2020-12-01, 16:03
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Jag kände Håkan Bergmark för drygt 20 år sen och det är ingen tvekan om att han är både alkoholist och mytoman. Den rödbrusiga hyn hade han redan då och den har han som synes jobbat vidare på. Dock en ganska underhållande typ och kul att ta en bärs med helst med andra närvarande också. Allt han säger måste tas med mycket salt. Han har en välsmord käft som han då inte sluddrade alls med lika mycket som nu.
Citera
2020-12-07, 08:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Nu pratar han om nån "Tribunal" som dömt Stefan Löfvén till fängelse för folkmord och 5G-telefoner man dör av...

"Tribunalen är på riktigt men inte Naturskyddsföreningen"

https://youtu.be/_WoekeOuqaU?t=73
Citera
2020-12-08, 21:26
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nu pratar han om nån "Tribunal" som dömt Stefan Löfvén till fängelse för folkmord och 5G-telefoner man dör av...

"Tribunalen är på riktigt men inte Naturskyddsföreningen"

https://youtu.be/_WoekeOuqaU?t=73

Jag tycker han svullnar och blir sårigare i ansiktet för varje dag som går. Han borde ha jobbat vidare på "samarbetet" med tanterna och speciellt den där Ki.

Han kunde plockat russinen ur kakan och omgett sig med fruntimmer som ser upp till honom. Men den bollen slarvade han bort snabbt.
Citera
2020-12-08, 21:29
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag tycker han svullnar och blir sårigare i ansiktet för varje dag som går. Han borde ha jobbat vidare på "samarbetet" med tanterna och speciellt den där Ki.

Han kunde plockat russinen ur kakan och omgett sig med fruntimmer som ser upp till honom. Men den bollen slarvade han bort snabbt.
Haha Ja, det är damerna som gillar honom.

Skum grej det där nya, att 5G är ett "planerat folkmord", det tar lite udden av allt annat han säger sig ha täckning för...
Citera
2020-12-08, 22:08
Medlem
Kul att det inte bara är jag som har Håkan som guilty pleasure. Vissa av hans filmer är så bisarra att det mest blir komik av det hela. Gillar i synnerhet de filmer när Håkan är redigt berusad och man ser en ölburk eller vin på tetra i bakgrunden. Då brukar bjudas på härliga diskussioner om 5G och andra konspirationsteorier. Allt inramat av Håkans rödsprängda ansikte och sluddrande ton.
Citera
2020-12-09, 07:25
Medlem
I senaste videon ser vi en uppenbart berusad Håkan sitta och prata om att Robert Aschberg betalar trollen för att spamma bland annat hans kanal, helt magiskt.
Citera
2020-12-09, 08:46
Moderator
Det här med att bara låta sig matas med förslag på klipp från Youtube är inte bra för den metala hygienen (Lex Bladh). Helt plötsligt glider han över till nån jävla Malmölista: "Malmölistan - gå hem och lägg er!"

Tycker det är kul att ha nån tjomme att följa över tid, så man kan se "utvecklingen". Hoppas att han fortsätter - han är verbal och underhållande och mycket av innehållet är ju sunt också (än så länge)...
Citera
2020-12-09, 18:24
Medlem
Kackotopis avatar
Jag gillar hans röjdykarhistorier.
Citera
2020-12-09, 20:38
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Jag gillar hans röjdykarhistorier.

Bara du inte tror någon av dem inträffat mer än i hans livliga fantasi så.
Citera
2020-12-10, 09:03
Moderator
Han kommenterar kommentarerna, igen - han klarar inte av att folk kommenterar hans utseende och alkoholintag: "dom använder sånt vokabulär..."

I övrigt tackar han för: "fina telefonsamtal, med Margareta, Marianne och Ulrika". Tror jag det

"Vänstertrollen blir värre och värre"

https://www.youtube.com/watch?v=ElQrQMgBDUE
Citera
2020-12-10, 10:54
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han kommenterar kommentarerna, igen - han klarar inte av att folk kommenterar hans utseende och alkoholintag: "dom använder sånt vokabulär..."

I övrigt tackar han för: "fina telefonsamtal, med Margareta, Marianne och Ulrika". Tror jag det

"Vänstertrollen blir värre och värre"

https://www.youtube.com/watch?v=ElQrQMgBDUE

Han får börja duscha, byta kläder och sluta supa i sina sändningar om han inte vill få kommentarer om det. Välkommen till internet, Håkan!

Jag är nyfiken på om han får krypa på nån av damerna? Känns som han har ett riktigt bra upplägg för att få ligga med tanke på att han kan snacka. Boomer-tanter är nog lätta på foten när de inbillar sig att frotterar sig med en "kändis".
Citera
2020-12-10, 11:07
Medlem
getbusys avatar
Haha, han är ju tragisk denna figur. Största mytomanen på Youtube just nu. Finns 0 fakta i det han säger. Det läskigaste är typ om man läser kommentarer så verkar många tro på hans svammel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in