2020-12-12, 15:02
  #1021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagtblodsocker
Blond och börjar på M?

Stämmer. Mar*a Gra*n. Gift med FD polis.
Citera
2020-12-12, 15:20
  #1022
Medlem
A-torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarakulturhus
Chr*stopher L*ndberg.

Från Bureå? Två bröder och adopterad?
Citera
2020-12-12, 15:23
  #1023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sarakulturhus
Chr*stopher L*ndberg.

vilka bokstäver är stjärnorna?
Citera
2020-12-12, 15:24
  #1024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sarakulturhus
Stämmer. Mar*a Gra*n. Gift med FD polis.

Vilken butik samt stöldgods?
Citera
2020-12-12, 15:25
  #1025
Medlem
A-torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagtblodsocker
vilka bokstäver är stjärnorna?

i skulle jag tippa.
Citera
2020-12-12, 15:39
  #1026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagtblodsocker
Vilken butik samt stöldgods?

Hon är tydligen kleptoman.
Citera
2020-12-12, 15:39
  #1027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-torp
Från Bureå? Två bröder och adopterad?


Tror det.
Citera
2020-12-12, 15:41
  #1028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-torp
Emil är en apa. Ful som stryk, importerad från nåt skitland.

Visst hade han en brorsa också? Minns de spelade allan på slutet av 90-talet.
Citera
2020-12-12, 15:55
  #1029
Medlem
A-torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarakulturhus
Tror det.

Men han är neger? Boendes i G*mmark?
Citera
2020-12-12, 16:42
  #1030
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sarakulturhus
Hon är tydligen kleptoman.

Vilka butiker, stöldgods osv?
Citera
2020-12-12, 17:26
  #1031
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarakulturhus
Stämmer. Mar*a Gra*n. Gift med FD polis.


Haha. Influencer?! Fotar samma Ittala-skit hemma om och om igen, vitt kalt och sterilt och tragiskt. Sett barnrummen? Ser ut som psykrum.
Hon verkar även styra över karlns Insta nu på hotellet.
Hon var ju för övrigt otrogen med pedofilen Per Normark.
Citera
2020-12-12, 22:50
  #1032
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
https://norran.se/nyheter/artikel/anstalld-kravde-450-000-for-utebliven-lon--maste-sjalv-betala-hundratusentals-kronor/lqnno5kl

Visst i helvette låter allt detta märkligt?

"En chaufför vid ett bussbolag i Norran-området har dragit sin arbetsgivare inför rätta på grund av utebliven lön mellan 2007 och 2011. Sammanlagt krävde kvinnan nästan 450 000 kronor för obetald lön. Tvisten gällde obetalda timmar, vilken timlön hon hade rätt till samt om hon haft rätt till ob-ersättning."
"Skellefteå tingsrätt skriver i domen att det är märkligt att kvinnan inte krävt företaget på pengar tidigare och att bevisningen inte är tillräcklig. Hon tvingas därför ersätta bussbolaget för dess rättegångskostnader på sammanlagt 334 400 kronor. "

För vad?!
Helt obegriplig artikel, vad har arbetsgivaren gjort för fel för att hon skulle vidta dessa åtgärder först?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in