör för FHM och så passar han på att håna alla LHS-tyckare och påpekar att han inte gått LHS.
Lite komiskt eftersom han saknar akademisk examen och därmed är väl hans högsta avslutade utbildning ungefär jämförbar med just LHS även om han verkar vara för fin för att kännas vid den saken.
Men att kasta sten i glashus är väl Lasses paradgren.
Citera
2020-12-15, 22:28
Medlem
SATAN vad han suger FHM-kuk senaste veckan. Nä, det var spiken i kistan. Färdigläst för mig.
Citera
2020-12-16, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Är det medvetet för att de passar hans agenda att trivialisera viruset?
Han är så lik Tegnell att man få för sig att det är samma person. De båda hoppar rätt in och gissar i ämnen där de helt saknar minsta kompetens, uttrycker sin förträfflighet i att förstå mer än andra (Dunning Kruger), sedan när det inte var som de tänkte (vilket det sällan är när kunskap saknas) försöker de ihärdigt få det att verka sant ändå.

Nu råkade han kalla covid-19 ett litet förkylningsvirus, trodde att FHM var experter på modellering (igen, har man ingen som helst kompetens inom teknik kan det ju vara svårt att avgöra andras kunnande) osv. Sen var det inte så, och nu har han i 8 månader försökt "bevisa" att de korkade gissningarna inte var felaktiga ändå.
Senast redigerad av LarryLarry 2020-12-16 kl. 07:45.
Citera
2020-12-16, 08:19
Medlem
Citat:

Att traggla sig igenom sådant nonsens är ju en mycket stor uppgift, inte konstigt att de då väcker känslor
Citera
2020-12-16, 08:46
Medlem
Var tvungen att gå in o läsa efter era rants.

Komplett galen!

O ena sidan är SCB att lita på, fast bara när det gäller statistik som stödjer hans egen förvirrade tes.
O andra sidan är de inte trovärdiga eftersom de inte mäter som han anser att de ska göra.

SCB, som han alltid hyllat och smårunkat till är nu en foliehattsfabrik!

Är det ett nytt skov i horisonten vi ser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in