2020-12-09, 18:25
Medlem
Verkar bli en storslagen comeback i januari. Ny kamera ska det bli (gamla såld) och den gamla drönaren säljs till fördel för en ny.
Citera
2020-12-09, 21:41
Medlem
fractal inhalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det vore häftigt om Joz lurade alla svenska youtubers till att tro att han filmar sig själv när han begår narkotikabrott genom att röka cannabis.. för att sen lägga ut videon på internet.. vilket såklart gör att youtubers som Rasken och Jockeboy börjar se rött och måste ta avstånd från ett sånnt skådespel som ser ut som att brott begås fast det bara var tobak i jointen.

Dessa youtubers har säkert spelat skådespel som ska se ut som att dom filmar sina egna brott och postar filmen online.. fast det bara är dramaskådespel.

Dom blev säkert förvirrade när Joz började ladda upp videos där han låtsas röka jointar titt som tätt.. eftersom dom kunde inte hantera det om Joz spelade skådespel på det viset för att låta/"lura" dessa youtubers som Rask att förtala.

Klart att Joz inte kan berätta för dessa youtubers om det nu är så att det var skådespel när han filmade sig själv med något jointliknande i munnen.

Jag själv har aldrig träffat någon cannabisrökare som filmar sig själv med en joint i munnen för att sprida videon online.. men jag tror att Rask och Jockeboy kan ha sett eller tror att dom har sett en cannabisrökare med lägre IQ än dom och att rökaren filmar sina egna brott och sprider videon online medans han håller tummarna för att polisen inte ser brotten som filmades.. medans rasken uppmärksammat "brottet"/skådespelet genom att begå brottet förtal.

klockrent ju.

Tja det finns ju några svenskar som kör det hardcore.. https://www.youtube.com/c/MrNature/videos Fan vet vad dom inte kör live på kanalen , så tubers som skiter i Narkotikalagstiftningen finns det helt klart. Kanske nästa Rask...för Rask
Citera
2020-12-09, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Sida 784 inlägg #9403 där börjar det. Jag kan inte citera inläggen då det blir taget ur diskussionerna och ser konstigt ut men för att summera det och om du inte tror mig så kan du själv blicka tillbaka. Elver kommer med information om att målsäganden kräver 500k i skadestånd (han själv gissar i ett senare inlägg att det blir 100-200k) men hursomhelst så besvaras hans första inlägg med allt ifrån att han kommer att ta sitt liv, förlora allt till kronofogden, förlora familjen, vara skuldsatt livet ut och att hans content 2021 kommer att vara familjevloggar från den husvagn han då kommer att leva i. Tom jag dyker upp någon sida senare och skriver att alla kommer med skräckscenarion och att det inte finns något att vräkas ur eller ta sitt liv pga. Jag nämner bla att om det i absolut värsta fall ens skulle bli halva begärda summan så kan han bli skuldfri på två år varpå någon svarar "betala av 500k på två år fantasier som en politiker" och så fortsätter skräckscenariona kring skadeståndet.

Förutom det har vi anhängare ifrån denna tråd i den andra tråden kring rättegången som även där tror att 500k ska utdelas och spår husvagnsframtider.

Jag hade gärna citerat men det blir taget ur sitt sammanhang eftersom allt är citerat på ett redan tidigare inlägg så det är bättre att du själv ser efter. Jag gav dig sida och inlägget det startar ifrån.
Det är möjligt att dra in pengar till avbetalningar om man vill: skaffa 2 heltidsjobb liksom. Det har jag, det är tufft, men det är jävligt nice att dra in 50k efter skatt (Jag räknar med att åka på restskatt på ca 24-36k).

Så det finns möjligheter om man vill, men han är allt för dum och lat för att kunna ha sig till en sådan situation. Han är ju hjälplös liksom. Det blir utmätning resten av livet.
Citera
2020-12-10, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Verkar bli en storslagen comeback i januari. Ny kamera ska det bli (gamla såld) och den gamla drönaren säljs till fördel för en ny.

Hehe. Man vet att man innerst inne att man är en luffare om man måste sälja kameror och dylikt.
Inte för att skryta men jag har medelinkomst och har bra ruljans på prylar men slänger/ger bort hellre att orka sälja..

Vad är det han INTE har sålt? Han har ju sålt snusdosor t.om, men enlig4 hans logik så är det väl värt mer pengarefter han doppat sina flottiga fingrar på saker.

Men men... med titel som BAJSBARON så måste man "GRAJNDA ", alla shekels ska in.
Senast redigerad av drrty 2020-12-10 kl. 00:02.
Citera
2020-12-10, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fractal inhaler
Tja det finns ju några svenskar som kör det hardcore.. https://www.youtube.com/c/MrNature/videos Fan vet vad dom inte kör live på kanalen , så tubers som skiter i Narkotikalagstiftningen finns det helt klart. Kanske nästa Rask...för Rask

Tjaaaa... Man kan inte bli dömd för ringa narkotikabrott hur ofta som helst heller inom viss tid, därför skiter många med stabil inkomst i det om de flexar på sociala medier, för de går ändå fett med plus på grejen.

BB har inte råd med att flexa.
Eh jo... festinaklockor på avbetalning, fulbilar, liten lägenhet och tjock tjej.

(Hej BB, vet att du läser och våldäktsduschar samtidigt)

PS till mod, menar såklart inte att citerade person är BB, utan att BB läser tråden, som den narcisisten han är.
Citera
2020-12-10, 00:51
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Det är sinnessjukt vanligt att människor fotar sina joints och filmar sig när dom röker den för att visa hur balla dom är. Jag får såna videos skickade till mig hela tiden. I Joz ålder är det inte lika vanligt men det händer.

Visst gör folk detta... men i länder där det är legaliserat med plantor.
Hur många svenskar har du sett röka joints i videos på youtube?
Jag har sett en enda fast jag tror det är skådespel som ska se ut som cannabisrökande fast det är tobak.

Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Jag har alltid undrat hur man ser skillnad på rullade cannabis cigaretter och vanliga tobaks dito?
Jag själv när jag var ung och dum rökte handrullade cigaretter och tror väl aldrig jag någonsin blev misstänkt för att röka på med något olagligt..

Jag tycker hela den här häxjakten på Joz är ett äckligt exempel på hur Youtubers försöker virvla upp stormar i vattenglas som inte ens borde krusa ytan bara för att få content och inkomster, det vänds kappor och sidor efter det för tillfället mest gynsamma läget..
Har Jockiboy ens polisanmält Joz för något brottsligt som kan rättfärdiga hetsjakten som pågått?
Att Baronen är en nyckelperson gällande hans förtalsstämning är en självklarhet....

Jag tänker som så att när tex. jocke gjorde kidnappnings-pranket där han under hot med automatvapen kidnappade nån som han kände och lurade offret att offret skulle bli skjuten av dom som kidnappade honom och tejpade för hans mun lixom.. den videon var ganska osmaklig och kan säkert motivera nån som Joz till att spela samma spel lixom genom att spela in videos där det ser ut som att brott begås fast allt är skådespel.

Rasken är bara en av jockes trogna rövslickare som använde varumäresintrång mot Jockes varumärke genom att klickbaita med det vilket Jocke tillät eftersom han gillar raskens rövslickande och lät därför rask få tjäna lite småpengar på att skriva jockiboi i sina videotitlar.

Jocke bestämmer om rasken begick brottet varumärkesintrång eller inte genom klickbaitandet.. men jag vet inte om dom ens pratat om detta med tanke på hur hemligt det fortfarande ska vara för Jocke att han registrerade sitt varumärke för att ta ner videos och utöva makt över youtubers som är lägre ner på statuslistan där alla youtubers slickar jockes röv i hopp om att få veta nån hemlighet bakom jockes framgång av falskhet och uppmaningar om att barn ska begå brott genom att klickbaita med jockes varumärke på youtube vilket är som stöld av reklampengar vilket bara rask och sånna viktiga rövslickare får göra så länge han inte har något negativt att säga om sin idol jocke som har makten att dela ut varningar och få raskens kanal nertagen.. då youtubers har fulla rättigheter till allt när nån klickbaitar med ett patenterat varumärkes ord som ordet jockiboi.

Jocke kan ta ner andras videos om dom klickbaitar med varumärket jockiboi.. vilket han har gjort många gånger och tillåmed erkännt det några gånger att jocke är en sån som tävlar hårt och vill därför inte att andra ska tjäna pengar genom klickbaiting som Jocke gärna hade tagit patent på om det gick att patentera klickbaiting som ett sätt att tjäna pengar genom att lura folk till klick.

Rask och Anjo och alla dessa rövslickare av jocke hade enkelt kunnat dubbla sina prenumeranter över en natt bara genom att göra en dokumentär som heter Sanningen om Varumärket.. där dom kan visa att det offentligt är en Joakin Berg som äger varumärket jockiboi som användts för att ta ner andras videos och utöva makt över dom som inte förstår att jocke äger rätten till att bestämma över deras videos om dom klickbaitat med hans varumärke för att tjäna views.

Jocke har väl indirekt uppmanat barn till att begå brott genom att låtsas att han tar åt sig av att folk kallar honom för jockiboi som är hans varumärke som han vill att andra youtubers använder för att klickbaita.. dvs jocke vill att andra begår brottet varumärkesintrång genom klickbaiting.. därför låtsades jocke ta illa upp av ordet jockiboi.. eftersom han visste såklart att jättemånga skulle klickbaita precis som rask gjorde dock så gjorde rask det med sin egna vilja utan uppmaning från jocke.. men tusentals människor har begått varumärkesintrång om jocke väljer det lixom inklusive rasken som använde jockes varumärke genom att clickbaita.

Dom är så rädda för deras idol att dom skulle aldrig våga göra en video om jockes varumärke eller alla som klickbaitat med det.

Jocke äger rask.. för att jocke väljer om rask begick varumärkesintrånget eller inte.

Indirekt uppmaning till varumärkesintrång kallar jag det om man låtsas ta illa upp av att folk säger skurkens "oönskade smeknamn" för att motivera folk till att begå varumärkesintrång genom att skriva varumärket i videotitlar.

Jocke har lixom tatuerat över sitt varumärke som var tatuerat på hans hand .. eftersom jocke vill att alla ska förstå hur illa han tar åt sig om dom använder jockiboi-namnet när dom pratar om honom.. han vill att dom ska tro att det värsta man kan göra mot honom är att säga jockiboi eller skriva det i en videotitel på jockes arbetsplats som heter youtube och är en hemsida som låter han jobba genom att videofilma sig själv och få reklampengar.

Snacket om arbetsplatsen youtube startades av jocke i samma veva som han reggade varumärket.. och sen förklarade hans rövslickare som Rask att youtube är deras arbetsplats också lol en arbetsplats där dom begår förtal och varumärkesintrång i "videobråk" om fiatpengar genom visningar.

Tråkigt att vi aldrig fick se nån dokumentär om hur jocke uppmanade barn till varumärkesintrång genom att låtsas att det värsta man kan göra mot jocke är att skriva jockiboi i en videotitel på youtube.. för en sån dokumentären hade gjort skaparen till Sveriges populäraste youtuber.. eftersom folk vill fortfarande veta vad en psykopat som jocke går för och varför rövslickarna vill vara som honom.

Rask vågar aldrig göra nån dokumentärom sin idol.
Rask vågade bara begå varumärkesintrånget som jocke förlät han för när rasken slickade röv på ett bra sätt efter att ha pratat om att äta bajs i de videos som förknippas med jockes varumärke av total korruption.
Senast redigerad av KungPungPat 2020-12-10 kl. 01:27.
Citera
2020-12-10, 12:53
Medlem
Tror ni psykologen har förklarat det olämpliga med att Baronen arbetar med youtube?

Det är ett moment 22, han behöver göra youtube för bekräftelsens skull eftersom han inte kan reglera sin egen självkänsla som normalt folk, å andra sidan mår han fruktansvärt dåligt av alla som slår hål på en lögn han försöker dölja, tråden, vilket är hans akilles-häl är ju också en direkt verkan av hans egna val av arbete.

Men trots allt detta, påstådda hoten mot barnen, allt "hat", 85 lax i skadestånd+mer lär det bli, trots att han dragit hela sin familjs namm i skiten så går han ändå och köper en ny kamera för att forsätta med eländet?

Och mitt i allt detta ska han visa sig sååå god genom att förklara för alla att han minsann inte dricker, att han aldrig dricker på jul och att det är barnens högtid, bitch please! Hur många högtider och födelsedagar har inte du förstört för dina barn med löften om presenter & resor du aldrig lyckats uppfylla? Bland det värsta man kan göra mot sina barn är tomma löften.

Det finns en människa och en människa endast som betyder något för Bajskungen och det är Rask himself, skulle soc ta ungarna pga honom (som allt annat som händer den stackars familjen), kan ni ge er fan på att han skulle starta ännu ett drev mot socialtjänsten, misären har bara börjat.

Ett skepp med bajs kommer lastat till skitkungen, ohoj!
Citera
2020-12-10, 17:13
Avstängd
KungPungPats avatar
Frågan är väl fortfarande om man som förälder får använda sina barn i videos som skapas för vinstsyften.. när det finns lagar som både säger att man inte får utsätta barn för faror, eller använda dom för vinstsyften.

Det borde vara svårt att hävda att man inte filmat sina barn för vinstsyften när man gör videos för vinstsyften och filmar barnen så att alla på internet får se dom.
Citera
2020-12-11, 09:05
Medlem
Citat:
Frågan är väl fortfarande om man som förälder får använda sina barn i videos som skapas för vinstsyften.. när det finns lagar som både säger att man inte får utsätta barn för faror, eller använda dom för vinstsyften.

Det borde vara svårt att hävda att man inte filmat sina barn för vinstsyften när man gör videos för vinstsyften och filmar barnen så att alla på internet får se dom.
Svaret på din fråga är ja. Simpelt enkelt ja. Hur mycket du än vrider o vänder på det sedan för att försöka måla ut honom som den värsta föräldern så kvarstår svaret ja. Tror du mig inte så ring en politiker o fråga dom om FN-barnkomiten skyddar barn mot vloggande.

Om någon har barn i vinst syfte så är det väl Tv-program på TV om man ska försöka dra någorlunda jämförelse. Sätt igång och protestera mot TV4 eller lägg ner detta återupprepande tjat om att han bryter mot lagen som vloggar bloggar snappar o Guds moster med sina barn i bild.

ALLA jag känner med barn har bilder och videosnutter med sina barn på nätet. Såvitt jag vet så har ingen blivit kallad på förhör även om nätet är fullt med bevis ojoj så hemskt.

Att bli filmad på en vlogg är inget jävla barnarbete det hoppas jag att du förstår själv. Man blir grinig på att denna frågan dyker upp titt som tätt. Om du oroar dig så ring 11414 o anmäl det.

- "Hej du har kommit till polisen hur kan jag stå till tjänst?"
- "Jo ehm hej jag skulle vilja göra en anmälan"
- "okej vad gäller det?"
- "en kille har filmat sina barn på skidresa"

Förstår du?
Citera
2020-12-11, 10:00
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Svaret på din fråga är ja. Simpelt enkelt ja. Hur mycket du än vrider o vänder på det sedan för att försöka måla ut honom som den värsta föräldern så kvarstår svaret ja. Tror du mig inte så ring en politiker o fråga dom om FN-barnkomiten skyddar barn mot vloggande.

Om någon har barn i vinst syfte så är det väl Tv-program på TV om man ska försöka dra någorlunda jämförelse. Sätt igång och protestera mot TV4 eller lägg ner detta återupprepande tjat om att han bryter mot lagen som vloggar bloggar snappar o Guds moster med sina barn i bild.

ALLA jag känner med barn har bilder och videosnutter med sina barn på nätet. Såvitt jag vet så har ingen blivit kallad på förhör även om nätet är fullt med bevis ojoj så hemskt.

Att bli filmad på en vlogg är inget jävla barnarbete det hoppas jag att du förstår själv. Man blir grinig på att denna frågan dyker upp titt som tätt. Om du oroar dig så ring 11414 o anmäl det.

- "Hej du har kommit till polisen hur kan jag stå till tjänst?"
- "Jo ehm hej jag skulle vilja göra en anmälan"
- "okej vad gäller det?"
- "en kille har filmat sina barn på skidresa"

Förstår du?

Kanalen som hette eller heter Daddy 5-0 använde ju sina barn genom att mobba dom tills dom börja grina inför kameror medans föräldrarna laddade upp videon på youtube vilket gjorde dom jätterika men tillslut så blev dom dömda och deras barn fick inte vara med föräldrarna.

Jockeboys kamerman Daniel Riley filmade ju snorren på ett flyktingbarn i ett flyktingläger i samarbete med unicef.. vilket man kan tycka är spridning av nakenbild på barn.

Den svenska youtubern som filmade sin nyfödda unge naken och laddade upp videon på youtube fick ju den nertagen snabbt av youtube för att det är spridning av barnporr lixom.

Frågan är väl vart gränsen går för användandet av barn i youtubevideos.

Rask han har användt sina barn för att lura tittare på 15 000 kronor till en hund som barnen skulle få.. enligt hans lögn.

ALL användning av barn för vinstsyften borde väl rimligvis vara förbjudet och därmed förbjudet att nånsin visa barn i videos för vinstsyften?

På tv finns det redan lagar som skyddar barn från utnyttjande.. men samma skydd gäller ju inte på youtube och i hemmen där barnen oftast filmas av sina missbrukare till föräldrar.

Ingen har tvingat dom att rikta kameran mot barn.. men dom har själv tagit valet att rikta kamera mot barn för att dom tror att det genererar mer pengar genom mer vsningar.

Lol polisanmälan. Härvan av barnanvändning för vinstpengar på youtube är väl en rejäl sörja som det tar lång tid att kamma igenom och få alla skurkar dömda för utnyttjande av barn.

Raskens, Jockeboys och definitivt flyktingbarnet som fick sin snorre filmad i samarbete med Unicef.. har definitivt inte samtyckt eller begärt att få bli uthängda.. och dom kan väl inte ens samtycka innan dom fyller 18 år?

Sverige har väl fått kritik för bristande mänskliga rättigheter och jag tror att barnkonventionen nämndes som en av de delar som Sverige har slappat med.. liksom bristen på mänskliga rättigheter för missbrukare som behöver vård.. vilket man i Sverige skiter totalt i på grund av alla nazister som tyvär hatar mot mssbrukare.. vilket rasken visade fina exempel på genom sina missbruksbloggar och hur arg han var på sin missbrukande och sjuke far.
Citera
2020-12-11, 11:15
Bannlyst
Citat:
Kanalen som hette eller heter Daddy 5-0 använde ju sina barn genom att mobba dom tills dom börja grina inför kameror medans föräldrarna laddade upp videon på youtube vilket gjorde dom jätterika men tillslut så blev dom dömda och deras barn fick inte vara med föräldrarna.

Jockeboys kamerman Daniel Riley filmade ju snorren på ett flyktingbarn i ett flyktingläger i samarbete med unicef.. vilket man kan tycka är spridning av nakenbild på barn.

Den svenska youtubern som filmade sin nyfödda unge naken och laddade upp videon på youtube fick ju den nertagen snabbt av youtube för att det är spridning av barnporr lixom.

Frågan är väl vart gränsen går för användandet av barn i youtubevideos.

Rask han har användt sina barn för att lura tittare på 15 000 kronor till en hund som barnen skulle få.. enligt hans lögn.

ALL användning av barn för vinstsyften borde väl rimligvis vara förbjudet och därmed förbjudet att nånsin visa barn i videos för vinstsyften?

På tv finns det redan lagar som skyddar barn från utnyttjande.. men samma skydd gäller ju inte på youtube och i hemmen där barnen oftast filmas av sina missbrukare till föräldrar.

Ingen har tvingat dom att rikta kameran mot barn.. men dom har själv tagit valet att rikta kamera mot barn för att dom tror att det genererar mer pengar genom mer vsningar.

Lol polisanmälan. Härvan av barnanvändning för vinstpengar på youtube är väl en rejäl sörja som det tar lång tid att kamma igenom och få alla skurkar dömda för utnyttjande av barn.

Raskens, Jockeboys och definitivt flyktingbarnet som fick sin snorre filmad i samarbete med Unicef.. har definitivt inte samtyckt eller begärt att få bli uthängda.. och dom kan väl inte ens samtycka innan dom fyller 18 år?

Sverige har väl fått kritik för bristande mänskliga rättigheter och jag tror att barnkonventionen nämndes som en av de delar som Sverige har slappat med.. liksom bristen på mänskliga rättigheter för missbrukare som behöver vård.. vilket man i Sverige skiter totalt i på grund av alla nazister som tyvär hatar mot mssbrukare.. vilket rasken visade fina exempel på genom sina missbruksbloggar och hur arg han var på sin missbrukande och sjuke far.

Har du någonsin kollat på "en unge i minuten"? Där har man ju vinstsyfte med barn i fokus och många nyföddas snorrar har blivit filmade, hur kan det programmet vara tillåtet med ditt tänk?

Det är inte barnporr att filma en nyfödd unge eller nakna barn i andra sammanhang än sexuella, tex barn som leker på stranden. Skärp dig!
Citera
2020-12-11, 12:18
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
Har du någonsin kollat på "en unge i minuten"? Där har man ju vinstsyfte med barn i fokus och många nyföddas snorrar har blivit filmade, hur kan det programmet vara tillåtet med ditt tänk?

Det är inte barnporr att filma en nyfödd unge eller nakna barn i andra sammanhang än sexuella, tex barn som leker på stranden. Skärp dig!

Nej jag kollar inte på tv eller vad det är för något som du nämner.

Hur kan du inte förstå att om du laddar upp en video där en unges könsorgan visas så har du just laddat upp några tusentals bilder på ett naket barn ?
'
Det finns pedofiler som använder internet därför tog youtube ner videon när den där svennen filmade sin nyfödda unge naken genom att filma ett "oskyldigt" bäbisbad åt pedofilerna online för vinstsyften på youtube.

Det blev väl ganska mycket snack förut om hur pedos timestampade familjevideos där barn stod i vissa positioner som pedofilerna blev upphetsade av och därför skrev dom tiden när andra pedos skulle pausa videon vid exakt den tiden när ungarna står i positioner som gör pedos upphetsade.. och detta var nånting som dom på youtube skulle bekämpa.

Jag tycker inte att ett enda barn borde visas men om dom visas så ska det vara fullt påklädda barn och ingen bar överkropp ens om det är en pöjk eftersom jag tror pedos kan gå igång på att se barns hud lixom.

Jag laddade upp en bild på mig som barn när min katt sov brevid mig och hade tryckt upp tassarna i ansiktet på mig medans hon sov.. men jag tog bort bilden från nätet eftersom mitt bröst syndes ju och jag tänker inte ladda upp nånting sånnt även om det är jag på bilden och jag är en snubbe.. så tänker jag inte visa mitt barnbröst på nätet efter allt jag hört.

Rasken har väl filmat sina barn tillräckligt för att pedofiler skulle kunna skriva ner timestamps som runkvirke lixom.. men sånnt vill dom väl inte inse bara.. att dom tjänar pengar på att skapa runkvirke åt pedofiler genom att använda sina egna och andras barn för vinstsyften genom youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in