Citat:
Ursprungligen postat av
Stig-Britt
Det kan så klart vara ett slags fusk också, jag har bara svårt att se hur man skulle organisera detta i många, många counties utan att någon går ut och berättar om det. Typ "hej, jag är beredd att vittna om hur jag fick order uppifrån för det här." Det är svårt redan med 3-4 personer, snudd på omöjligt vid 20-30 personer - jag ser bara inte hur man skulle kunna organisera tusentals personer såhär utan att någon läcker.
Vad menar du? Det har ju läckts av flera personer som vittnat när det varit hearings. Alltså att dom fått tex order om godkänna valsedlar som inte skulle ha godkänts osv.
Jag vet inte hur många affidavits det finns nu men det finns otroligt många och däribland finns valarbetare.
Det krävs heller inte någon speciellt stor konspiration med tusentals personer för att rigga ett val, framförallt inte när det handlar om poströster och maskiner som är uppkopplade till nätet och som vem som helst kan "hacka" med sin mobil (vilket av någon demonstrerades för att visa att det var möjligt).
Jag kan rekommendera att ta en titt på allt som Steven Crowder med crew tar och har tagit upp sen valet. Dom är väldigt bra på att ta upp riktig fakta och ha belägg för det samt även vara tydliga med när det spekuleras.
Det är rätt sjukt det här egentligen, hämtar man bara sin information från mainstream medier så är det utan tvivel som så att Joe Biden vunnit, och det fair and square medan om man även hämtar information från andra källor så är det en helt annan bild som visas, som mainstream media utelämnar helt och hållet.