Citat:
Ursprungligen postat av
Smurf96
Återigen så handlar det om en man, en HAN och ingen "henom".....
Vad fan jag kan väl skriva hen och henom bäst jag vill. I dessa tider vet man ju inte vem som blir kränkt. Kränkthetsmaffian dyker ju upp här och var.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymaalko
Nåja, det är myndigheterna som inte har gjort sitt jobb i första hand.
Det vet vi inte. Eftersom peddot var villkorligt frigiven så hade Pederley säkert haft ett möte med peddots övervakare och kanske också haft något samråd med Kriminalvården. Jag tror faktiskt att det handlar om pengar också. Att Pederley fått pengar för att husera peddot i sitt hem.
Kriminalvården betalar bra för familjehemsplaceringar, sk paragraf 27 hem.
Alltså under resten av straffet då peddot ska slussas ut i samhället.
Hoppas ni förstår vad jag menar, finns flera varianter av paragraf hem.
Pederley framstår ju som en riktig "glidarbög", "glitterbög" och "stekarbög", fattas bara också att Pederley också leker Liberace på flygeln med peddot?
Citat:
Ursprungligen postat av
Assault12
Ja verkligen. Det är helt sjukt. Vart fan är landet på väg?
Danskarna klarade ju av att gasa en massa minkar, är det dags att börja gasa centerpartister också nu?
Skicka dem till Danmark så får Danmark göra vad fan som helst med de här jävla landsförrädarna. Tex göra grismat av centerpartisterna ? Klimatsmart och bra.
Skicka med miljöpartisterna också. Sverige klarar sig utan både Centern och Miljöpartiet.
De kan dra åt helvete bägge två, hade ju varit perfekt att kunnat deportera skiten till något arabland.
Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Federley tycks ju inte ha lyssnat på någon annan i denna fråga. Varför skulle han ha lyssnat på SÄPO?
Vet ej om SÄPO är inblandad ens. Peddot står ju under Kriminalvårdens ansvarsområde.
SÄPO kan ju vara inblandad så till vida att det finns en hotbild mot Pederley, och Centerns högsta ledning?
Citat:
Ursprungligen postat av
Smurf96
Jag fattade det som att hon varit surrogatmamma åt honom och att hans exmake adopterade flickan. Så då borde han och exmaken ha gemensam vårdnad?
Stackars flicka, det verkar ju bara så där otroligt jävla rörigt som det kan bli. Ja det blir väl fler barn till sk "regnbågsfamiljer", som blir övergivna utan föräldrar, och ett slags "offer", för en otrygg, helt ohållbar och orimlig livsstil.
Kan tex Pederley ta med sig flickan på sina många resor till Bryssel, barnpassning, skolgång, sagoläsning mm?
Nej, för Pederley är barnet nog bara en karriärgrej, att klättra i böghierarkierna.
Ungefär som för Jonas Gardell.
Det kan ju nu blir frågan om en vårdnadstvist nu att Pederley försatt flickan i fara?
Omedvetet eller medvetet det spelar ingen roll när det gäller barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
farbror Sven
Inte en stavelse om Fredrick Federley.
Denna vecka avgick han. Då fanns det all anledningar att ta upp det. De skiträdda redaktörerna hade ju i vanlig ordning kunnat kommentera ett riksdagsparti. De hade kunnat diskutera Centerns situation nu när den andre vice ordförande plötsligt lämnar politiken. Inget
Ja precis, det kommer att stå PK-MSM jävligt dyrt det här. Tänk om det kommer fram att Pederley har täta kontakter med tyska och ungerska läderbögar i brunhögerns främsta parti Fidesz i Ungern. Då jävlar imploderar Centern i det "ideologiska svarta hål" de skapat själva.
Den ideologiska singulariteten är i så fall en realitet.
Alltså i princip att vi alla är dödliga.
Det enda som mänskligheten kan komma överens om.
Rätt åt Centern i så fall, ifall de trillar in i "det svarta hålet".
Annie Lööf kan sitta med sin foliehatt på huvudet och böla om Värdegrunden i all evighet.
Mållgan & Löfvén sitter bredvid med fittmössan djupt nedtryckt över huvudet.
Men det kan ju hända att det vilken dag som helst blir en 180-graders vända?
Eller kan det vara så att Interpol och Polisen har något på dessa två pedofiler. Att de verkligen ingår i en pedofilring, som håller på att nystas upp?
Eller är det mera skumrask bakom, att Lööf Mållgan & Löfvén har en slags Skulls & Bones/ frimurarorden?
Eller Scientologerna har kapat Mållgans hjärna?
Ryymdödlorna har invaderat Centern?
Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackdasen
Vet att någon lämnade in omkring den här pedofilgrejen kring hans barn. Men med tanke på hur pervers Federley är skulle jag vilja lämna in en orosanmälan om tidelag.
Det kallas i så fall djurplågeri. En expert på området är den sk näthatsgranskaren Tomas Åberg
Tidelagsprofeten och tidelagspedofilen Fredrik Federley passar perfekt i Åbergs sällskap, de passar i läderkläder och nazistmössa typ?
Citat:
Ursprungligen postat av
byggare bob
Du frågar vem som skulle kunna tänkas ha ett intresse av att utpressa Federley. Kina är en uppenbar kandidat.
Jovisst, taktiken är ibland att tex skapa pedofilprofiler och/eller kriminella profiler på typ Dark Net, som man i efterhand knyter till kända personer. Även om jag inte har några handfasta bevis, så är det ett tänkbart MO hos underrättelsetjänster.
EU är ju ett veritabelt jävla såll av information som läcker åt alla håll. Det som för den vanlige EU-byråkraten kan verka som relativt harmlös information kan i själva verket vara värdefull information för tex Kina.
Frågan om Sveriges "offentlighetsprincip" kan överleva i ett sådant klimat? Att Kinas agenter använder svensk offentlighetsprincip för att komma åt värdefull information om viktiga frågor i EU.
Vad som är värdefull information vet ju bara den som söker efter den. Och vad Kina är ute efter kan vara svårt att veta.