Citat:
Ursprungligen postat av
Smurfanerlite
Bevis är inte samma sak som ett domstolsbeslut, du blandar ihop alla begreppen så som passar in bäst för din agenda.
Gång på gång har det pekats på bevis i tråden, men så länge du och andra vänsteraktivister inte vill försöka förstå vad bevis innebär så kan vi inte hjälpa dig.
Visa gärna lite "bevis" då. Och om det finns så mycket bevis, varför vill inte Giuliani etc åberopa bedrägeri? (se 4:20-CV-02078 där Giuliani säger verbatim "This is not a fraud case")
Eller ännu hellre, ett domstolsbeslut som visar på bedrägeri?
Citat:
Ursprungligen postat av
TheSmoker
Skojar du när du säger att man inte refererar till någon pågående rättslig åtgärd? Har du missat att SCOTUS nu har ett fall där ett flertal stater anser att valet inte gått till rätt? Snacka om ignorans.
Jag säger att det inte finns ett enda domstolsärende som har uppfyllt bevisbördan. Har du ett så får du gärna referera med docket.
Mig veterligen är samtliga utslängda. Speciellt av intresse är de s.k. "Kraken" (i.e. 1:20-cv-04809 och 2:20-cv-13134) som inte hade något att komma med heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hankyboy47
Det är självklart att republikanska delstatskongresser i swingstater INTE skall utse Biden-elektorer under rådande. Skulle inne bära illojalitet och högförräderi inom GOP.
Självklart ska de utse elektorer. Det du förespråkar är att sätta parti över federation, vilket iaf jag och andra republikaner avskyr över allt annat. Du får inte blanda ihop lojalitet till konstitution och republik med tramset som RINO-tomtarna sysslar med.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheSmoker
Vad som är läskigt är att det finns folk som du! som stöder Biden utan att tänka efter.( killen som kommer forsätta med obamas och bush politik men du bryr dig inte såklart om några barn i Mellanöstern blir sprängda)
Vad är det här för tramspåhopp? Jag hatar Biden tro mig, men demokrati och rättsstaten är viktigare för mig än vem som är president.