2020-12-13, 11:06
  #1033
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven2233
Någon som vet nåt om bloggare som åkt dit för stöld/snatteri i skellefteå?

När och var ska detta ha skett?
Hittar inga artiklar eller notiser om det...
Citera
2020-12-13, 19:54
  #1034
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treo3o
När och var ska detta ha skett?
Hittar inga artiklar eller notiser om det...

Tror att det blev en förlikning tack vare hennes mans fd jobb. Har gått mycket rykten om detta på stan.
Citera
2020-12-13, 21:15
  #1035
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Tror att det blev en förlikning tack vare hennes mans fd jobb. Har gått mycket rykten om detta på stan.

Så med andra ord så är det bara ett rykte!? Eller skitsnack som allt för ofta förekommer i den här stan 😕
Citera
2020-12-13, 22:55
  #1036
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treo3o
Så med andra ord så är det bara ett rykte!? Eller skitsnack som allt för ofta förekommer i den här stan 😕

Skitsnack betvivlar jag att det är baserat på vilka jag fått information från.
Varför skulle det vara svårt att ta in att den som försöker vara mest perfekt inte är det?

Håll koll på Lexbase bara. Jag vet inte hur det funkar med förlikningar, det kanske inte syns alls då?
Citera
2020-12-13, 23:49
  #1037
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Skitsnack betvivlar jag att det är baserat på vilka jag fått information från.
Varför skulle det vara svårt att ta in att den som försöker vara mest perfekt inte är det?

Håll koll på Lexbase bara. Jag vet inte hur det funkar med förlikningar, det kanske inte syns alls då?

Om man, som jag umgås med folk i deras nära krets, och inte hört ngt så är det klart att man undrar var informationen kommer från. Då har jag också hört mig för med andra som står dom ännu närmare.

Vad menar du med "försöker vara mest perfekt"?

Om du nu fått informationen från ngn som du litar på så måste du väl ändå fått berättat för dig vad som snattats!? Godis, smink, kläder, mat?

Sist men inte minst så vill jag bara säga att om du är född och uppvuxen i Ske-å så vet du lika väl som jag att det skitsnackas en hel del här. En liten obetydlig sak får snabbt snöbollseffekt och blir ngt större...
Citera
2020-12-14, 17:38
  #1038
Medlem
Fick höra det av en nära bekant till den misstänkte
Citera
2020-12-14, 17:50
  #1039
Medlem
Personen i fråga arbetar väl inte ens (utöver bloggen?) pga mannen drar in tillräckligt med pengar... vrf finns isf ett behov av att stjäla saker ?
Citera
2020-12-14, 19:59
  #1040
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven2233
Personen i fråga arbetar väl inte ens (utöver bloggen?) pga mannen drar in tillräckligt med pengar... vrf finns isf ett behov av att stjäla saker ?

Om du fått höra det av en "nära bekant" så borde du även veta att hon visst jobbar (utöver bloggen)
Citera
2020-12-14, 20:02
  #1041
Medlem
Hur kommer det sig att så många verkar ha hört ngt ang snatteriet ryktesvägen, men ingen vill/kan säga vad som snattades eller vilken butik!?
Citera
2020-12-14, 21:56
  #1042
Medlem
Är hela denna jävla tråden mentalt handikappade? Vad i helvete har en bloggerska som torskat för snatteri gjort för att hamna här?

Är hon ledare för något nätverk? Hur stort våldskapital har hon tillgång till? Använder hon Fillers?
Citera
2020-12-15, 18:37
  #1043
Medlem
Håller helt med dig, så stört dumma i skallen att ni för upp snatteri här.
Då ska majoriteten av er också upp på kriminella tråden, för nog har ni snattat och åkt dit.
Nä ganska upp er.
Citera
2020-12-15, 21:32
  #1044
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillsiss
Håller helt med dig, så stört dumma i skallen att ni för upp snatteri här.
Då ska majoriteten av er också upp på kriminella tråden, för nog har ni snattat och åkt dit.
Nä ganska upp er.

Alla har förmodligen gjort något fel i samhället. Men alla är inte heller "offentliga personer" i Schtaaaaan.
Har man burit upp en falsk ridå över hur perfekt allt kan vara och sen torskar för snatteri så förtjänar det att bli outat.

Hon har inte haft något jobb, vad fan? Hon har jobbat ideellt för sin insulinsförening?

Att människor försvarar henne får mig bara tänka det antingen är hon själv eller hennes hotellchef.
Inget ont om dem, det var inte min intention när jag gav vidare sken om detta.

Men däremot tänker jag att det är lite otäckt om det aldrig kommer fram vad hon är för något på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in