Minns ni "banken" och betalkortet
Revolut som Lars gjorde reklam för i ett antal inlägg?
Väldigt tyst om det nu. Revolut börjar nu ta avgifter även för "gratis"-versionen (nu när de fått en kundkrets).
Mer spännande är att ägarna till Revolut är Ryskt. Något han inte nämnde i alla sina blogg-inlägg.
Ser även att han har en del återkommande "gästinlägg", som är anonyma, märkligt...

90% säker på att han skriver dom själv, (ja förutom Lena:s då).
Sicken dåre, senast jag var inne, gjorde han en rotation om hans sockar. Inget fel i det, men man inser att grabben har helt tappat det.
Som tur är har hans sin "fan-base" , men hur sjutton motiverar det att han fortsätter blogga, han kan väl knappast ha såpass mycket annonsstöd att fortsätta?
Antar han lever på böckerna, knappast ger väl bloggen några pengar, eller?
Vi lever i lilla Sverige med 10 miljoner medborgare, så fattar inte, även om han vore 1st säljare i Sverige, knappast något att leva på, eller vad missar jag, nu 2021?