2020-12-11, 14:14
  #6049
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Federley lämnar nu politiken, alla uppdrag uppger Aftonbladet.
Federley säger nu att han tänker satsa helhjärtat på sin hobby pedofili.


Bästa nyheten på länge, och ta även bort offerkoftan Frederick den klär dig inte ! 🤮
Citera
2020-12-11, 14:14
  #6050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Federley lämnar nu politiken, alla uppdrag uppger Aftonbladet.
Federley säger nu att han tänker satsa helhjärtat på sin hobby pedofili.

🤣
Hoppas de utreder om hans dotter blivit utsatt för något. Så vidrigt att han försvarade mannen och dessutom blev arg när deras förhållande ifrågasattes. Vilket svin
Citera
2020-12-11, 14:17
  #6051
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Federley lämnar nu politiken, alla uppdrag uppger Aftonbladet.
Federley säger nu att han tänker satsa helhjärtat på sin hobby pedofili.
Undrar just hur mycket Centerpartiet slantar upp för att köpa hans tystnad?
Citera
2020-12-11, 14:19
  #6052
Medlem
Charlemanges avatar
Rättvisa ut med pedofil svinet. Han lämnar inte för de skulle avsätta honom ha ha ha. Så gott att den äckliga bögen är borta.
Nu hoppas jag på att C går år pipan med.
Särskilt Annie Alfred E Neuman Lööf får gärna försvinna med
Det är bögarnas fel yes
Citera
2020-12-11, 14:19
  #6053
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kazangas
Han lämnar politiken nu.

Ja det var på tiden men Annie Lööf och centerpartiet blir för evigt ett pedofil-parti då de inte förmådde att sparka honom direkt.

Hade Federley avslöjats ha en SD-politiker som sambo hade han rykt direkt då det är för långt från centerns grundvärderingar men en pedofil ligger inte utanför deras grundvärderingar. Klara besked Annie.
Citera
2020-12-11, 14:25
  #6054
Medlem
Jag äcklas av hans ansikte
Citera
2020-12-11, 14:26
  #6055
Medlem
Det bästa vore om även Annie Lööf avgick.
Citera
2020-12-11, 14:26
  #6056
Medlem
nickomyras avatar
Sluta skriv om FF nu , han kan ju inte läka och bli frisk som ni håller på och spekulerar
https://www.facebook.com/189892183097/posts/10160463096953098/?d=n

https://www.facebook.com/118943054880945/posts/3370421816399703/?d=n
__________________
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-11 kl. 14:32.
Citera
2020-12-11, 14:30
  #6057
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Ja det var på tiden men Annie Lööf och centerpartiet blir för evigt ett pedofil-parti då de inte förmådde att sparka honom direkt.

Hade Federley avslöjats ha en SD-politiker som sambo hade han rykt direkt då det är för långt från centerns grundvärderingar men en pedofil ligger inte utanför deras grundvärderingar. Klara besked Annie.
Inte så säker på det tyvärr. Centerpartister är oerhört naiva och många har hela tiden försvarat honom.

Att de inte sparkade honom direkt kommer snabbt vara glömt, om nu ens någon Centerpartist reagerade på detta. De försökte in i det sista tysta denna skandalen.
Citera
2020-12-11, 14:31
  #6058
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerwolf
Bästa nyheten på länge, och ta även bort offerkoftan Frederick den klär dig inte ! 🤮
Snacka om att gå ut med flaggan nerhissad. Att svinet skyller på "yttre omständigheter" - "det här går inte att värja sig emot, min familj har blivit drabbad" - och inte ta ansvar för vad han gjort säger en hel del om vad han står för. "Jag har uppvisat ett makalöst dåligt och förkastligt omdöme, det inser jag åtminstone nu och därför avgår jag" hade varit ett betydligt värdigare avslut efter otroligt hemska handlingar de senaste månaderna. Han kommer inte att bli saknad.
Citera
2020-12-11, 14:32
  #6059
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindemann
Snacka om att gå ut med flaggan nerhissad. Att svinet skyller på "yttre omständigheter" - "det här går inte att värja sig emot, min familj har blivit drabbad" - och inte ta ansvar för vad han gjort säger en hel del om vad han står för. "Jag har uppvisat ett makalöst dåligt och förkastligt omdöme, det inser jag åtminstone nu och därför avgår jag" hade varit ett betydligt värdigare avslut efter otroligt hemska handlingar de senaste månaderna. Han kommer inte att bli saknad.

Tror hans familj blev mer drabbad av hans val av sambo än av hans uppdrag som politiker.
Citera
2020-12-11, 14:33
  #6060
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Undrar just hur mycket Centerpartiet slantar upp för att köpa hans tystnad?
Vore intressant att få veta, minst 10mkr bör det vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in