2020-12-09, 23:28
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Vissa dagar får man så jävla många dryga gubbar alltså. Novell efter novell efter novell...
Dom har så mycket skit att berätta, så ointressant. Är riktigt less på dom idag! Får jag se en kuk till så spyr jag rakt ut, så mycket ovårdade dickar trodde jag inte fanns. Dom kan ju för helvete fläta könshåret🤮
2020-12-09, 23:49
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Dom har så mycket skit att berätta, så ointressant. Är riktigt less på dom idag! Får jag se en kuk till så spyr jag rakt ut, så mycket ovårdade dickar trodde jag inte fanns. Dom kan ju för helvete fläta könshåret🤮

Borde inte gubbarna ge upp eller kommer det nya kunder hela tiden? Det blir ju aldrig några dejtar. Fattar dom inte det?
2020-12-09, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker
Blufföretag
Pengarna kommer, sluta snacka skit.
2020-12-10, 00:11
Medlem
Citat:

Bara idag Jag satt precis och funderade över efter den hundraelfte kukbilden som jag klickade upp, varför i helvete karlar tror att en kuk egentligen är snygg eller sexig? Dom är ju skitfula
2020-12-10, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Borde inte gubbarna ge upp eller kommer det nya kunder hela tiden? Det blir ju aldrig några dejtar. Fattar dom inte det?

De här gubbarna har så klart inte alla hemma. Det kommer nya hela tiden, men det är väldigt många som kör på år efter år.
2020-12-10, 00:23
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Bara idag Jag satt precis och funderade över efter den hundraelfte kukbilden som jag klickade upp, varför i helvete karlar tror att en kuk egentligen är snygg eller sexig? Dom är ju skitfula

Önskar att jag hade fått se en massa kukar och fått korta mess istället för att få en massa nya och långa. Men ja, det är konstigt att de tror att deras kukar är snygga. Man kan tycka att dom kan se till att kuken är ren iaf, och kanske inte sitta på toalettstolen när det de fotar. Att Leif-Arne och Per-Gunnar inte har rakat kuken finner jag inte så konstigt dock.
2020-12-10, 00:24
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Ju fulare gubbe desto bättre självförtroende 😂🤣
2020-12-10, 00:26
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
De här gubbarna har så klart inte alla hemma. Det kommer nya hela tiden, men det är väldigt många som kör på år efter år.
Men har du sett hur dom ser ut. Dom skulle inte få en match på Tinder. Här får dom prata med modeller som överöser med kärleksfulla ord och gärna tar deras långhåriga kukar i alla hål 😂🤣
2020-12-10, 00:27
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Önskar att jag hade fått se en massa kukar och fått korta mess istället för att få en massa nya och långa. Men ja, det är konstigt att de tror att deras kukar är snygga. Man kan tycka att dom kan se till att kuken är ren iaf, och kanske inte sitta på toalettstolen när det de fotar. Att Leif-Arne och Per-Gunnar inte har rakat kuken finner jag inte så konstigt dock.
Smaken är som baken 😂
2020-12-10, 00:30
Medlem
Citat:
Men har du sett hur dom ser ut. Dom skulle inte få en match på Tinder. Här får dom prata med modeller som överöser med kärleksfulla ord och gärna tar deras långhåriga kukar i alla hål 😂🤣

Du måste förstå att dom inte är normala på något sätt. Dom har ingen som helst självinsikt, är otroligt naiva och i många fall ensamma. I andra fall sjuka i huvudet, men vilket som så är det här enda stället det är någon som pratar med dem. Många tror på vad dom vill tro på.
2020-12-10, 00:30
Medlem
Citat:
Smaken är som baken 😂

Det går fort att klicka upp en kuk och skriva att den är läcker och att man vill suga på den. Tar längre tid att skumma igenom 800+ tecken gång på gång på gång och logga massa skit.
2020-12-10, 00:38
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Det går fort att klicka upp en kuk och skriva att den är läcker och att man vill suga på den. Tar längre tid att skumma igenom 800+ tecken gång på gång på gång och logga massa skit.
Håller med dig fullständigt. I dag var det sagoberättarnas dag, och i morgon hoppas vi att det inte finns så mycket mer för dom små livet att berätta. Hade en dåre som drog hela sin släktforskning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in