2020-12-14, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Svar: 1. Nej jag försvarar inte pedofiler, alltså riktiga pedofiler som antastar barn, fast man kan ju aldrig veta vad ni högerextrema homofober menar när ni beskriver någon som "pedofil", personen behöver inte alls vara det, utan det räcker med att personen bara är hbtq i största allmänhet..ALLA som är gay är "pedofiler" rakt av enligt er......tröttsamt!! OCH så fruktansvärt omoget att kalla Federley "Peddeley", sånt brukar småbarn tycka är kul.....om inte annat så har inte FF konstaterats vara pedofil själv, det är drevet mot just honom jag tycker gått till överdrift, drevet mot själva barnskändaren struntar jag i!!

2. SD har nog några bra saker att komma med också, och alla SD-anhängare är inte för jävliga, det tror jag inte!
Hehe, jodå...
Ped-erast-ofil Fiddan har nog bajsat i det blå skåpet.
Sjuka bortförklaringar
Puss
Citera
2020-12-14, 13:38
Medlem
Han verkar vara något så upphetsande som "en burdus kärring"...
Jag förstår att det känns en gnutta pinsamt för de som hyllat fanskapet.
Citera
2020-12-14, 13:45
Medlem
Citat:
Svar: 1. Nej jag försvarar inte pedofiler, alltså riktiga pedofiler som antastar barn, fast man kan ju aldrig veta vad ni högerextrema homofober menar när ni beskriver någon som "pedofil", personen behöver inte alls vara det, utan det räcker med att personen bara är hbtq i största allmänhet..ALLA som är gay är "pedofiler" rakt av enligt er......tröttsamt!! OCH så fruktansvärt omoget att kalla Federley "Peddeley", sånt brukar småbarn tycka är kul.....om inte annat så har inte FF konstaterats vara pedofil själv, det är drevet mot just honom jag tycker gått till överdrift, drevet mot själva barnskändaren struntar jag i!!

2. SD har nog några bra saker att komma med också, och alla SD-anhängare är inte för jävliga, det tror jag inte!

Men det har ju inte varit något drev mot Federley. Det är precis det som är frågan. Hade det varit någon annan toppolitiker hade drevet varit obarmhärtigt..
Nu behandlades Federley med silkesvantar och den behandlingsstilen fortsätter än: "välkommen åter när du har slutat skära i handlederna och inte behöver köras till psyket stup i kvarten.. "

Jag törs inte ens tänka på krigsrubrikerna om Jimmie Åkesson hade inhyst en dömd barnvåldtäktsman hemma hos sig och låtsats att han inte har läst domen..
Citera
2020-12-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeTheSweed
Han verkar vara något så upphetsande som "en burdus kärring"...
Jag förstår att det känns en gnutta pinsamt för de som hyllat fanskapet.

Människan har en inbyggd mekanism (biologisk) att förhålla sig med misstänksamhet mot allt som verkar konstigt. Det finns en anledning till det. Den instinkten har skyddat och räddat oss under människans existens.

Nu försöker dessa peddovurmare ändra på saken genom att välkomna alla kufar med öppna armar. Den som inte gör det ska stämplas med diverse otäcka stämplar. Det är dessa sunda individer som ska stämplas som osunda.

Jag är glad att fanskapet avslöjades. Nu kan alla Ursula-fantaster torka sig i röven med sina uttalanden hur vi måste tåla alla sexuella avarter och inte betrakta dem som sjukdomar..

Att en vuxen man klär sig till en liten flicka med minikjol, vulgosminkar sig och erbjuder sin ändtarm till intresserade måste ändå få betrakta som något så sjuk att människan borde ha blivit inlagd för länge sedan..
Citera
2020-12-14, 13:53
Medlem
Citat:

1. "Högerextrema homofober" verkar ha samma uppfattning som andra skribenter. Men visst, drev kan gå till överdrift.
Citera
2020-12-14, 14:06
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Ja det stämmer, numer “chefredaktör” på den lilla lokaltidningen i Avesta kommun, Avesta Tidning.

Tidningen är dock en del av MittMedia och numer Bonnierkoncernen.

I princip består alla MittMedias tidningar i samma län av identiskt material, med några udda artiklar.

Gabriel Ehrling Peres rycker ut till sin och sin moder Karin Perers partikamrats försvar.

https://www.journalisten.se/nyheter/avesta-tidning-blev-lackmustestet-bonnier-sa-gick-det

En total upplaga på 4000 st ex, dvs en ökning på 240 st exemplar.

Föga förvånande, men något som en granskande journalist skulle lyfta fram, men sådan har vi ju inte längre i gammelmedia.

Jag tycker ändå det är bra att denna artikel producerades där Federley, mot Centerfolkets intentioner, trasslar in sig mer och mer i garnet från sin egen offerkofta, snubblar och krälar omkring i sin egen skit. Jag ser fram mot fler c-märkta artiklar.
Citera
2020-12-14, 14:10
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Om vi generöst bortser från alla anklagelser för en sekund (inte mer).

Då måste frågan ställas till det svenska folket:

Vill vi ha en politiker på toppnivå som skär sig i armarna? En politiker med makt att påtagligt påverka vår vardag som beter sig som en tonårsflicka med självskadebeteende när det seglar upp lite motgångar.

Är det en sådan toppolitiker och beslutsfattare Sverige behöver?? Är det vad vi vill ha?? Känns det tryggt??

Ställer även frågan till de Centerpartister som läser tråden ifall ni funderar på att FF ska få göra comeback.
Citera
2020-12-14, 14:13
Medlem
nickomyras avatar
Lamotte avstängd från Facebook efter inlägget om Lööf och Federley
https://www.facebook.com/647421441984111/posts/3666990873360471/?d=n
Diktaturfasoner
Citera
2020-12-14, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Diktaturfasoner
WTF!
Har vi inte yttrandefrihet i Sverige längre?! Jag trodde att den rättigheten var stark
Citera
2020-12-14, 14:25
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurf96
WTF!
Har vi inte yttrandefrihet i Sverige längre?! Jag trodde att den rättigheten var stark
Ja jag börjar tycka att det känns väldigt olustigt när man märker hur styrd media är och att alla som inte har rätt värdegrund ska tystas ned .
Citera
Avslutad
En reflektion:

- Hur i helvete kan vi ha skickat en man till EU vilken gillar att klä sej i flickläder, som en liten tös och då bli knullad av män ???

Detta med Urusla är ju ingenting nytt eller icke officiellt, så här i efterhand sett vill ju bara lilla Urusla leka leken "liten flicka knullas av pedofil", allt blir ju glasklart.

Fredrick Federley är en PEDOFIL och har alltid varit!
Nu gäller det bara att alternativ media gräver i detta, skulle tro att mellaneuropa är där PEDOFILEN Fredrick mest utövat sina färdigheter ivf senaste åren.
Senast redigerad av LawNumberSix 2020-12-14 kl. 14:33.
Citera
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Diktaturfasoner
Ligger mycket under ytan här . Hoppas Stoppa Pressarna fortsätter sitt utmärkta jobb att Granska vidare i detta Skitparti
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in