2020-12-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Trevligt att du är nöjd

Vad finns det faktiskt för bakgrundsinformation om varför FF sökte upp Quick? Jag har inte sett någon källa till detta. Har jag missat nåt i tråden?

Folk som forskar professionellt om sadistiska pedofiler och journalister kan ha ett professionellt intresse av att besöka en Quick.

En högt uppsatt karriärpolitiker har ett intresse av att besöka Quick för att......???
Citera
2020-12-14, 23:42
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Nu uttalar sig höjdhopps legendaren Patrik Sjöberg om Fredrick Federley och pedofilskandalerna inom Centerpartiet i konservativa "Riks": https://www.youtube.com/watch?v=6_rgtjhPzMQ

Befriande ilska. Om några fler s.k kända personer höjer sina röster kanske det hela börjar röra på sig och en seriös utredning tar fart.

Elaine Eksvärd t.ex som ofta trumpetat att hon står på de våldtagna barnens sida.

Edit: Drottning Silvia har också uttalat sin avsky mot pedofili.
Senast redigerad av Passepartout 2020-12-14 kl. 23:53.
Citera
2020-12-14, 23:43
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Folk som forskar professionellt om sadistiska pedofiler och journalister kan ha ett professionellt intresse av att besöka en Quick.

En högt uppsatt karriärpolitiker har ett intresse av att besöka Quick för att......???

Ja? Du satte ju bara ytterligare några frågetecken efter mina frågetecken. (???)
Citera
2020-12-14, 23:43
Medlem
Merdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabbaJagga
Jag tror att hon visst har berättat för FF för att hon bryr sig om brorsdottern och sin bror. Jag tror att FF ljuger om det det där.

Ja, troligtvis, alternativet verkar nästan för sjukt för att vara sant. Systern måste dock i så fall vara rasande över att Fredrick nu ljuger om hennes agerande på detta vis.
Citera
2020-12-14, 23:45
Medlem
Citat:
Trevligt att du är nöjd

Vad finns det faktiskt för bakgrundsinformation om varför FF sökte upp Quick? Jag har inte sett någon källa till detta. Har jag missat nåt i tråden?
Det fanns ca 5,000 intagna vid den perioden. Varför just FF uppsökte Quick kan vi bara spekulera i.
Citera
2020-12-14, 23:48
Medlem
Citat:
Ja? Du satte ju bara ytterligare några frågetecken efter mina frågetecken. (???)

Har faktiskt inte något bra svar. Varför besöker en karriärpolitiker en person som är dömd till sluten psykiatrisk vård för att denne begått vidriga handlingar?

Finns inte något yrkesmässigt behov. Kriminalvård har såvitt jag känner till aldrig varit något som Fredrick/Ursula intresserat sig för.
Citera
2020-12-14, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag tror att systern är en normalt funtad person och att Federleys uppgifter därmed inte stämmer. Att hon tog reda på domen, och läste den, talar för detta. Likaså att hon "var rak" för att tala federleyska.
Att han här utmålar henne som en idiot i en intervju (att inte ha berättat om innehållet) kan knappast göra henne vidare glad. Fortsättning lär följa.

Kan det vara systern som läckt till stoppa pressarna i desperation över situationen?
Citera
2020-12-14, 23:53
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Har faktiskt inte något bra svar. Varför besöker en karriärpolitiker en person som är dömd till sluten psykiatrisk vård för att denne begått vidriga handlingar?

Finns inte något yrkesmässigt behov. Kriminalvård har såvitt jag känner till aldrig varit något som Fredrick/Ursula intresserat sig för.

Nej. Okej. Att inte veta är också kunskap.

Men det är något sjukt över hans undersökningar.
Citera
2020-12-14, 23:54
Medlem
Blir så jävla förbannad efter att ha läst den här artikeln på Nordfront. https://www.nordfront.se/bjorbobor-fredrick-federley-ljuger-om-pedofilen.smr Klart bögen Federley ljuger om sin vetskap om hans peddosambo dom, som om det gör någon skillnad med tanke på hur många pedofiler han umgåtts med.

Centerpartiet skyddar honom. Alla som röstar på det partiet är definition peddobeskyddare.
Citera
2020-12-14, 23:58
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabbaJagga
Kan det vara systern som läckt till stoppa pressarna i desperation över situationen?

Inte alls otroligt. Skulle systern betett sig som FF beskriver skulle hon ju varit kriminellt dum i huvudet, så det kan man utgå ifrån att hon inte varit.
Citera
2020-12-15, 00:01
Medlem
Citat:
Kort sagt, en politiker med stor makt har totalt noll omdöme. Vad säger det om väljarna?

Vad jag minns så fick han först ca 1400 personröster och sen senare något fler. Inte några enorma mängder med tanke på hur många bögar, transor, pedofiler, nekrofiler och andra representanter för olika parafilier det tycks existera i vårt land och som kan tänkas rösta på honom.

Jag skulle säga att EFTER detta är det ett tecken på abnormitet ifall man fortfarande vill se centern att representera en själv i något seriöst sammanhang som att leda landet eller i EU.
Citera
2020-12-15, 00:06
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Att ha sökt upp TQ har många gjort, t.ex Hannes Råstam och Leif GWP....och många av dom som söker upp gravt störda brottslingar gör det för att dom tycker synd om dessa och vill göra en insats..helt utstötta pedofiler blir inte mindre livsfarliga...Frågan är om FF gjorde detta för att han beundrade pedofiler, eller gjorde det av medmänsklighet för att han tyckte synd om dem och ville få dem på rätt köl!

Ja kanske hans motiv är goda enligt honom själv, men du frågade om han sökt upp pedofilerna. Oavsett motiv så söker han sig till pedofiler. 4 pedofiler är ingen slump helt enkelt. Och det är bara de 4 som kommit fram hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in