2020-12-10, 17:35
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Kommer Google att radera klippet? Här nämns en massa saker som har dryftats i tråden, t.ex. servern i Frankfurt.

antagligen. Hela denna sändning är olaglig enligt Youtube.
2020-12-10, 17:35
Medlem
Annonvengers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Så det du anser vara bevis på fusk i filmen som du ser med egna ögon (när vi struntar i kontext/bakgrund) är:

Tycker du själv att det är ett tungt "bevis"? Håller det i rätten tror du?

Ja. Jag tycker de. 70% av USA tycker de.
Sen om de håller i rätten låter jag vara osagt. Men dom sa att det var en vattenläcka, bad alla dra, tar fram grejer underbordet, börjar räkna samma buntar flera gånger om. Samma kvinna har en bunt med ballots som saknar retur adress och ska "börja jobba" med dom som hon säger.

Du behöver liksom inte ertappa någon med en video där han skjuter någon i huvudet för att fälla honom för mord.
2020-12-10, 17:38
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Har en valfunktionär gjort ett fel nånstans är det en sak men har valfunktionären gjort fel i processen och därför konstant gjort fel rakt igenom så måste man självklart lösa det om man vill leva efter "one man one vote" dvs alla röster har samma värde. Att bara säga,vi har regler och processer men om de inte följs så spelar det ingen roll öppnar ju för frågan varför var reglerna och processerna där från första början om dom inte har en impact? Det troliga är ju att man haft reglerna av en anledning och då kan man såklart inte bara bortse från det sen.

Jodå. Fel vill ingen ha, och det är bättre att göra rätt än fel. Så långt är jag med (det är alla).

Vem skall då svara för kostnaden ("kostnaden"=man får inte göra sin röst hörd) för felen i processen?

Valsystemet (som får absorbera felet - det mesta lär ju hur som helst vara helt korrekt skött) eller den enskilde som röstar?

Nu får vi se hur det faller ut i HD (SCOTUS), men min killgissning är att de hittar ett sätt att tala om att detta är en ickefråga, och Texas (m fl) får tåla att alla inte har samma regler som Texas.
Senast redigerad av Bergakungen 2020-12-10 kl. 17:53. Anledning: SCOYOS - vad f-n är det?
2020-12-10, 17:49
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Hur går det?

17 stater har nu gått bakom Texas om en stämning om röstfusk. Detta är stort.
Men när går stämningen till högsta domstolen då?
2020-12-10, 17:50
Medlem
Stig-Britts avatar
BREAKING: Wisconsin federal court DISMISSES last Kraken case. "Federal judges do not appoint the president in this county."

https://twitter.com/marceelias/status/1336887195056046081
2020-12-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Ha ha, låt dem duellera om det som någon kommenterade.

Vill inte domaren döma eller vad betyder detta?
I tvistemål så är vill man göra klart vad parterna är oense om innan rättegången börjar. Om jag hävdar att du är skyldig mig pengar för ett arbete jag utfört och du bestrider det, så vill domaren veta exakt vad det är du bestrider. Bestrider du att jag utfört ett arbete för dig eller bestrider du bara att jag inte fått betalt?

Här vill domaren veta vad i stämningen från Texas som parterna är överens om och vad de är oense om. Först därefter tar domstolen vid och fäller en dom som berör den kvarvarande oenigheten.
2020-12-10, 17:55
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jag har rapporterat.

Du kollar inte på GA Hearing förstår jag. Det har redan rapporterats om Dominion maskiner med IP address till Frankfurt Main. Nu visar de hur enkelt det är att kontruera röster i Dominion system. Vad säger du?
2020-12-10, 17:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Verkligheten säger att denna process inte är avgjord och vi får se vart det landar. Det är där vi är oavsett om din fantasi anser att allt är klart.
Den är avslutad sedan länge, nu väntar vi på det riktiga fusket och forcera elektorerna att rösta på annat resultat.
Allt vi ser är dåliga förlorare nu som fantiserar ihop saker som aldrig håller för översyn.
2020-12-10, 17:57
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Den är avslutad sedan länge, nu väntar vi på det riktiga fusket och forcera elektorerna att rösta på annat resultat.
Allt vi ser är dåliga förlorare nu som fantiserar ihop saker som aldrig håller för översyn.

Kolla GA Hearing hur enkelt det var att ändra och konstruera röster i Dominiom System. Det är skrattretande. Med uppkoppling kan det göras från vart som helst i världen.
2020-12-10, 17:57
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Kolla de senaste 10 minutrarna.

https://youtu.be/VuD-zlhwD0M
Samma film som länkades tidigare idag.

Alltså, det som visas här är inte klokt om det är så det går att göra. Snurrigt att ens ha ett sådant system.
2020-12-10, 18:00
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
I tvistemål så är vill man göra klart vad parterna är oense om innan rättegången börjar. Om jag hävdar att du är skyldig mig pengar för ett arbete jag utfört och du bestrider det, så vill domaren veta exakt vad det är du bestrider. Bestrider du att jag utfört ett arbete för dig eller bestrider du bara att jag inte fått betalt?

Här vill domaren veta vad i stämningen från Texas som parterna är överens om och vad de är oense om. Först därefter tar domstolen vid och fäller en dom som berör den kvarvarande oenigheten.

Tack för förklaring. Förstod faktiskt inte vad som menades med att de skulle komma överens.
2020-12-10, 18:00
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Du kollar inte på GA Hearing förstår jag. Det har redan rapporterats om Dominion maskiner med IP address till Frankfurt Main. Nu visar de hur enkelt det är att kontruera röster i Dominion system. Vad säger du?

Jo jag gick in och rapporterade streamen via knappen.

Kommer ju förstås inte göra någon skillnad, men det är en liten protest mot hur Youtube agerar i frågan om valfusk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in