2020-12-09, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av itsen
Federley är för det första inte pedofil. F. tycker bara att pedofiler har något extra, värda att se upp till. F är mer som en filoped, en pedofilälskare, än en riktig pedofil.

FF är sannolikt pedofil, allt annat skulle vara en stor överraskning!
Sen kan det vara via Urusla som han tar fram sina absolut mörkaste sidor, dvs sina pedofilsidor!
Citera
2020-12-09, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fornnordiska
Hade Federley sjukskrivit sig i juni, då han blev varse om allt detta, hade jag kunnat ha kvar ett uns av trovärdighet för honom.

Men nej, han sjukskriver sig när allt läggs i öppen dager.

Det säger ALLT.

Federley är inte ledsen för vad han och pedofilen har gjort.
Federley är inte ledsen för att han har ljugit
Federley är inte ledsen över att han försökte påverka Kriminalvården
Federley är inte ledsen för att han hotade en privatperson med SÄPO

Federley är ledsen över att allt kom fram i offentlighetens ljus
Citera
2020-12-09, 23:32
Medlem
tsardines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nypan77
Vet inte om detta har lagts ut tidigare, men här är hans LinkedIn profil. https://www.linkedin.com/in/j-almqvist/
Så Sjöfartsverket var JAs arbetsgivare som upptäckte dom första bevisen och gick direkt till polisen.

Fan vilka hjältar!
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Bara att pedofiler har något extra...ja det var ju oxå ett svar...
I min värld så försvarar man sin sambo efter att fått veta att sambon är pedofil och fortsätter vara ihop med och bo i hop med en pedofil som våldtagit två 6 och 9 åringa flickor 22 gånger ,ja då är man pedofil själv.

Kan dock tänka mig att det blir vääääldigt långtråkigt att leva FFs liv med en massa PK-typer a la extreme, då blir pedofiler lite krydda i tillvaron kan jag tänka mig. Svårare än så är det inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Media förstörde paolo Robertos liv över ett knull, men här har vi pedofil och pedofil älskare som lät sin lilla dotter leva och bo med just denna pedofil och partiet som skyddar sin fina grabb utan att media eller andra flippar ur totalt .

Det är värre än så. Vi har ju t.o.m. ledarskribenter och tunga opinionsbildare som går ut och försvarar detta, även efter att alla fakta ligger på bordet.

Hyckleriet är monumentalt. Må MSM gå en sakta, plågsam död till mötes.
Citera
2020-12-09, 23:34
Medlem
Citat:
Federley är för det första inte pedofil. F. tycker bara att pedofiler har något extra, värda att se upp till. F är mer som en filoped, en pedofilälskare, än en riktig pedofil.

Det är mycket möjligt att Federley ÄR en pedofil.

Den killen som blev dömd tillsammans med Jonas gjorde ju själv inget gentemot barnen. Men han tittade på när Jonas förgrep sig på sin styvdöttrar.

Man behöver inte vara aktiv fysiskt - eller ens på plats - som pedofil. Räcker att man är intresserad av att ta del av när någon sysslar våldtar ungarna.

Så det återstår att se huruvida det finns bevismaterial om att Federley har deltagit i något - ens på distans. Hittills har vi redan insett att han tycks ha en förkärlek för pedofiler. Tvärtom vad vanliga normala människor har - dvs. äckel.
Citera
2020-12-09, 23:34
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Eller så är han faktiskt pedofil och Centerns uteblivna avståndstagande beror på att dom väntar på att han ska gripas.

Då kan dom dra av hela plåstret på en gång istället för att behöva ursäkta sig varje steg på vägen i takt med att pedofilnätverket rullas upp.
Citera
2020-12-09, 23:37
Medlem
Fria Tider:

Citat:
Federleys sexdömde sambo kräver umgänge med barn: "Jag är homosexuell nu"

Vill ha "god och nära kontakt" med sjuårig dotter. Påpekar att han genomgått program för sexualbrottsdömda.

Någon som har plusabonnemang och kan citera lite ur artikeln?
Citera
2020-12-09, 23:37
Medlem
Citat:
Kan dock tänka mig att det blir vääääldigt långtråkigt att leva FFs liv med en massa PK-typer a la extreme, då blir pedofiler lite krydda i tillvaron kan jag tänka mig. Svårare än så är det inte.

Barnvåldtäktsmän som "krydda i tillvaron"?
Citera
2020-12-09, 23:39
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:

Herregud...du är ju lika sjuk...kommer inte besvara en pedofil försvare som dig något mer.
Citera
2020-12-09, 23:41
Medlem
Det fanns ett klipp där sambon filmar frederick en fredag. Någon som vet vad man kan hitta de klippet? De har tagits bort på hans utubekanal men tänker att någonstans på nätet borde det finnas. Vill höra hur sambon låter. Btw finns de bild på sambon? Kanske bild på båda två tillsammans :P
Citera
2020-12-09, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Fria Tider:

Någon som har plusabonnemang och kan citera lite ur artikeln?

Står en del om detta i Expressens artikel också.

Barnvåldtäkterna Federley höll hemliga – så avslöjades sambon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in