2020-12-10, 18:51
Medlem
GoranPongs avatar
En röst på C är en röst på pedofiler
Citera
2020-12-10, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Federley har ju haft samröre med 3-4 pedofiler och även dragits till Thomas Quick som Federley besökte. Allt enligt stoppa pressarna.
Det är flera år, vilket Annie vetat om.

Hur sjuk är FF egentligen, hur kan detta ha fått fortsätta.
Varför fascineras han av pedofiler?
Kan det vara så att han blev utnyttjad som barn och vill vara offer igen och kanske även emellanåt vill träffa barn.
Citera
2020-12-10, 18:53
Medlem
afvongreves avatar
Om jag var FF skulle jag sälja gården. Han får säkert bra betalt för den! Sedan skulle jag köpa en 2:a eller 3:a i Palma, Mallorca. Det är allmänt känt att Palma är mycket populärt bland homosexuella män från hela Europa. Där hittar han kompisar som totalt förlåter honom för vad som har hänt i trista Sverige. Om inte avgångsvederlaget från Sverige räcker kan han extraknäcka som bartender. Han med sina gaykontakter får snabbt ett trevligt jobb. Det blir en win-win situation. FF mår bra bland alla gaykompisar, han får mycket sol och Sverige slipper honom. Win-win. Dottern då? Hon åker dit och hälsar på ibland. Tänk på Bianca Ingrosso, hennes pappa bor också på Mallorca. Jag hoppas bara att dottern har en stabil mamma. Bye bye Fredrick.
Citera
2020-12-10, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Federley har ju haft samröre med 3-4 pedofiler och även dragits till Thomas Quick som Federley besökte. Allt enligt stoppa pressarna.
Det är flera år, vilket Annie vetat om.

Att han besökt Quick/Bergwall säger inte mycket eftersom denne är allmänt omhuldat offer för justitiemord sedan Råstams/Josefssons dokumentärer. Finns många som haft kontakt med honom sedan dess. Dragits till Thomas Quick, menar du attraherats? Finns det belägg för det?
Citera
2020-12-10, 19:04
Medlem
Helkonstig historia, kanske är det med FF som med dom, oftast kvinnor, som får ihop det med gravt kriminella psykopater, som visserligen är hyggliga själva men tror man kan omvända psykopaterna man har ihop det med, så dom blir "snälla"??????
Citera
2020-12-10, 19:05
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Om jag var FF skulle jag sälja gården. Han får säkert bra betalt för den! Sedan skulle jag köpa en 2:a eller 3:a i Palma, Mallorca. Det är allmänt känt att Palma är mycket populärt bland homosexuella män från hela Europa. Där hittar han kompisar som totalt förlåter honom för vad som har hänt i trista Sverige. Om inte avgångsvederlaget från Sverige räcker kan han extraknäcka som bartender. Han med sina gaykontakter får snabbt ett trevligt jobb. Det blir en win-win situation. FF mår bra bland alla gaykompisar, han får mycket sol och Sverige slipper honom. Win-win. Dottern då? Hon åker dit och hälsar på ibland. Tänk på Bianca Ingrosso, hennes pappa bor också på Mallorca. Jag hoppas bara att dottern har en stabil mamma. Bye bye Fredrick.
Jag trodde Sitges och Torremolinos var Spaniens bögnästen men strunt samma.
Jag hoppas FF utreds ordentligt och är han skyldig till någon form av pedofili så hoppas jag han ruttnar i helvetet.
Citera
2020-12-10, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
FF har ju andra pedokompisar sedan många år tillbaka. Norrmannen känner han ju sedan åtminstone 2003. (Hur många av dina egna vänner och bekanta är dömda för pedofila brott?) FF är uppe i fyra som vi känner till. Sedan tillkommer alla hans pedokompisar som inte har blivit dömda än. Och slutligen inställer sig frågan: Varför har man öht pedokompisar om man inte själv...?

Ej att förglömma ett stycke mördare också.
Citera
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ja, palma eller valfri kanarisk ö faktiskt. Lika skum vibb på de 4 jag besökt. Men ett är säkert, det är nog bäst att packa. Det känns svårt att starta på ny kula i Sverige. För övrigt är det väldigt svårt att förstå hur man är funtad om man över huvud taget umgås med peddo personer.
Citera
Avslutad
Citat:
Jag hoppas bara att dottern har en stabil mamma. Bye bye Fredrick.
En kvinna som med öppna ögon väljer att skaffa barn med en homosexuell transvestit är per definition inte stabil. Själv hoppas jag att den orosanmälan som lämnats in leder till att det arma barnet placeras hos ett normalt och stabilt heterosexuellt par. Men det är nog att hoppas för mycket.
Citera
2020-12-10, 19:12
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag trodde Sitges och Torremolinos var Spaniens bögnästen men strunt samma.
Jag hoppas FF utreds ordentligt och är han skyldig till någon form av pedofili så hoppas jag han ruttnar i helvetet.
Torre var det. Nu mest bara riktigt illa. Peddo/gay har öarna som tillflykt. Precis som under El Generalísimo.
Citera
2020-12-10, 19:14
Medlem
Fredrik Federley har alltså känt till att han är pedofil redan innan han inledde en relation med mannen. Sedan ska han låtsas som att det kom som en nyhet för att rädda sin karriär? Vilket vidrigt kräk. Honom lär man slippa se igen inom politiken.
Citera
2020-12-10, 19:21
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Oavsett om det valts att dölja eller inte så hade en normal reaktion hade varit att bryta med personen omgående när man fick reda på det.

Om man nu inte visste det innan relationen inleddes och blev såpass seriös att man flyttar ihop...
Visst han gjorde bort sig endast Fredrik vet varför

Förhoppningsvis skadar detta center partiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in