2020-12-10, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Ja, vilken spurt. Man vill ha in Arne Hegefors som får live-kommentera hela spektaklet.

Sugen på att gå in igen men är lite jävla tveksam. Blir inte förvånad om kursen pumpas upp och en stor dump ses strax.

Annars blir det till att rigga snaran.

Rekyl kan komma då den gått så snabbt upp. Men det här ser inte ut som en pump and dump. Kolla hur mycket bolaget tappat i värde pga konkurs, och nu när konkurs är nästan obefintlig är det inte konstigt att den stiger.
Citera
2020-12-10, 11:37
Medlem
Facades avatar
Hej experter.
Vad tycker ni om att ni sålde på 0.45?
Citera
2020-12-10, 11:37
Medlem
Citat:
Sålde igen och tog vinst. Detta är ORIMLIGT! DET ÄR ORIMLIGT!

Orimligt? Är du ny på börsen? Hoppas du bara försöker haussa folk att sälja sina andelar och att du inte är så dum på riktigt att du sålde
Citera
2020-12-10, 11:38
Medlem
Upp 86% idag och halva dagen kvar. Vilken rusning! Köpte igår för kurs 0.45 för 10.000 kr .
Inget vet ju vart detta slutar så pengarna kan gå upp i rök men tror och hoppas att det finns en liten chans att norweigian överlever då det troligen finns ett uppdämt behov av resande .

Bifogar en analys som kanske inte är så moget skriven men intressant om det stämmer . https://dagensbors.se/darfor-overlev...an-kop-aktien/
Citera
2020-12-10, 11:42
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare
Orimligt? Är du ny på börsen? Hoppas du bara försöker haussa folk att sälja sina andelar och att du inte är så dum på riktigt att du sålde

Är du ny? Tror du att något jag skrivet här skulle påverka kursen på något som helst vis? Haha.

Jag har igår/idag enbart trejdat aktien så kör vinsthemtagningar vid större uppgångar. Låg tidigare inne med några rödingar så absolut inget jag vågat ta stor pos i.
Citera
2020-12-10, 11:47
Medlem
Citat:
Är du ny? Tror du att något jag skrivet här skulle påverka kursen på något som helst vis? Haha.

Jag har igår/idag enbart trejdat aktien så kör vinsthemtagningar vid större uppgångar. Låg tidigare inne med några rödingar så absolut inget jag vågat ta stor pos i.

Vet inte varför du skulle sälja i panik när de handlar om några rödingar. Varför är det orimligt att gå upp så mycket? Vi är ingenstans i jämfört med vad det här droppat
Citera
2020-12-10, 11:50
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrdrax
Upp 86% idag och halva dagen kvar. Vilken rusning! Köpte igår för kurs 0.45 för 10.000 kr .
Inget vet ju vart detta slutar så pengarna kan gå upp i rök men tror och hoppas att det finns en liten chans att norweigian överlever då det troligen finns ett uppdämt behov av resande .

Bifogar en analys som kanske inte är så moget skriven men intressant om det stämmer . https://dagensbors.se/darfor-overlev...an-kop-aktien/

Per Stollen Stolt. Haha. Skrivet kl 5 på morgonen, någon körde kokain-race månne?

Sålde igen nu. Vågar ej hoppa in igen. Lycka till alla och grattis om kursen klättrar vidare. 👋🥳
Citera
2020-12-10, 11:53
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare
Vet inte varför du skulle sälja i panik när de handlar om några rödingar. Varför är det orimligt att gå upp så mycket? Vi är ingenstans i jämfört med vad det här droppat

Några rödingar = 50 papp

Jag säkrar nästan alltid vinsthemtagningar när det gäller dead cat bounce-scenario och så här stora rusningar ses. Som sagt kommer jag gråtrunka om kursen fortsätter klättra.
Citera
2020-12-10, 11:55
Medlem
Nordoxens avatar
Står beredd att eventuellt sälja av vid en kommande dipp. Just nu är det hoppfullhet och rädsla att missa tåget i kombination med positiva nyheter som troligtvis pushar upp den på kort sikt. Räcker men en till negativ nyhet eller en säljrekommendation så lär den dippa igen fort.

Här gäller det att dansa swing 😁
Citera
2020-12-10, 12:10
Medlem
Citat:
Per Stollen Stolt. Haha. Skrivet kl 5 på morgonen, någon körde kokain-race månne?

Sålde igen nu. Vågar ej hoppa in igen. Lycka till alla och grattis om kursen klättrar vidare. 👋🥳

Tack. !

Ja någon form av rus hade han nog i kroppen när han skrev detta men grundanalysen
gjorde han förhoppningsvis när han var nykter.

Oavsett vet ingen hur detta slutar.
Kan vara en bubbla som spricker om Norweigian Air Shuttle går i KK eller så slutar det lyckligt vid överlevnad.

Såg att aktien handelsstoppats nu på Oslobörsen pga tokrusningen idag.

To be countinued ....
Citera
2020-12-10, 12:40
Medlem
Opaques avatar
NAS rekonstruktion är i nuläget endast en ansökan på ett papper, återstår att se vem som är beredd att ta över obligationerna (En jävla massa skulder) Ev. är firmanamnet värt en slant....

Kommande månaden blir helt avgörande.
Citera
2020-12-10, 14:28
Medlem
Såg någon annan på ekonomibyrån i veckan? http://www.bilddump.se/bilder/202012...216.128.14.jpg
Då placerar dom Norwegian nästan längst ner över bolag som dom tror på och lågprisflygbolagen högst upp. Tankar om denna bild? Håller ni med./ Inte med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in