Citat:
Måndagen den 14 Maj 2018 och klockan 15:05:17 (eftermiddagstid) gick LW in på polis-stationen i Örebro för att därstädes uträtta ett ärende.
8 timmar och 24 minuter samt 43 sekunder senare därefter hörde @Dalaan det första ångestfyllda och panikartade kvinnoskriket.
Vid det aktuella tillfället då LW gick in på polis-stationen klockan 15:05:17, var hon bland annat klädd i en kort kjol, till färgen, beige, den beige kjolen som LW bar hade en längd av 1,5 decimeter ovanför hennes knäskålar.
Under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 bar LW samma korta och beige kjol då hon lämnade sin bostadsrätt klockan 23:23:43 i ett ärende.
LW:s korta och beige kjol undersöktes senare av polisen genom NFC.
I tre stycken undersökta områden, vilka då gjordes i nära anslutning till varandra, detta skedde vid den nedre fickan på kjolens vänstra sida, Obs❗även en undersökt besudling vilken ägde rum på själva locket till den nedre fickan på den vänstra sidan kunde man påvisa sperma.
Obs❗I samtliga områden fanns sperma som var från den misstänkta mördaren.
Ett flertal av de kraftfulla slagen som LW fick mottaga från gärningspersonen:s tillhygge, träffade LW:s vänstra sida.
Den misstänkta mördarens sperma fanns att finna på LW:s vänstra sida.
8 timmar och 24 minuter samt 43 sekunder senare därefter hörde @Dalaan det första ångestfyllda och panikartade kvinnoskriket.
Vid det aktuella tillfället då LW gick in på polis-stationen klockan 15:05:17, var hon bland annat klädd i en kort kjol, till färgen, beige, den beige kjolen som LW bar hade en längd av 1,5 decimeter ovanför hennes knäskålar.
Under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 bar LW samma korta och beige kjol då hon lämnade sin bostadsrätt klockan 23:23:43 i ett ärende.
LW:s korta och beige kjol undersöktes senare av polisen genom NFC.
I tre stycken undersökta områden, vilka då gjordes i nära anslutning till varandra, detta skedde vid den nedre fickan på kjolens vänstra sida, Obs❗även en undersökt besudling vilken ägde rum på själva locket till den nedre fickan på den vänstra sidan kunde man påvisa sperma.
Obs❗I samtliga områden fanns sperma som var från den misstänkta mördaren.
Ett flertal av de kraftfulla slagen som LW fick mottaga från gärningspersonen:s tillhygge, träffade LW:s vänstra sida.
Den misstänkta mördarens sperma fanns att finna på LW:s vänstra sida.
Då var vi tillbaka på kroppsvätskor igen ja.
Ja en väldigt hård erigerad penis blev hon nog inte ihjälslagen med. Det kan vi nog utesluta.
Jag har reagerat på att övervakningsbilderna visar en ganska skrynklig kjol där bak på LW. Kan visa på att den inte var ren på morgonen.
Hade jag varit lite om mig och kring mig här så hade jag köpt en likadan kjol och burit den några dagar för att se ungefär i tid när skrynklor likt de som visas på övervakningsbilderna inträffar. Hur mycket hon sitter om dagarna rent generellt den veckan i maj kan ju ge en vägledning samt om hon tagit på sig ett fuktigt plagg osv.
Det var väldigt varma dagar för årstiden så hon svettades väl får man ta med i beräkningarna.
Enkelt uttryckt: kjolen kan ha hängt med ett par dagar med tanke på det skrynkliga bak då.
Fläcken kan vara från hennes eget finger/tumme mot ficklocket antingen i avsikt att öppna eller stänga ficklocket. Annars så har han väl nuddat locket med snoppen eller så har det spillts på alla andra tänkbara sätt.
Sperma verkar ha varit en stor del av deras liv kan man väl annars reflektera.