2020-12-14, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Ligger mycket under ytan här . Hoppas Stoppa Pressarna fortsätter sitt utmärkta jobb att Granska vidare i detta Skitparti
Majoriteten verkar anse att stoppa pressarna är en oseriös källa.
Citera
2020-12-14, 14:34
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Lamotte avstängd från Facebook efter inlägget om Lööf och Federley
https://www.facebook.com/647421441984111/posts/3666990873360471/?d=n
Diktaturfasoner

Orkar inte leta just nu men det är inga nyheter att pedofilvänliga censurgruppen #jagärhär har starka kopplingar till anställda på svenska Facebook. Finns till och med bilder där de poserar tillsammans.
Citera
2020-12-14, 14:37
Medlem
George Wittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurf96
WTF!
Har vi inte yttrandefrihet i Sverige längre?! Jag trodde att den rättigheten var stark

FB är ett privatägt bolag. Gäller ingen yttrandefrihet där. Yttrandefriheten gäller visavi staten, inte privata bolag, precis som Flashback kan stänga av den som bryter reglerna.
Citera
2020-12-14, 14:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
En reflektion:

- Hur i helvete kan vi ha skickat en man till EU vilken gillar att klä sej i flickläder, som en liten tös och då bli knullad av män ???

Detta med Urusla är ju ingenting nytt eller icke officiellt, så här i efterhand sett vill ju bara lilla Urusla leka leken "liten flicka knullas av pedofil", allt blir ju glasklart.

Fredrick Federley är en PEDOFIL och har alltid varit!
Nu gäller det bara att alternativ media gräver i detta, skulle tro att mellaneuropa är där PEDOFILEN Fredrick mest utövat sina färdigheter ivf senaste åren.

Hen personröstades in av HBTQMLR-lobbyn i ett val ingen vanlig väljare förstår vikten av, på samma sätt ridsverige gick man ur huse och röstade fram hopparen Peder Fredriksson till Jerringpriset utan att andra sporter hann förstå upplägget.
Citera
2020-12-14, 14:45
Avslutad
Citat:

Det säger väl allt om vart yttrandefriheten tagit vägen, alla MSM mörkar och skyddar etablissemanget, blir du ett hot stängs du ner eller smutskastas till döds!
Detta till absurdum så att skvallerjournalistiska Stoppa Pressarna blir möjligheten för folket att veta sanningen!
Citera
2020-12-14, 14:47
Medlem
Citat:
En reflektion:

- Hur i helvete kan vi ha skickat en man till EU vilken gillar att klä sej i flickläder, som en liten tös och då bli knullad av män ???

Detta med Urusla är ju ingenting nytt eller icke officiellt, så här i efterhand sett vill ju bara lilla Urusla leka leken "liten flicka knullas av pedofil", allt blir ju glasklart.

Fredrick Federley är en PEDOFIL och har alltid varit!
Nu gäller det bara att alternativ media gräver i detta, skulle tro att mellaneuropa är där PEDOFILEN Fredrick mest utövat sina färdigheter ivf senaste åren.

Sluta spela FF i händerna. Att han ses som någon form av offer som ska skyddas på grund av att han hör till HBTQ-gardet är inte ok och sådana som du gör det möjligt för honom att få sympatier från allmänhet, press och politiker, för att han skulle förföljas som homosexuell och transa. Sexuella övergrepp mot barn ska inte sopas under mattan av någon som helst anledning och det inkluderar att ta in pedofiler i en miljö där det finns barn och därigenom riskera barnets trygghet och säkerhet.

Det är också förbannat allvarligt att en folkvald politiker med inflytande över hur lagar skapas och hur landets makthavare tänker ska ha koppling till och möjligen själv höra till en pedofilring. Det är en skandal av enorma proportioner. Det är inte heller något som ska sopas under mattan för att det är synd om FF för att folk skulle ogilla honom som transa. Det här har ingenting att göra med homosexualitet eller att klä sig i kvinnokläder. Det här är förbannat jävla allvarligt.
Senast redigerad av Loqita 2020-12-14 kl. 14:52.
Citera
2020-12-14, 14:50
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:

Utveckla.
Citera
2020-12-14, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Utveckla.
Exempelvis om man hänvisar till Stoppa pressarna eller Samtiden så får man ofta höra att man måste hänvisa till en "säker källa" och inte "högerextrem media"
Citera
2020-12-14, 14:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Sluta spela FF i händerna. Att han ses som någon form av offer som ska skyddas på grund av att han hör till HBTQT-gardet är inte ok och sådana som du gör det möjligt för honom att få sympatier från allmänhet, press och politiker, för att han skulle förföljas som homosexuell och transa. Sexuella övergrepp mot barn ska inte sopas under mattan av någon som helst anledning och det inkluderar att ta in pedofiler i en miljö där det finns barn och därigenom riskera barnets trygghet och säkerhet.

Det är också förbannat allvarligt att en folkvald politiker med inflytande över hur lagar skapas och hur landets makthavare tänker ska ha koppling till och möjligen själv höra till en pedofilring. Det är en skandal av enorma proportioner. Det är inte heller något som ska sopas under mattan för att det är synd om FF för att folk skulle ogilla honom som transa. Det här har ingenting att göra med homosexualitet eller att klä sig i kvinnokläder. Det här är förbannat jävla allvarligt.

Är du dum i huvudet!?
Jag framhåller ju att han är pedofil och leker pedofillekar som Urusla, har inget med homo att göra!
Läs för fan inlägget riktigt, har du svårt att förstå saker, läs då inläggen två gånger!
Citera
2020-12-14, 14:57
Medlem
Citat:
Är du dum i huvudet!?
Jag framhåller ju att han är pedofil och leker pedofillekar som Urusla, har inget med homo att göra!
Läs för fan inlägget riktigt, har du svårt att förstå saker, läs då inläggen två gånger!

Jag har läst ditt inlägg och min poäng är att "Hur i helvete kan vi ha skickat en man till EU vilken gillar att klä sej i flickläder, som en liten tös och då bli knullad av män" är helt irrelevant för pedofilskandalen och bara gör FF till offer för homofobi. Jag ogillar starkt att media inte ger detta den tyngd det förtjänar och tror att det bottnar i en oförmåga att se FF som annat än ett offer.

Att han klär sig i kvinnokläder och har sex med män är inte ett problem. Att han gillar pedofiler och har barn är ett problem.
Citera
2020-12-14, 15:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag har läst ditt inlägg och min poäng är att "Hur i helvete kan vi ha skickat en man till EU vilken gillar att klä sej i flickläder, som en liten tös och då bli knullad av män" är helt irrelevant för pedofilskandalen och bara gör FF till offer för homofobi. Jag ogillar starkt att media inte ger detta den tyngd det förtjänar och tror att det bottnar i en oförmåga att se FF som annat än ett offer.

Att han klär sig i kvinnokläder och har sex med män är inte ett problem. Att han gillar pedofiler och har barn är ett problem.

Du fattar inte trots att du läst det igen!
Vi skickar alltså en som tänder på pedofillek!
Om FF klär sej till ett barn och vill knullas så, fattar du inte att det är en pedofillek!
Hela inlägget måste ju läsas och iofs förstås, kanske jag inte insåg att det finns en del (du) här inne som har svårt att läsa och förstå meningen.
Har jag skrivit kvinnokläder? Nej, din egen tolkning, jag skrev flickkläder och tös!
Senast redigerad av LawNumberSix 2020-12-14 kl. 15:09.
Citera
2020-12-14, 15:09
Medlem
Citat:
Du fattar inte trots att du läst det igen!
Vi skickar alltså en som tänder på pedofillek!
Om FF klär sej till ett barn och vill knullas så, fattar du inte att det är en pedofillek!
Hela inlägget måste ju läsas och iofs förstås, kanske jag inte insåg att det finns en del (du) här inne som har svårt att läsa och förstå meningen.
Har jag skrivit kvinnokkläder? Nej, din egen tolkning, jag skrev flickläder och tös!

Jag skiter i om han låtsas vara dvärgtax så länge han och han kompisar lämnar riktiga barn och djur i fred.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in