2020-12-14, 08:11
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Röker på balkongen, väsnas lite mer än genomsnittet och framför allt ser ut som hejkomåhjälpmig kan nog vara ganska effektiva sätt att reta upp grannarna som sedan sätter lite press på innehavaren.

Eller så är de helt enkelt precis så jävla jobbiga för sin omgivning som de sliter så hårt för att ge sken av.

Jag tror de är skitjobbiga att ha som grannar, de sticker ut i hela området skulle jag säga. Hade nog passat bättre in i ett hyreshus i Borlänge. Mina fördomar säger att typ alla ser ut sådär i Borlänge ifall de har med soc att göra 🤣

Är det ingen som vet något om K*vin? Vad är han dömd för?
Citera
2020-12-14, 08:27
Medlem
johnthedickholmess avatar
Ja alltså, träffade inte han som ägde lägenheten det här paret innan han hyrde ut? Hyrde han inte ut sin egen dyra bostadsrätt till det här paret? Det räcker väl med att se hur de ser ut så vill man kanske inte ha dem som hyresgäster? Eller? Var uthyraren själv white trash och fullgaddad i ansiktet? Hur fan kan man se ut så där som tjej med ansiktet fullt med fula tatueringar? Obegripligt?
Citera
2020-12-14, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag lever verkligen i min egen lilla värld. Jag blev faktiskt lite chockad första gången jag såg bajsbaronen Alexander Rask och hans ansiktstatueringar. Sedan har man vant sig efter hand. Samma känsla fick jag när jag tittade på Idas bilder, både på hennes egna horribla tatueringar och på den här JB.

Vem fan tatuerar hela ansiktet fullt av klotter? Och som kvinna dessutom? Dödskalletänder över hela kinden och en lagerkrans i pannan. Och JB ser ännu värre ut med hela ansiktet fullklottrat av obegripliga tecken och krumelurer. Tänk hur det kommer att se ut när man är 42. Eller 72.

Jag förstår mig inte på folk.

Tror nog lite är självskadebeteende eller något ditåt. Visa att man står utanför, normöverskridning osv.
Citera
2020-12-14, 08:51
Medlem
Bondas avatar
https://imgur.com/gallery/K9TojYq

Jesus Kristus.. Tänk vad vacker hon hade kunnat vara. Hur fan får en så snygg tjej för sig att tatuera in initialerna på en kille som möjligtvis och i ärlighetens namn är så fascinerande jävla ful att jag spenderade söndagen med att gå igenom alla hans vidriga bilder.
Citera
2020-12-14, 09:06
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Från Vk plus idag:
https://www.vk.se/2020-12-12/par-vagrar-flytta-ut-fran-umeabons-lagenhet

I Vk plus kan man idag läsa om paret som hotat han som står på förstahandskontraktet med Hells Angels. Jag misstänker redan vilka detta kan vara och är 99,9% säker på att det är Id* Str*ndberg 31 år (skriver ibland att hon heter Ivchenko eller tar nuvarande killes efternamn) och hennes nya pojkvän K*vin *nglund.

Hittade ett långt Facebookinlägg från en av lägenhetsgrupperna i Umeå som K*vin hade skrivit ihop som var väldigt underhållande. Jag kan lägga in länken så kan ni läsa hela själva.

https://m.facebook.com/groups/1547952138750214/permalink/2830710660474349/

Har verkligen Id* och K*vin kopplingar till HA? Vet att Id* har hotat folk tidigare med Hells Angels och även blivit dömd för det.

Vet någon mer om detta ljuvliga par?

Fan vad jag hatar när folk använder parentes felaktigt. Helq det väsentliga i Kevins text är skrivet inom parentes. En parentes ska kunna hoppas över utan att det drabbar förståelsen eller innebörden av en text.

Är det något man vet om mc-klubbar så gillar de väl inte att man flashar med att man har kontakter med dom?
Citera
2020-12-14, 09:22
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonda
https://imgur.com/gallery/K9TojYq

Jesus Kristus.. Tänk vad vacker hon hade kunnat vara. Hur fan får en så snygg tjej för sig att tatuera in initialerna på en kille som möjligtvis och i ärlighetens namn är så fascinerande jävla ful att jag spenderade söndagen med att gå igenom alla hans vidriga bilder.

Ja, jag tycker att lite lagom med tatueringar är snyggt, men detta ser för jävligt ut.
Det är lite kul med kommentarerna om att hon inte kommer att kunna få ett jobb med dessa tatueringar. Att jobba ligger nog inte högst upp på hennes agenda...
Citera
2020-12-14, 10:34
Medlem
fittknullares avatar
haha vilken pajas, tror han att hyresvärden tar det seriöst?
Citera
2020-12-14, 11:13
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
...och HA lyser med sin frånvaro. Att vilka idioter som helst kan gödsla sociala medier med kopplingar till HA tillhör ju snarare vanligheterna idag.

HA är smartare än att göra hembesök nu när paret är i rampljuset. Men de glömmer inte.
Citera
2020-12-14, 11:37
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
HA är smartare än att göra hembesök nu när paret är i rampljuset. Men de glömmer inte.
Bråkar HA med dom så är det ju bara att ringa det där sydafrikanska gänget.
Tänk er dom där gängmedlemmarna få se en blond brud i Sverige som bär deras tatuering.
Citera
2020-12-14, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Ja, jag tycker att lite lagom med tatueringar är snyggt, men detta ser för jävligt ut.
Det är lite kul med kommentarerna om att hon inte kommer att kunna få ett jobb med dessa tatueringar. Att jobba ligger nog inte högst upp på hennes agenda...

Tatueringarna är nog minsta problemet om hon söker jobb..
Båda verkar ju ha någon form av mild retardation.
Citera
2020-12-14, 11:50
Medlem
Hyr man ut sin lägenhet till någon med en ögonbryns-piercing så får man ta mig fan skylla sig själv för vad det drar med sig..
Citera
2020-12-14, 11:52
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gahan
Har denna brf egna advokater?

Om den ingår i HSB eller Riksbyggen lär de ha fast anställda förbundsjurister, om det är en mindre, fristående BRF får de väl anlita någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in