2022-02-08, 18:07
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Jag upplever det som att han försöker vara någon sorts mentor för knapptryckarna.

Ganska bra video för att förstå hur de tänker, eller inte tänker (minst 5-8 % riksdagsvalet):

https://rumble.com/vtjtxv-lrdagens-demonstration.-ingemar-ljungqvist-knapptryckare-ulf-bejerstrand-hu.html

Var tvungen att lyssna på övrigt nonsens i nästan en timme innan han kom fram dit... Men visst inget fel på Ingemars fantasi vågmästare och ministerposter minsann!
Citera
2022-02-09, 08:46
Avslutad
Dom tror tydligen allihopa att om blocken i riksdagen får 45% vardera och deras "Samverkansparti" får 10%, vilket är omöjligt, så får dom bestämma allting. Jag får göra herrarna besvikna, för så kommer det inte bli även om det skulle hända. Det skulle sluta med att dom får ta ställning mellan och välja mellan 2 dåliga förslag och välja det bästa. Som SD fått göra i många fall senaste 11,5 åren. Inte alls deras egen politik dom vill föra, inget bra alternativ egentligen och dom skulle alltså inte bestämma ett skit.
Senast redigerad av Krimkoll 2022-02-09 kl. 08:48.
Citera
2022-02-09, 09:17
Medlem
Pianotangents avatar
För att ens kunna starta ett parti behövs 1500 namnunderskrifter för att få parti-namnet.

Har det hänt x 3?
Citera
2022-02-09, 09:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
"knappast helt hundra" är ju väldigt snällt uttryckt. Sätt Fritjof i Go Kväll-studion eller varför inte som expert i Fråga doktorn. Där får han förklara i direktsändning hur dumma det svenska folket är. Sen får vi se hur det går med dessa obskyra "partier".

Ja, man ska vara snäll Särskilt om personen faktiskt har något handikapp. Men att göra en sådan person till frontfigur och någon att räkna med är inte helt lyckat. Men den här samlingen personer har ju det gemensamt i och för sig.
Citera
2022-02-09, 09:47
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Dom tror tydligen allihopa att om blocken i riksdagen får 45% vardera och deras "Samverkansparti" får 10%, vilket är omöjligt, så får dom bestämma allting. Jag får göra herrarna besvikna, för så kommer det inte bli även om det skulle hända. Det skulle sluta med att dom får ta ställning mellan och välja mellan 2 dåliga förslag och välja det bästa. Som SD fått göra i många fall senaste 11,5 åren. Inte alls deras egen politik dom vill föra, inget bra alternativ egentligen och dom skulle alltså inte bestämma ett skit.

Ja dom är för gulliga när dom tänker.
Det gör deras videos ännu roligare!
Lite som när dagisbarn blir intervjuade om vad dom vill bli när dom blir stora.
Citera
2022-02-09, 09:50
Medlem
Ovralls avatar
På fredag borde Håkans uppladdningsförbud löpa ut, tror ni han återvänder till youtube än en gång?
Citera
2022-02-09, 10:00
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
På fredag borde Håkans uppladdningsförbud löpa ut, tror ni han återvänder till youtube än en gång?

I gårdagens live med Linus sa han att han skulle fortsätta på youtube och länka till sin swebtube/rumble när det gällde innehåll som yt inte tillåter.
Citera
2022-02-09, 10:15
Medlem
Henriksss avatar
https://youtu.be/DdwrwunAljg

I gårdagens live sitter Håkan och helt synligt häller öl i sin kaffemugg. Dricker sedan många och långa klunkar av sitt ”kaffe.
Tar sedan fram snusdosan och spottar ut sin lössnus ner i dosan. Fortsätter sedan med en ordentlig loska snus/saliv som även den åker ner i dosan. Detta i en live han är inbjuden till.
Oerhört respektlöst och äckligt i min mening.
Vad hette nu partiet han var med i?
Klart man vill rösta på en sådan slusk… NOT!
Citera
2022-02-09, 10:16
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
I gårdagens live med Linus sa han att han skulle fortsätta på youtube och länka till sin swebtube/rumble när det gällde innehåll som yt inte tillåter.

Haha hans principer är som smör..

Som jag uppfattat det är det inte tillåtet enligt youtube? Då är det ju bara en tidsfråga innan han ryker igen.
Citera
2022-02-09, 10:58
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Haha hans principer är som smör..

Som jag uppfattat det är det inte tillåtet enligt youtube? Då är det ju bara en tidsfråga innan han ryker igen.

Korrekt!
När så sker kan man anmäla kanalen, inte själva videoklippet, utan kanalens första sida.
Där kan man även skriva en motivering och hjälpa yt om vad problemet är 👍
Citera
2022-02-09, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
https://youtu.be/DdwrwunAljg

I gårdagens live sitter Håkan och helt synligt häller öl i sin kaffemugg. Dricker sedan många och långa klunkar av sitt ”kaffe.
Tar sedan fram snusdosan och spottar ut sin lössnus ner i dosan. Fortsätter sedan med en ordentlig loska snus/saliv som även den åker ner i dosan. Detta i en live han är inbjuden till.
Oerhört respektlöst och äckligt i min mening.
Vad hette nu partiet han var med i?
Klart man vill rösta på en sådan slusk… NOT!

Fy fan. Hoppas ingen satt och åt och tittade på det.
Citera
2022-02-09, 11:29
Avslutad
Det verkar som att det ska komma ett till nytt parti, dom pratade om det i någon av dom långa klippen.

"MDG" eller något liknande har jag för mig dom babblade och svamlade om, det var oklart om det fanns än och om det var aktuellt för "samverkan".

Det är ju bara tragikomiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in