2020-12-14, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
NEW - Dominion Voting Systems forensic report released:

"We conclude that the Dominion Voting System is intentionally and purposefully designed with inherent errors to create systemic fraud and influence election results."

Hela rapporten

https://t.co/KwEn9snM15?amp=1

Värt att notera är att det där är inte en oberoende undersökning.
Den är utförd av Russell James Ramsland från Allied Security Operations Group.

De har tidigare varit inblandade i vissa stämningar där utredningarna och rapporterna har varit smockfulla av felaktigheter och gissningar.

Det var Ramsland som t.ex. använde data för att bevisa valfusk där de blandat ihop Michigan och Minnesota.

De är med andra ord varken oberoende eller kompetenta.
Deras rapport kommer bli slaktad i domstolen.
2020-12-14, 16:38
Medlem
squeakys avatar
Nu har de första elektorerna lagt sina röster och Vermont var först ut och ger Biden tre röster

Citat:
"Not my first rodeo," Vermont's secretary of state says from the podium after a quick and easy ceremony that gives Biden-Harris their first three electors votes.
2020-12-14, 16:41
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Nu förstår man varför dom motsatte sig att släppa denna rapport, att de gick så långt att dom gick till rätten med det. Dominion systemet är bedrägligt rakt igenom som vi ser i rapporten. Bye Byden

Jag håller på läsa rapporten men jag håller inte riktigt med. Vilken del är det du tycker är bedräglig?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Jag har redan förklarat detta..... OM DJT "concede" så kommer det amerikanska folket att hänga han vid närmsta lyktstolpe med tanke på hur öppen han har varit med att republiken är under attack. Skulle han helt plötsligt vända på en femöring så kommer folket att "go bat shit crazy" och Vita Huset lär brinna ner till grunden. Då är det bäst för familjen Trump att gömma sig.

Skulle trump "concede" så har han ihjäl familjenamnet och det blir omöjligt för resten av familjen att vistas i USA. Concedar han så kommer det uppfattas som högförräderi.

Tar ni ingenting på allvar?
Du har för lite förtroende för Trump. Skulle han conceda så skulle absoluta majoriteten av hans följare att lita på vad han säger. Han är smart nog att han såklart skulle lägga fram det på ett sådant sätt att inga Trumps skulle hamna i lyktstolpar dagen efter. Men han kommer inte conceda, det är vi nog båda överens om.
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Nu har de första elektorerna lagt sina röster och Vermont var först ut och ger Biden tre röster

Var följer du det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Jag håller på läsa rapporten men jag håller inte riktigt med. Vilken del är det du tycker är bedräglig?

What? Jag menade inte att rapporten var bedräglig, utan att maskinerna är gjorda för att fuska.
2020-12-14, 16:43
Medlem
Har läst några rader i rapporten och maskinerna lever inte upp till kraven som staten har.

Max 1 röst på 250.000 får fela. Det betyder 0.008%

Nu visade det sig att felet är över 60% om jag förstod det rätt.

Röster som maskinen inte kan läsa hanteras manuellt och administratören kan då själv välja vem rösten ska hamna på. Det har vi vetat länge men nu är det bekräftat.
Medlem
Citat:
Nu förstår man varför dom motsatte sig att släppa denna rapport, att de gick så långt att dom gick till rätten med det. Dominion systemet är bedrägligt rakt igenom som vi ser i rapporten. Bye Byden

Det var ingen som gick till rätten för att stoppa rappoerten. Det var ett krav från domaren från början för att tillåta undersökningen.
De skulle först visa undersökningen för domaren innan det fick visas för allmänheten.

Nu gick de till domaren för att begära att få den visad och eftersom svarnade inte hade några invändningar gick domaren med på det.
Rapporten kommer senare att användas som bevis i domstolen varpå svaranden ges möjlighet att kommentera, motsäga det som sägs i rapporten.

Men som jag skrev till dig tidigare.
De som utfört undersökningen är alltså inte en oberoende part utan Russell James Ramsland från Allied Security Operations Group.
Ramsland är varkan oberoende eller kompetent.
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Var följer du det?

Ah, missade att lägga till länken
https://twitter.com/kyledcheney/status/1338502175597719554?s=19
2020-12-14, 16:44
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
What? Jag menade inte att rapporten var bedräglig, utan att maskinerna är gjorda för att fuska.

Hur kommer du fram till det? Vissa grejer är märklig, tex denna:

Citat:
Likewise, all server security logs prior to 11:03 pm on November 4, 2020 are
missing. This means that all security logs for the day after the election, on
election day, and prior to election day are gone. Security logs are very important
to an audit trail, forensics, and for detecting advanced persistent threats and
outside attacks, especially on systems with outdated system files. These logs
would contain domain controls, authentication failures, error codes, times users
logged on and off, network connections to file servers between file accesses,
internet connections, times, and data transfers. Other server logs before
November 4, 2020 are present; therefore, there is no reasonable explanation for
the security logs to be missing.
2020-12-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Ni kommer få se. Finns mängder med vittnen som kommer träda fram med bevisen. kanske hundra tusentals vittnen som kan lägga fram videofilmer och register över döda som röstat på Trump. Man ligger lite lågt nu för man vill inte visa upp handen förrän allt hamnar i H D.
Kommer bli episkt.
Smart hade ju varit att gjort det i något av alla de minst fjorton andra rättfall som Donald Trump For President Inc har drivit och förlorat redan.

Det här att ni fortsatt tror Trump förlorar rättfall med flit genom att undanhålla bevis är väldigt intressant, vi får se hur den taktiken slår ut..
2020-12-14, 16:46
Medlem
Citat:
Var följer du det?

Kan följas här:
https://edition.cnn.com/2020/12/14/politics/2020-electoral-college-vote-tracker/index.html

I skrivande stund har 2stater lagt sina röster. Tennessee sina 11 på Trump och Vermont sina 3 på Biden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in