2020-11-23, 05:08
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Han är ju helt klart en skön lirare med vettiga åsikter! men som sagt verkar han ju ha lite problem med drickat vilket han dels bekräftar med att han torskat körkortet och åkt dit för sjöfylla och om det är så att kärringen också lämnat honom och tagit kåken så är det mycket som pekar åt samma håll (dvs klassiskt) nu har han tröttnat på hela skiten och ska göra lite youtubevideos och leva på swish ist, inget fel med det men det är lite rörigt då han aldrig förklarar vad det är för möten och vad allt handlar om konkret samt att han är in i alla ämnen och tassar så blir det hela lite extra obegripligt.
Citera
2020-11-23, 09:35
Medlem
Gubben verkar lite irriterad över att folk gräver runt i hans förflutna, och droppar det man väntat på så länge, påståendet om att hans bakgrund är sekretessbelagd, det är ju skolexempel på någon som bara snackar skit.
Citera
2020-11-23, 22:27
Moderator
Carlboms avatar
Har följt honom lite grann nu. Äger han 1 t-shirt och 1 kofta eller?

Jag kan inte förstå hur han blivit så ”stor” på nätet som han ändå blivit. Mest svammel och upprepningar. Det går ju 13 på dussinet av ”sanningssägare” och den här tillhör inte direkt eliten.
Citera
2020-11-23, 22:34
Medlem
Tittade på några av hans filmer i samband med att han uppmärksammades för de dykningar dom han påstår sig ha genomfört på estonia. Ville skaffa mig en uppfattning om karl vilket inte blev något vidare positivt. I hälften av hans filmer förefaller han vara kraftigt berusad där han sluddrar fram sina obskyra budskap.
Citera
2020-11-24, 09:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Har följt honom lite grann nu. Äger han 1 t-shirt och 1 kofta eller?

Jag kan inte förstå hur han blivit så ”stor” på nätet som han ändå blivit. Mest svammel och upprepningar. Det går ju 13 på dussinet av ”sanningssägare” och den här tillhör inte direkt eliten.
Nej, han har bl a en rugby-tröja och en tvärrandig, grå, långärmad också.

Verkar mest vara 60+ som följer honom, om man läser kommentarerna under klippen. Tror han är/har varit en kvinnokarl också, tycker mig kunna utläsa det mellan raderna...
Citera
2020-11-26, 22:32
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Gubben verkar lite irriterad över att folk gräver runt i hans förflutna, och droppar det man väntat på så länge, påståendet om att hans bakgrund är sekretessbelagd, det är ju skolexempel på någon som bara snackar skit.

Som militär var han kanske sekretessbelagd men inte efteråt som civilist. Då är han som vem som helst naturligtvis.
Citera
2020-11-29, 14:23
Moderator
Meijis avatar
Passar bättre här.

Politiker --> Youtubers
/Moderator
Citera
2020-11-29, 14:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Följt hans videor under hösten, gillar att han sticker ut hakan, finns dock en sak vilket gör mej lite tveksam angående honom:
- Är man seriös så lägger man inte ut videor när man är onykter/full, det har hänt allt för många ggr!
- Många av alternativmedia vilka Håkan refererar till skulle ju aldrig i helvete vara onyktra i sina videor.
- Jag hoppas att du Håkan läser detta, eller jag vet att du läser detta, gör om, gör rätt, va nykter när du spelar in videor, jag lovar att du kommer att uppfattas än mer seriös då!
Av någon anledning fick jag upp den här typen i mitt Youtubeflöde för några veckor sedan. Han verkade ha laddat upp flera filmer samma dag, så jag satte av nyfikenhet på en film i bakgrunden. Han verkade lite ostadig. Bläddrade vidare och hittade en annan film inspelad i samma kajuta, några timmar senare samma dag. Där var han klart onykter. Uppenbarligen satt han och söp, som jag minns det mitt i veckan, i sin gamla båt och filmade sig själv mellan groggarna. Sen åkte skiten upp på tuben och gillades av the usual suspects av Samnytt-boomers som även tummar upp Katerina Janouch och Carola-Runar.

Nej, den gubben har inget att tillföra nånting alls. Sitter man och super framför kameran i sin gistna båt mitt i veckan har man förbrukat sin trovärdighet som oppositionell. Följaktligen glömde jag bort honom helt tills jag såg den här tråden för tio minuter sedan och drog mig till minnes att jag visste vem den här figuren är. Säga vad man vill om Svegot-sekten men dom är åtminstone nyktra och städade i sändning.

Edit: Kollade senaste klippet om svenska skolans vänstervridenhet. Karln är rejält påstruken och alldeles rödmosig i ansiktet. Ironi också att han får beröm i kommentarerna för sitt proffsiga intro. Det hade varit bättre om Håkan hade varit nykter i filmen.
Senast redigerad av Arkhamist 2020-11-29 kl. 14:48.
Citera
2020-11-29, 14:55
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Av någon anledning fick jag upp den här typen i mitt Youtubeflöde för några veckor sedan. Han verkade ha laddat upp flera filmer samma dag, så jag satte av nyfikenhet på en film i bakgrunden. Han verkade lite ostadig. Bläddrade vidare och hittade en annan film inspelad i samma kajuta, några timmar senare samma dag. Där var han klart onykter. Uppenbarligen satt han och söp, som jag minns det mitt i veckan, i sin gamla båt och filmade sig själv mellan groggarna. Sen åkte skiten upp på tuben och gillades av the usual suspects av Samnytt-boomers som även tummar upp Katerina Janouch och Carola-Runar.

Nej, den gubben har inget att tillföra nånting alls. Sitter man och super framför kameran i sin gistna båt mitt i veckan har man förbrukat sin trovärdighet som oppositionell. Följaktligen glömde jag bort honom helt tills jag såg den här tråden för tio minuter sedan och drog mig till minnes att jag visste vem den här figuren är. Säga vad man vill om Svegot-sekten men dom är åtminstone nyktra och städade i sändning.

Edit: Kollade senaste klippet om svenska skolans vänstervridenhet. Karln är rejält påstruken och alldeles rödmosig i ansiktet. Ironi också att han får beröm i kommentarerna för sitt proffsiga intro. Det hade varit bättre om Håkan hade varit nykter i filmen.
Och här ännu lite till: https://www.youtube.com/watch?v=kglecvy4_gA&t=203s

Om jag räknar rätt är han inne på dag 12 med samma tisha (om han inte har många likadana)...
Citera
2020-11-29, 16:35
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Tycker han är jäkligt skön. Men man bör nog ta det han säger med en REJÄL nypa salt. Den här mannen låter inte sanningen förstöra en jäkligt bra historia!

Håller med om rättshaverist vibbarna. Så länge han håller sig samman och tar det någorlunda försiktigt med spriten så fungerar han som skön skitsnacksyoutuber av det lite bättre slaget (typ). Spårar han kommer det mycket snabbt mest kännas tragiskt.
Citera
2020-11-30, 01:16
Avslutad
Sett ett antal eller i stort sett alla HBs videor under hösten, tyvärr så när inlägg gjorts på kvällen så är han onykter vardag som helgdag.

Synd då han har vettiga tankar i grunden, talar så folk förstår, men i nuläget pratar han bara för redan frälsta, många kommentarer efter varje sändning, inte en enda kritiserar honom, alla bara hyllar honom, säger mycket om vilka som följer honom.

Det går ju tyvärr inte att rekommendera honom för en icke frälst, de skulle såga honom sönder och samman pga att han är full/onykter.

Efter att följt honom under hela hösten så är jag tyvärr säker på att HB har rätt stora alkoholproblem, detta är synd, för det blir oseriöst, sedan när han ofta jämför sej med andra inom alternativmedia gör han dessa en björntjänst.

För helvete Håkan Bergmark skärp dej och sänd INTE onykter!

Gör du detta rätt kan du helt klart göra skillnad och få upp ögonen för folk om hur våra politiker, vår media, mörkar, ljuger om snart allt av vikt.
Citera
2020-11-30, 07:47
Medlem
Extra roligt när han dömmer ut Maradonas liv, även fast han själv är redigt berusad 7 dagar i veckan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in