Citat:
Ursprungligen postat av
Carpedijem
Orkar inte ens läsa allt du skriver för du verkar ha noll koll på vad saker och ting kostar. Du verkar tro att man kan lösa alla Sveriges problem med enbart 5mjl kr.
Hade du läst vad jag skrev, så hade du sett vad jag föreslog att man kan göra för 5 miljoner, istället för att renovera Madeleines lägenhet.
Men det är rätt - när man inte kan argumentera mot vad någon säger, så kan man påstå att man inte "orkade" läsa inlägget och därmed slipper svara.
Ditt första inlägg talar för sig själv. Du har noll koll och lever i en fantasivärld.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carpedijem
Sluta lipa nu och ryck upp dig. Du verkar sitta och må bra av att tro att jag aldrig haft något jobb i hela mitt liv. Själv sitter jag och hånskrattar dig i ansiktet för jag vet vad jag sitter på.
Nja, du har ingen aning om vad jag "sitter på", mer än det jag avslöjat här i tråden och i andra trådar. Det vill säga att jag driver flera företag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carpedijem
Jag betalade nästan 400.000kr i skatt förra året. 12 personer till med samma ekonomi som jag och dom har fått sitt kök.
Jag skrev tidigare att jag årligen drar in flera miljoner i skatteintäkter. Så tror du att 400.000:- ska imponera på mig, eller vad är syftet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Carpedijem
Tror jag la upp en tråd för många många år sedan där jag ville ha tips på hur man investerar pengar. Kan säga att jag idag fortfarande äger tesla och amazon bla.
Wow, har du köpt aktier i Tesla och Amazon! Du måste vara superrik!
Jag hoppas du förstår att sånt där snack bara imponerar på folk som inte investerar i aktier. Att du äger 0,0000001% av ett företag säger inte ett smack om något, mer än att du är så pass fattig att du tror aktieägande per automatik innebär rikedomar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carpedijem
Förstår att det sticks i dina ögon

Det enda som sticker i mina ögon är att se vuxna män resonera som barn. Framförallt när de skryter om något som inte är värt att skryta om, i tron om att de lever bättre än andra. Det blir mest pinsamt då.
Det är på samma nivå som telefonförsäljaren i tråden som pratar om han minsann "kan business".