Citat:
Ursprungligen postat av
LawNumberSix
Följt hans videor under hösten, gillar att han sticker ut hakan, finns dock en sak vilket gör mej lite tveksam angående honom:
- Är man seriös så lägger man inte ut videor när man är onykter/full, det har hänt allt för många ggr!
- Många av alternativmedia vilka Håkan refererar till skulle ju aldrig i helvete vara onyktra i sina videor.
- Jag hoppas att du Håkan läser detta, eller jag vet att du läser detta, gör om, gör rätt, va nykter när du spelar in videor, jag lovar att du kommer att uppfattas än mer seriös då!
Av någon anledning fick jag upp den här typen i mitt Youtubeflöde för några veckor sedan. Han verkade ha laddat upp flera filmer samma dag, så jag satte av nyfikenhet på en film i bakgrunden. Han verkade lite ostadig. Bläddrade vidare och hittade en annan film inspelad i samma kajuta, några timmar senare samma dag. Där var han klart onykter. Uppenbarligen satt han och söp, som jag minns det mitt i veckan, i sin gamla båt och filmade sig själv mellan groggarna. Sen åkte skiten upp på tuben och gillades av the usual suspects av Samnytt-boomers som även tummar upp Katerina Janouch och Carola-Runar.
Nej, den gubben har inget att tillföra nånting alls. Sitter man och super framför kameran i sin gistna båt mitt i veckan har man förbrukat sin trovärdighet som oppositionell. Följaktligen glömde jag bort honom helt tills jag såg den här tråden för tio minuter sedan och drog mig till minnes att jag visste vem den här figuren är. Säga vad man vill om Svegot-sekten men dom är åtminstone nyktra och städade i sändning.
Edit: Kollade senaste klippet om svenska skolans vänstervridenhet. Karln är rejält påstruken och alldeles rödmosig i ansiktet. Ironi också att han får beröm i kommentarerna för sitt proffsiga intro. Det hade varit bättre om Håkan hade varit nykter i filmen.