Citat:
Ursprungligen postat av
pantherTypeG
Monarkin!?! Horan Madeleine är ju knappt inblandad i monarkin. Hon lever i USA med en rik sugardaddy. Madeleine är den största jävla horan som det svenska kungahuset har producerat.
Hade inte sagt något om Viktoria och Daniel renoverat för 100 miljoner ens. Dom lever FÖR monarkin.
Nej, nu tar du fel! Den största horan måste väl vara Think Pink-horan? Henne har vi betalat för att ta hit från öknen och för hennes mega-sopberg får vi även betala några 100 miljoner..., så 5 miljoners prinsessan är en billig hora.