2020-12-11, 20:02
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Det föresvävade mig.

De får ta fram en inlaga, tycker jag. Flera av delstaterna som engagerar sig har väl skickat in skrivelser.

Jo, och jag är inte dummare än att jag förstår att alla bara är människor som kan påverkas.

Men idealiskt sett skall det väl inte vara så i en domstol.
2020-12-11, 20:05
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSmoker
Det är just detta som är skrämmande , media och big tech försöker trycka undan denna och annan relevant information om vad som pågår och det funkar.

Detta i sig borde egentligen säga det mesta om vad som egentligen pågår.

Tänk vad enkelt det hade varit :

Man misstänker valfusk. Tidningar, medier skriver om det och man gör en rejäl utredning utan några som helst krav på resultatet. De flesta kommer kanske fram till att inget valfusk har hänt men diverse saker kanske borde ändras då det kan påverka säkerheten i ett val.

Nu är det som du säger totalstopp och locket på, det betyder bara en sak och det är att man inte har någon som helst avsikt av att vara transparent. Enda gången man inte vill vara det är för att man vet utgången, dvs man kommer förlora.

Så man låter hellre en Demokrati bli helt utplånad än att låta en viss President bli omvald.
Senast redigerad av shakta 2020-12-11 kl. 20:10.
2020-12-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
5% av 300 miljoner är ganska många.
Visst men av dom ar det mindre an 1% som verkligen skulle vaga offra sig for sin sak. Det ar valdigt stor skillnad pa att kasta sten mot att ta till vapen. Se t.ex BLM, Antifa etc. det ar extremt ovanligt att dom anvander skjutvapen till och med dom har en grans for vad dom vagar gora. Samma pa hogerkanten. Sen kan det bli nan attack liknande Oklahoma, men det kommer inte leda till krig.
2020-12-11, 20:09
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Hälften av väljarna i USA tror det blev stulet, eller fler än så. Det är per definition ”starka skäl”. Att då psykologisera väljarna som är vuxna människor är, om inte barnsligt så i alla fall omoget.

Hittepå, finns ingen saklig seriös undersökning som stöder det du säger.
2020-12-11, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Inget alls men ser du nagra stora protester? Attackerar folk varandra? Ar det 1000-tals utanfor SCOTUS? Nej, inget sadant pagar. Jag har bott har i 10 ar och de allra flasta skiter i politik dom bryr sig om deras day to day. Det ar typ 5% pa vardera sida som ar valdigt hogljudda och vissa kan ta till vald.
Imorgon blir det miljontals utanför SCOTUS, the marsch for Trump. Hur kan du ha missat det? Tittar du bara på MSM kanske?

Vid ca 52.10 börjar det.
https://www.youtube.com/watch?v=nFjLrBwyWuU&t=3130s
2020-12-11, 20:11
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Inget alls men ser du nagra stora protester? Attackerar folk varandra? Ar det 1000-tals utanfor SCOTUS? Nej, inget sadant pagar. Jag har bott har i 10 ar och de allra flasta skiter i politik dom bryr sig om deras day to day. Det ar typ 5% pa vardera sida som ar valdigt hogljudda och vissa kan ta till vald.

Det blir demonstration i DC under morgondagen, bestämmt sedan 3 veckor tillbaka.

Jag tror den blir enorm.
2020-12-11, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSmoker
Det är just detta som är skrämmande , media och big tech försöker trycka undan denna och annan relevant information om vad som pågår och det funkar.

Jag skulle säga att anledningen att du skrev är läskigare. För du verkar genuint tro att på väg du skriver. Trots att det i skrivande stund inte finns ett uns av bevis för valfusk, så finns det tusentals med stollar över hela jorden som hävdar fusk.

Jag menar, den här tråden innehåller inte en enda referens till ett enda domstolsbeslut eller utredning som visar på oegentligheter utöver normal försumlighet.
2020-12-11, 20:19
Medlem
Citat:
Dom vantar sig nagra tusen. Bara for att man kallar det Million Maga March sa blir det inte det.
Ha ha, ja vi får väl se.
2020-12-11, 20:20
Medlem
Nixters avatar
Fel i svarandens (PA mfl korrupta Swingstates) underlag

~ PA och övriga Swingstates hävdar att TX-klagomålet har hörts och avvisats av andra statliga / federala domstolar.

~ På den grunden, hävdar de, finns det inget syfte som tjänas i SCOTUS som tillåter Texas att återupprätta redan beslutade frågor.

Problemet med detta argument är bla:

~ 1) Texas var inte del i något av dessa andra ärenden. Inget.

~ 2) Fallen har dessutom baserats på material presenterade och beslutade i lägre instanser..

....Jag tror att om SCOTUS tar upp detta vinner Trump. Om dom inte gör det kör Team Trump vidare på plan B. Både Georgia och Arizona är mycket nära att bryta samman och exponera fusket.
Håll trycket, faller bara en av dessa stater faller alla!
2020-12-11, 20:22
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Jag skulle säga att anledningen att du skrev är läskigare. För du verkar genuint tro att på väg du skriver. Trots att det i skrivande stund inte finns ett uns av bevis för valfusk, så finns det tusentals med stollar över hela jorden som hävdar fusk.

Jag menar, den här tråden innehåller inte en enda referens till ett enda domstolsbeslut eller utredning som visar på oegentligheter utöver normal försumlighet.

Bevis är inte samma sak som ett domstolsbeslut, du blandar ihop alla begreppen så som passar in bäst för din agenda.
Gång på gång har det pekats på bevis i tråden, men så länge du och andra vänsteraktivister inte vill försöka förstå vad bevis innebär så kan vi inte hjälpa dig.
2020-12-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itazon

Det är självklart att republikanska delstatskongresser i swingstater INTE skall utse Biden-elektorer under rådande. Skulle inne bära illojalitet och högförräderi inom GOP.
2020-12-11, 20:25
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Både Georgia och Arizona är mycket nära att bryta samman och exponera fusket.

Vi får verkligen hoppas dom vågar, nu går det nästan inte att smyga med det längre.

Hur går det med servrarna? Är Sidney klar med sina undersökningar av dom snart?
Att det ska behöva ta så lång tid.

Mike Pence

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in