Citat:
Ursprungligen postat av
Storing
Härlig snubbe som tar alla med sig i fallet 🙄 han lär väl knappt få nå straff nu heller. Han klara sig alltid med otroligt låga eller inga straff oavsett vad han gjort.
Men man kan ju ändå inte låta bli att undra, hans Ex sambo, visste hon om gömma🤔
Skulle verkligen vara intressant att höra vart du får allt du skriver på denna sida ifrån? Vad jag kan minnas så fick han behandling för de som handlade om dottern. Men det ändrades till fängelse i slut endan. Sen att han alltid kommer lindrigt undan. Denna gång fick han 2 år och 2 månader. Plus att han även fick 1 tredjedel av straffet om dottern. Sen att han ska ta med sig alla i fallet. Va menar du där ? Vad jag mins så var han ensam i det fallet. Och gola är nått ja inte hört han gjort . Dina spekulationer är ju bara för mycket...