Citat:
Ursprungligen postat av
schwarzfahrer
de har ju inte skaffat ungar för annat än att ha anledning till att få in pengar på dem. det är därför dessa äckel skaffar ungar. det är därför man använder dem som madrasser och traumatiserar dem för livet.
Jag misstänker inte att Jonas (Federleys peddosambo) exsambo skaffade sina ungar för att tjäna pengar på dem. Däremot misstänker jag att hon kände sig ensam och utsatt som ensamstående 3barnsmamma och blev glad när peddo-Jonas visade intresse åt henne. Att han sen också visade sig vara "barnkär" tog hon väl också som ett stort plus.
Samtidigt fick jag intrycket att det gick väldigt fort när dessa två blev ett par. Och det är ALLTID ett varningstecken.
Plus att en främmande vuxen är inte lämplig att natta ungarna. Det måste mamman orka göra oavsett hur kär hon sen än månne vara.
Men dessa ensamstående mammor lever under stor press och de blir glada när de får lite avlastning av någon de tror "älska barn" - på ett normalt sätt.
Själv undrar jag varför Jonas inte älskade sina egna - eller hade den mamman redan upptäckt Jonas peddo-tendenser och förbjöd honom att träffa ungarna?