Citat:
Ursprungligen postat av
Tanakh
Det är sinnessjukt vanligt att människor fotar sina joints och filmar sig när dom röker den för att visa hur balla dom är. Jag får såna videos skickade till mig hela tiden. I Joz ålder är det inte lika vanligt men det händer.
Visst gör folk detta... men i länder där det är legaliserat med plantor.
Hur många svenskar har du sett röka joints i videos på youtube?
Jag har sett en enda fast jag tror det är skådespel som ska se ut som cannabisrökande fast det är tobak.
Citat:
Ursprungligen postat av
123....
Jag har alltid undrat hur man ser skillnad på rullade cannabis cigaretter och vanliga tobaks dito?
Jag själv när jag var ung och dum rökte handrullade cigaretter och tror väl aldrig jag någonsin blev misstänkt för att röka på med något olagligt..
Jag tycker hela den här häxjakten på Joz är ett äckligt exempel på hur Youtubers försöker virvla upp stormar i vattenglas som inte ens borde krusa ytan bara för att få content och inkomster, det vänds kappor och sidor efter det för tillfället mest gynsamma läget..
Har Jockiboy ens polisanmält Joz för något brottsligt som kan rättfärdiga hetsjakten som pågått?
Att Baronen är en nyckelperson gällande hans förtalsstämning är en självklarhet....
Jag tänker som så att när tex. jocke gjorde kidnappnings-pranket där han under hot med automatvapen kidnappade nån som han kände och lurade offret att offret skulle bli skjuten av dom som kidnappade honom och tejpade för hans mun lixom.. den videon var ganska osmaklig och kan säkert motivera nån som Joz till att spela samma spel lixom genom att spela in videos där det ser ut som att brott begås fast allt är skådespel.
Rasken är bara en av jockes trogna rövslickare som använde varumäresintrång mot Jockes varumärke genom att klickbaita med det vilket Jocke tillät eftersom han gillar raskens rövslickande och lät därför rask få tjäna lite småpengar på att skriva jockiboi i sina videotitlar.
Jocke bestämmer om rasken begick brottet varumärkesintrång eller inte genom klickbaitandet.. men jag vet inte om dom ens pratat om detta med tanke på hur hemligt det fortfarande ska vara för Jocke att han registrerade sitt varumärke för att ta ner videos och utöva makt över youtubers som är lägre ner på statuslistan där alla youtubers slickar jockes röv i hopp om att få veta nån hemlighet bakom jockes framgång av falskhet och uppmaningar om att barn ska begå brott genom att klickbaita med jockes varumärke på youtube vilket är som stöld av reklampengar vilket bara rask och sånna viktiga rövslickare får göra så länge han inte har något negativt att säga om sin idol jocke som har makten att dela ut varningar och få raskens kanal nertagen.. då youtubers har fulla rättigheter till allt när nån klickbaitar med ett patenterat varumärkes ord som ordet jockiboi.
Jocke kan ta ner andras videos om dom klickbaitar med varumärket jockiboi.. vilket han har gjort många gånger och tillåmed erkännt det några gånger att jocke är en sån som tävlar hårt och vill därför inte att andra ska tjäna pengar genom klickbaiting som Jocke gärna hade tagit patent på om det gick att patentera klickbaiting som ett sätt att tjäna pengar genom att lura folk till klick.
Rask och Anjo och alla dessa rövslickare av jocke hade enkelt kunnat dubbla sina prenumeranter över en natt bara genom att göra en dokumentär som heter Sanningen om Varumärket.. där dom kan visa att det offentligt är en Joakin Berg som äger varumärket jockiboi som användts för att ta ner andras videos och utöva makt över dom som inte förstår att jocke äger rätten till att bestämma över deras videos om dom klickbaitat med hans varumärke för att tjäna views.
Jocke har väl indirekt uppmanat barn till att begå brott genom att låtsas att han tar åt sig av att folk kallar honom för jockiboi som är hans varumärke som han vill att andra youtubers använder för att klickbaita.. dvs jocke vill att andra begår brottet varumärkesintrång genom klickbaiting.. därför låtsades jocke ta illa upp av ordet jockiboi.. eftersom han visste såklart att jättemånga skulle klickbaita precis som rask gjorde dock så gjorde rask det med sin egna vilja utan uppmaning från jocke.. men tusentals människor har begått varumärkesintrång om jocke väljer det lixom inklusive rasken som använde jockes varumärke genom att clickbaita.
Dom är så rädda för deras idol att dom skulle aldrig våga göra en video om jockes varumärke eller alla som klickbaitat med det.
Jocke äger rask.. för att jocke väljer om rask begick varumärkesintrånget eller inte.
Indirekt uppmaning till varumärkesintrång kallar jag det om man låtsas ta illa upp av att folk säger skurkens "oönskade smeknamn" för att motivera folk till att begå varumärkesintrång genom att skriva varumärket i videotitlar.
Jocke har lixom tatuerat över sitt varumärke som var tatuerat på hans hand .. eftersom jocke vill att alla ska förstå hur illa han tar åt sig om dom använder jockiboi-namnet när dom pratar om honom.. han vill att dom ska tro att det värsta man kan göra mot honom är att säga jockiboi eller skriva det i en videotitel på jockes arbetsplats som heter youtube och är en hemsida som låter han jobba genom att videofilma sig själv och få reklampengar.
Snacket om arbetsplatsen youtube startades av jocke i samma veva som han reggade varumärket.. och sen förklarade hans rövslickare som Rask att youtube är deras arbetsplats också lol en arbetsplats där dom begår förtal och varumärkesintrång i "videobråk" om fiatpengar genom visningar.
Tråkigt att vi aldrig fick se nån dokumentär om hur jocke uppmanade barn till varumärkesintrång genom att låtsas att det värsta man kan göra mot jocke är att skriva jockiboi i en videotitel på youtube.. för en sån dokumentären hade gjort skaparen till Sveriges populäraste youtuber.. eftersom folk vill fortfarande veta vad en psykopat som jocke går för och varför rövslickarna vill vara som honom.
Rask vågar aldrig göra nån dokumentärom sin idol.
Rask vågade bara begå varumärkesintrånget som jocke förlät han för när rasken slickade röv på ett bra sätt efter att ha pratat om att äta bajs i de videos som förknippas med jockes varumärke av total korruption.