Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Varför skulle Federley ha kollat domen när han kunde lita på vad kåkfararens ord istället? Känns ju onödigt tidsspill..
Möjligtvis kan han kolla på psykologutlåtanden och bläddra förbi själva domen..
Konstigt nog lyckades Federley ändå inte läsa den delen att Jonas ansågs högsriskåterfallande peddo..
Fast vilken idiot tror på att herr Federley INTE har läst domen? Ren jävla lögn från Federley för att skydda sig.
Han skulle dessutom vara världens största idiot själv om han INTE läste domen. Så han är en idiot i vilket fall som helst.
* Läste han inte domen = totalidiot = ut ur politiken och börja rensa avlopp
* Läste han domen = störd lögnaktig totalidiot = ut ur politiken och börja rensa avlopp.
Det är liksom fullkomligt skit samma. Han kan gå och rensa skit i vilket fall som helst. Han gillar ju skit ändå uppenbarligen, och även att doppa kuken i den.
Inte för att jag säger nej till analsex själv, men inte med en man och definitivt inte med en pedofil.
Undrar vem som kan vilja anställa Federley nu. Den måste nästan ha lite förkärlek för pedofili själv i så fall!