Citat:
Du bevisar enbart att du fortfarande inte har koll på förtalslagen. Rask hade hundratusentals, miljontals tittare totalt i häxjakten på joz, likaså anjo med sin jockiboi betalda "dokumentär" de kommer åka dit alla tre.
Det är uppenbart att du läser tråden lika ofta som bajsbaronen själv. Kan du inte citera de som seriöst trodde att bajsbaronen skulle åka på 500k i skadestånd.
Anjo och Raskens agerar kanonmat för jockibois draman, det är helt uppenbart för alla som inte är känslomässigt involverade till diverse wt-stollar i denna soppa.
Det är uppenbart att du läser tråden lika ofta som bajsbaronen själv. Kan du inte citera de som seriöst trodde att bajsbaronen skulle åka på 500k i skadestånd.
Anjo och Raskens agerar kanonmat för jockibois draman, det är helt uppenbart för alla som inte är känslomässigt involverade till diverse wt-stollar i denna soppa.
Sida 784 inlägg #9403 där börjar det. Jag kan inte citera inläggen då det blir taget ur diskussionerna och ser konstigt ut men för att summera det och om du inte tror mig så kan du själv blicka tillbaka. Elver kommer med information om att målsäganden kräver 500k i skadestånd (han själv gissar i ett senare inlägg att det blir 100-200k) men hursomhelst så besvaras hans första inlägg med allt ifrån att han kommer att ta sitt liv, förlora allt till kronofogden, förlora familjen, vara skuldsatt livet ut och att hans content 2021 kommer att vara familjevloggar från den husvagn han då kommer att leva i. Tom jag dyker upp någon sida senare och skriver att alla kommer med skräckscenarion och att det inte finns något att vräkas ur eller ta sitt liv pga. Jag nämner bla att om det i absolut värsta fall ens skulle bli halva begärda summan så kan han bli skuldfri på två år varpå någon svarar "betala av 500k på två år
fantasier som en politiker" och så fortsätter skräckscenariona kring skadeståndet.Förutom det har vi anhängare ifrån denna tråd i den andra tråden kring rättegången som även där tror att 500k ska utdelas och spår husvagnsframtider.
Jag hade gärna citerat men det blir taget ur sitt sammanhang eftersom allt är citerat på ett redan tidigare inlägg så det är bättre att du själv ser efter. Jag gav dig sida och inlägget det startar ifrån.