Citat:
Ursprungligen postat av
lillsiss
Håller helt med dig, så stört dumma i skallen att ni för upp snatteri här.
Då ska majoriteten av er också upp på kriminella tråden, för nog har ni snattat och åkt dit.
Nä ganska upp er.
Alla har förmodligen gjort något fel i samhället. Men alla är inte heller "offentliga personer" i Schtaaaaan.
Har man burit upp en falsk ridå över hur perfekt allt kan vara och sen torskar för snatteri så förtjänar det att bli outat.
Hon har inte haft något jobb, vad fan? Hon har jobbat ideellt för sin insulinsförening?
Att människor försvarar henne får mig bara tänka det antingen är hon själv eller hennes hotellchef.
Inget ont om dem, det var inte min intention när jag gav vidare sken om detta.
Men däremot tänker jag att det är lite otäckt om det aldrig kommer fram vad hon är för något på riktigt.