Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Jag uppfattade också det inlägget som skademinimering och stöd åt Federley. Lasse är väl Centerpartist.
Ja, helt och klart är Lasse en Über Ny-liberal (C)enterpartist som helst vill förbjuda fackföreningar etc. och låta någon nyliberal anarki råda
Verkar som att Lasse inte vuxit ifrån tonårsrummets infisna atmosfär av 80-tal och av 17-åriga MUF:are som med djupa formuleringar vill avskaffa allt vad LAS etc. heter. Att arbetskraft skall vara flitig, lydig och billig mm
På 80-talet vad detta MUF ideer. Idag är det (C) politik
Att som en konsekvens av detta SD bara lyfter och lyfter har Lasse inte kunnat analysera utan då drar han bara rassekortet när argumenten tryter