2023-11-30, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexigpanda
Jag såg när dom plockade honom, verkade rätt seriöst så jag sökte på regnumret. Kan ju hända att bilen är lånad/stulen men ägaren kommer inte från Skellefteå iallafall och snubben kände jag inte igen.
Tog ingen bild ?
Citera
2023-11-30, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storing
Härlig snubbe som tar alla med sig i fallet 🙄 han lär väl knappt få nå straff nu heller. Han klara sig alltid med otroligt låga eller inga straff oavsett vad han gjort.

Men man kan ju ändå inte låta bli att undra, hans Ex sambo, visste hon om gömma🤔

Skulle verkligen vara intressant att höra vart du får allt du skriver på denna sida ifrån? Vad jag kan minnas så fick han behandling för de som handlade om dottern. Men det ändrades till fängelse i slut endan. Sen att han alltid kommer lindrigt undan. Denna gång fick han 2 år och 2 månader. Plus att han även fick 1 tredjedel av straffet om dottern. Sen att han ska ta med sig alla i fallet. Va menar du där ? Vad jag mins så var han ensam i det fallet. Och gola är nått ja inte hört han gjort . Dina spekulationer är ju bara för mycket...
Citera
2023-12-06, 20:56
Medlem
.-.-.s avatar
Vet nån vem detta är?
19 åring som döms för våldtäkt på sovande tjej.

https://norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/hemska-foljderna-av-19-aringens-valdtakt-hon-lamnade-skelleftea/re6wzd0l

Döms för "mindre grov våldtäkt" till skyddstillsyn.
Där kan man tala om ett löjligt straff, hur kan ens en våldtäkt anses som mindre grov.
Betyder det att om man våldtar nån som sover så anses det som mindre grovt för då har hon inte sagt nej eller gjort motstånd.
Citera
2023-12-07, 19:30
Medlem
Mr P........ 's härjningar i Skellefteå i helgen borde verkligen ses som kriminellt. Eller kom han undan bara för att han är En av Sveriges kändaste skådisar?
Citera
2023-12-07, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterbadare
Mr P........ 's härjningar i Skellefteå i helgen borde verkligen ses som kriminellt. Eller kom han undan bara för att han är En av Sveriges kändaste skådisar?

Är det tänkt att vi ska gissa vad du syftar på?
Citera
2023-12-08, 22:05
Medlem
Nån som vet nått om Maja Mangaz?
Citera
2023-12-09, 11:21
Avslutad
vilka 2 män och kvinna är det för grovt narkotikabrott i veckan?
Citera
2023-12-09, 15:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arneweise86
att hon uppdatera tiktok 1000 gånger per dag 🤣
Citera
2023-12-09, 16:59
Medlem
Citat:

Heter egentligen någonting helt annat och förekommer på både Krimfup och Lexbase. Behöver du dejtingråd eller varför undrar du?
Citera
2023-12-10, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jappjapp91
Utan att spekulera står det klart och tydligt i domen att det hittades största del hos henne, men ÄVEN i hans lägenhet!
Så du säger att det står i dommen att större mängd hittades hos henne och att de även hittades i hans lägenhet. Jag vet inte om du överhuvudtaget är läskunnig för det verkar inte som det. Enligt dommen så hittades alla droger hos henne.
Citera
2023-12-11, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudan88
Heter egentligen någonting helt annat och förekommer på både Krimfup och Lexbase. Behöver du dejtingråd eller varför undrar du?

Ja det var exakt det jag tänkte en dejt😉
Citera
2023-12-14, 22:04
Medlem
Citat:
Ja det var exakt det jag tänkte en dejt😉

3mm3ly n0rl1n moder och förskollärare innan hon spårade ur å blev 4l3x
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto