Citat:
Ursprungligen postat av
Ohshit.Cuntwell
Ja det var på tiden men Annie Lööf och centerpartiet blir för evigt ett pedofil-parti då de inte förmådde att sparka honom direkt.
Hade Federley avslöjats ha en SD-politiker som sambo hade han rykt direkt då det är för långt från centerns grundvärderingar men en pedofil ligger inte utanför deras grundvärderingar. Klara besked Annie.
Inte så säker på det tyvärr. Centerpartister är oerhört naiva och många har hela tiden försvarat honom.
Att de inte sparkade honom direkt kommer snabbt vara glömt, om nu ens någon Centerpartist reagerade på detta. De försökte in i det sista tysta denna skandalen.