2020-12-12, 22:42
Medlem
ColinRobinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
https://www.facebook.com/kev*n.englund.10

https://www.facebook.com/*da.ivchenkohansen.5

*=i
Tack.

Det var värre än jag trodde. Jag antar att de båda är resultatet av frånvarande pappor.

Fast nu blir jag väldigt konfunderad, hur kunde hyresvärden hyra ut till de här människorna? Så desperat kan han väl ändå inte ha varit? Man ser ju direkt vad det är för klientel. Eller är han av samma sort?
Citera
2020-12-12, 23:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ColinRobinson
Tack.

Det var värre än jag trodde. Jag antar att de båda är resultatet av frånvarande pappor.

Fast nu blir jag väldigt konfunderad, hur kunde hyresvärden hyra ut till de här människorna? Så desperat kan han väl ändå inte ha varit? Man ser ju direkt vad det är för klientel. Eller är han av samma sort?

Håller med dig. Varningsklockorna borde ju ringa rejält... Äckliga människor. Töntig kille också. Hoppas han läser tråden 😎
Citera
2020-12-12, 23:09
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Ja, det räcker att titta på deras fb för att inte ens vilja öppna dörren!
Lägenhetsinnehavaren måste ha varit bra desperat och i behov av snabba pengar för att vilja hyra ut till dessa två

Citat:
Tack.

Ja det är en gåta hur hyresvärden kunde hyra ut lägenheten till dom där två. Det är stor bostadsbrist i Umeå därför tycker jag att det luktar deposition eller något liknande.
Citera
2020-12-12, 23:20
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Tack.

Han kanske var så jävla närig så ingen annan nappade.

Såg för övrigt att det såldes en lgh i den trappen i feb. och genom att se hur länge grannarna bott där skulle jag säga att det är den lägenheten.
Citera
2020-12-12, 23:32
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
https://imgur.com/a/4dZAeAw

Som alla kan se, detta är inte någon som skulle hänga med HA eller som HA skulle ha med att göra. Han har sprungit runt med den där västen i fyra år. Konstigt att ingen sagt åt honom. Eller vågar han inte ha den utomhus?

Ett wt som för inte så längesen tog kort på sig i V för vendetta mask och la ut bilder på facebook från dataspelet Diablo.

Springer runt med tors hammare också, lol.

Men alltså, det där måste vara den töntigaste tönt som någonsin skådats. Är han verkligen ansvarig för nåt lager? Han ser inte ut att kunna vara ansvarig över en trehjuling ens en gång.
Citera
2020-12-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Men alltså, det där måste vara den töntigaste tönt som någonsin skådats. Är han verkligen ansvarig för nåt lager? Han ser inte ut att kunna vara ansvarig över en trehjuling ens en gång.
Original på västen brukar väl betyda att man är en av grundarna av gänget som västen representerar, sgt of arms är väl någon sorts samordnare av de brutala medlemmarna när de åker ut som grupp. Som det ser ut på bilderna så gissar jag att din trehjuling teori är rätt nära sanningen.
Men jag har haft fel, de verkar ju bidra friskt till 81 som det ser ut på Facebook.
Citera
2020-12-13, 00:07
Medlem
Blaskas avatar
Nagan borde tippsa dessa tva om gangland sweden.
Finns sakert god chans att advancera snabbt i rankerna hos raffa!
Citera
2020-12-13, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Damen har något om "Satans few" på sin Facebook.

https://forum.ls-rp.com/viewtopic.php?t=739892

Har aldrig hört talas om klubben tidigare och utesluter inte heller att det här är sista gången jag gör det heller.

Edit: Asså vafan, är det någon hittepågrej från GTA? Det lutar åt enastående lyteskomik här...
Fruktansvärt kul om hon har tatuerat SF i nyllet pga ett asgrymt gäng från ett tv spel. Å rekryterat sin snubbe i gänget. Annars verkar det ju som balla gossar, de har gjort sig kända mestadels för att ha högljudda motorcyklar. Respekt!
Citera
2020-12-13, 00:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
https://imgur.com/a/4dZAeAw

Som alla kan se, detta är inte någon som skulle hänga med HA eller som HA skulle ha med att göra. Han har sprungit runt med den där västen i fyra år. Konstigt att ingen sagt åt honom. Eller vågar han inte ha den utomhus?

Ett wt som för inte så längesen tog kort på sig i V för vendetta mask och la ut bilder på facebook från dataspelet Diablo.

Springer runt med tors hammare också, lol.
Men herregud, ansiktstatueringar, ANSIKTSTATUERINGAR!

TS vad tänkte du på?

Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Fruktansvärt kul om hon har tatuerat SF i nyllet pga ett asgrymt gäng från ett tv spel. Å rekryterat sin snubbe i gänget. Annars verkar det ju som balla gossar, de har gjort sig kända mestadels för att ha högljudda motorcyklar. Respekt!
Det är 27. Som att hon inte tänker leva längre än så.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2020-12-13 kl. 00:24.
Citera
2020-12-13, 00:34
Medlem
johnjohns avatar
Gud gav dem ett liv och de valde bort det.

Herregud. Skulle de dyka upp utanför min dörr och vilja hyra mitt hem då skulle jag stänga dörren för evigt.
Citera
2020-12-13, 00:39
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Ja verkar som att dom lirar mkt tv spel och är med i nått bike gäng där.

Besviken på hennes fejsbok ville se tuttar osv. Ser ut som hon skulle kunna spela in porr med den tuffa killen.
Citera
2020-12-13, 00:45
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Ja verkar som att dom lirar mkt tv spel och är med i nått bike gäng där.

Besviken på hennes fejsbok ville se tuttar osv. Ser ut som hon skulle kunna spela in porr med den tuffa killen.

Förstår inte, den trash bruden borde ju ändå kunna få något ''bättre''. Tex en riktig badboy som faktiskt är med i ett gäng och med all förmodan suttit inne tidigare för att boxat kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in