2020-12-10, 19:54
Avslutad
Mysigt att Lööf har fokus på att Fredrik ska må bättre och få vård för det hemska han råkat ut för 🤮

Citat:
TT: Kan han komma tillbaka?

– Det är alldeles för tidigt att säga just nu, nu har vi fokus på att Fredrick ska komma på fötter och må bättre och så får vi ha de samtalen senare.

https://www.expressen.se/nyheter/loof-lamnar-inte-besked-om-federley-avskyvarda-brott/
Citera
2020-12-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Med tanke på Federleys eskapader, så kom väl inte det här vid helt rätt tidpunkt:
https://samnytt.se/regeringen-vill-gora-foraldrabalken-mer-konsneutral-begreppen-mamma-och-pappa-ska-tas-bort/
Faktum är att just nu borde väl landets alla bögar och flator hata Federley mer än någon annan? Lite som att vi som är pistolskyttar innerligt hatar Peter Mangs. Och jag har svårt att tänka mig att det finns många sossar som verkligen gillar Mona Sahlin. Etc. Etc.
Hur man förstör för andra.
Jämställdhetsminister Åsa Lindhagen är själv lesbisk så det är så klart en viktig fråga för henne.
Citera
2020-12-10, 19:56
Avslutad
Tidigt i denna historia insinuerade Nyhlén på Stoppa Pressarna att Centerns partisekreterare Arthursson skulle ha koppling till dömda pedofiler. Detta spår tycks ha runnit ut i sanden. Var det månne en ren lögn?
Citera
2020-12-10, 20:02
Medlem
Rumpis78s avatar
Ser att den äcklige pedofilen bor i min hemstad Örebro med en ny pojkvän. Bor på fina gatan precis vid Frimis. Undrar om grannarna vet vilket äckel de delar hus med...🤮
Citera
2020-12-10, 20:02
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Tidigt i denna historia insinuerade Nyhlén på Stoppa Pressarna att Centerns partisekreterare Arthursson skulle ha koppling till dömda pedofiler. Detta spår tycks ha runnit ut i sanden. Var det månne en ren lögn?

Det var en genial taktisk fint. Arthursson, som dittills varit knäpptyst blev uppenbarligen ordentligt skakad av Nyhléns smarta pedofilanklagelse. Strax efter gick Arthursson ut offentligt och babblade hej vilt i frågan.
Citera
2020-12-10, 20:09
Medlem
Helt sjukt vad vissa tiger om Federly och Centern. Avslutade prenumerationen på SvD idag då dom även raderade i debattforumet ifall någon antydde Federly. Trist att den tidningen nu blivit vänster också och vurmar för Annie Rööv. Expressen visar i alla fall musklerna och tar upp skiten.
Citera
2020-12-10, 20:12
Medlem
Harmandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Sen kommer en viktig fråga, har en person sonat sina brott efter avtjänat fängelsestraff? Kan man omvändas?
Hursom behövs C i dagens politik. Företagsvänligt parti åt högerhållet gällande ekonomiska o företagarfrågor.
Vänster i frågor som solidaritet invandring integration etc.
Har en person som är släppt med villkorlig frigivning 2/3 in i sitt straff avtjänat sitt straff än? Nej det har den INTE!!!
Citera
2020-12-10, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Helt sjukt vad vissa tiger om Federly och Centern. Avslutade prenumerationen på SvD idag då dom även raderade i debattforumet ifall någon antydde Federly. Trist att den tidningen nu blivit vänster också och vurmar för Annie Rööv. Expressen visar i alla fall musklerna och tar upp skiten.

Hon uttalde sig för TT idag;
Citat:
Annie Lööf menar att det är för tidigt att lämna besked om Federleys politiska framtid.
"-Nu har vi fokus på att Fredrick ska komma på fötter och må bättre"

Måste va det sjukaste jag har hört från henne. Hon menar alltså på fullt allvar att hon välkomnar honom tillbaks igen. Lite senare.

(SvD har väl varit vänster länge. De arbetar ju intimt tillsammans med Aftonbladet.)
Senast redigerad av MrStreamer 2020-12-10 kl. 20:15.
Citera
2020-12-10, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Hon uttalde sig för TT idag;

Måste va det sjukaste jag har hört från henne. Hon menar alltså på fullt allvar att hon välkomnar honom tillbaks igen. Lite senare.

(SvD har väl varit vänster länge. De arbetar ju intimt tillsammans med Aftonbladet.)
Tydligen är det så men jag trodde att det var en moderat blaska.
Citera
2020-12-10, 20:16
Medlem
Harmandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Federleys pojkvän har inte alls avtjänat sitt straff, han är villkorligt frigiven. Olle Lönnaeus sprider antingen medvetet eller omedvetet fejk news

Oavsett vad är det ovärdigt en sk "seriös" tidning som Sydsvenskan
Folk i allmänhet verkar vara för tröga för att fatta vad villkorlig frigivning innebär. Man undrar om de själva står under övervakning, sitter och umgås med kriminalvården och lever under restriktioner eller varför de tror att det inte är del av ett straff. Har de inga juridiskt kunniga på tidningen eller nån de kan fråga.
Citera
2020-12-10, 20:20
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpis78
Ser att den äcklige pedofilen bor i min hemstad Örebro med en ny pojkvän. Bor på fina gatan precis vid Frimis. Undrar om grannarna vet vilket äckel de delar hus med...🤮

Federleys partner är skriven i en lägenhet på Svanåallén i Örebro, men bor inte där. Han har hyrt ut den i andra hand till en sex år äldre kåkfarare vid namn Berger. Berger har dock själv en lägenhet på Sturegatan i Örebro som han i sin tur hyr ut i andra hand till en man vars namn jag inte skriver ut eftersom han verkar helt legit.
Citera
2020-12-10, 20:21
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Vi har ett klart före- och efter här. Detta var spiken i kistan. Nu har gammelmedia bara kvar sudoku och korsord. Den granskande makten har kastat in handduken. Lämnat walkover åt en skvallersajt. Jag ska njuta av deras borttynande. Det finns inte längre några argument för presstöd, låg moms, statliga pengar till public service. Bye
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in