2020-12-10, 19:23
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Fredrik Federley har alltså känt till att han är pedofil redan innan han inledde en relation med mannen. Sedan ska han låtsas som att det kom som en nyhet för att rädda sin karriär? Vilket vidrigt kräk. Honom lär man slippa se igen inom politiken.
Sen kommer en viktig fråga, har en person sonat sina brott efter avtjänat fängelsestraff? Kan man omvändas?
Hursom behövs C i dagens politik. Företagsvänligt parti åt högerhållet gällande ekonomiska o företagarfrågor.
Vänster i frågor som solidaritet invandring integration etc.
Citera
2020-12-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Fredrik Federley har alltså känt till att han är pedofil redan innan han inledde en relation med mannen. Sedan ska han låtsas som att det kom som en nyhet för att rädda sin karriär? Vilket vidrigt kräk. Honom lär man slippa se igen inom politiken.
Inte bara det. Han har även tydligen hotat folk med SÄPO för att få reda på vem det är som har tjallat.
Citera
2020-12-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
En kvinna som med öppna ögon väljer att skaffa barn med en homosexuell transvestit är per definition inte stabil. Själv hoppas jag att den orosanmälan som lämnats in leder till att det arma barnet placeras hos ett normalt och stabilt heterosexuellt par. Men det är nog att hoppas för mycket.

Då det har framkommit att FF t.o.m. har försvarat pedofilen, sagt att han är oskyldigt dömd och följaktligen levt i förnekelse, så är en orosanmälan definitivt befogad. Då är risken stor att han har låtit pedofilen umgås med dottern.
Citera
2020-12-10, 19:25
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
En kvinna som med öppna ögon väljer att skaffa barn med en homosexuell transvestit är per definition inte stabil. Själv hoppas jag att den orosanmälan som lämnats in leder till att det arma barnet placeras hos ett normalt och stabilt heterosexuellt par. Men det är nog att hoppas för mycket.
Ja du såg vad jag egentligen menade. Jag vet "arma barnet". Jag drömmer mardrömmar om det här. Lilla lilla stumpan... En liten tjej mitt i allt det här. Hon ska klara skolan, hon ska fungera bland kompisar.
Citera
2020-12-10, 19:28
Avslutad
Verkar inte bli något besked imorgon om FFs framtid. C vill hålla det hela inom ”en tight krets”.

https://www.expressen.se/nyheter/loof-lamnar-inte-besked-om-federley-avskyvarda-brott/
Citera
2020-12-10, 19:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Om jag var FF skulle jag sälja gården. Han får säkert bra betalt för den! Sedan skulle jag köpa en 2:a eller 3:a i Palma, Mallorca. Det är allmänt känt att Palma är mycket populärt bland homosexuella män från hela Europa. Där hittar han kompisar som totalt förlåter honom för vad som har hänt i trista Sverige. Om inte avgångsvederlaget från Sverige räcker kan han extraknäcka som bartender. Han med sina gaykontakter får snabbt ett trevligt jobb. Det blir en win-win situation. FF mår bra bland alla gaykompisar, han får mycket sol och Sverige slipper honom. Win-win. Dottern då? Hon åker dit och hälsar på ibland. Tänk på Bianca Ingrosso, hennes pappa bor också på Mallorca. Jag hoppas bara att dottern har en stabil mamma. Bye bye Fredrick.

Tror inte FF söker sig till andra bögar och de flesta är ju bara torra och tråkiga. Pedofiler ger mer spänning, speciellt om de är våldsbenägna. Bara gays på ett ställe är ingen hit för affärerna, blir väl ungefär som en samling muslimer. Alla sitter bara och surplar vatten.
Citera
2020-12-10, 19:40
Medlem
Även Annie Lööf bör avgå. Hade inte behövts om hon visat gott omdöme och fördömt Federley på ett tidigare stadie. Nu framstår hon ju också som rätt så smutsig, som försökt hitta ett sätt att undvika dålig press osv osv
Citera
2020-12-10, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Sen kommer en viktig fråga, har en person sonat sina brott efter avtjänat fängelsestraff? Kan man omvändas?
Hursom behövs C i dagens politik. Företagsvänligt parti åt högerhållet gällande ekonomiska o företagarfrågor.
Vänster i frågor som solidaritet invandring integration etc.

Sverige behöver centerpartiet lika mkt som ett barn behöver en pedofil till "förälder".

Peddo var villkorligt frigiven och inte "botad". Att ta hem en sån och böga med är naturligtvis sjukt. Men du tycker att det är medmänskligt.

Peddo var bara en i raden av feddos många pedofilkontakter. Mkt märkligt.
Citera
2020-12-10, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Ole Morten är inte brevduvepedofilen utan "Brysselpedofilen".

Brevduvepedofilen är en man i Sverige som ägnar sig åt brevduvor som Federley umgåtts med.

https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federley-lankas-till-en-tredje-pedofil

Ok ok, fel av mig.

Ole Geving var en annan av Federleys pedofilsexkontakter.
Citera
2020-12-10, 19:44
Medlem
DaChiefs avatar
Jag frågade tidigare om han inte visste varför denne suttit inne som inte borde svårt att gräva fram då folk gärna outar pedofiler.

Det visar sig nu att han visste om det ganska snart efter de inlett kontakt, i juni.

En gång pedofil, alltid pedofil, det är inget som botas med ett fängelsestraff, inte ens i Sverige.

Han har således visat på högsta omdömeslöshet, som far, människa och politiker. Han är alltså körd som c-politiker.

Han skulle ju dock kunna kandidera till språkrör för MP, det hade inte varit ett dugg konstigt.
Citera
2020-12-10, 19:47
Medlem
Med tanke på Federleys eskapader, så kom väl inte det här vid helt rätt tidpunkt:
https://samnytt.se/regeringen-vill-gora-foraldrabalken-mer-konsneutral-begreppen-mamma-och-pappa-ska-tas-bort/
Faktum är att just nu borde väl landets alla bögar och flator hata Federley mer än någon annan? Lite som att vi som är pistolskyttar innerligt hatar Peter Mangs. Och jag har svårt att tänka mig att det finns många sossar som verkligen gillar Mona Sahlin. Etc. Etc.
Hur man förstör för andra.
Citera
2020-12-10, 19:49
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Ok ok, fel av mig.

Ole Geving var en annan av Federleys pedofilsexkontakter.

Det är inte lätt att hålla reda på de olika pedofilerna som Federley är "kompis" med. Tveklöst dras han till perverterade typer. Undrar om Lööf varit insatt i sin medarbetares vanor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in