2020-12-09, 15:03
Medlem
***s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Det mest troliga är ju att Jonas har inlett en relation med FF för att nästla sig in och komma åt dottern som är 9 år gammal. Det vill säga Jonas har låtsas tycka om FF för att få jackpoten en chans att förgripa sig på dottern.
Hans mål har troligtvis varit att hamna i situationer där han kan förgripa sig på dottern när FF:s stressiga liv ger Jonas chansen att vara ensam med dottern.
Frågan är ju nu är FF också pedofil samt ingår i ett pedofilnätverk i Europa?
Jag tycker att det verkar som att det inte drivs från denne Jonas utan att det är Federley som driver det hela. Det är ju Federley som visat sig ha olika typer av relationer med pedofiler, inte tvärtom. Det var ju inte direkt Thomas Quick som jagade Federley, utan tvärtom. Federley tycks ju ha ett stort intresse för pedofili, om än inte som utövare. Det är ju inte bevisat och inget man ska beskylla honom för, men det är nog på sin plats att ta reda på.

Federley är nog den som jagar, inte den jagade.
Citera
2020-12-09, 15:17
Medlem
Hercules.Segerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag tycker det snarare är märkligt om några unga nordiska centerpartister, ordföranden eller styrelsemedlemmar, ungefär samtidigt, har undgått att träffas och lära känna varandra. Det är små klickar det rör sig om.

Pedofilivurmande kan väl knappast, ens bland Centerpartister, dyka upp som samtalsämne i normalt umgänge. Troligare att FF o Geting återknutit kontakten när de, oberoende av varandra, sökt sig till pedofilkretsar i Bryssel.
Citera
2020-12-09, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fagelidetbla
Från centerns hemsida:
"Tre miljoner barn i världen är offer för sexturism. Tyvärr finns många svenskar bland förövarna. Svenskar som förgriper sig på barn under resor i andra länder ska kunna lagföras när de kommer hem. Ingen pedofil ska kunna känna sig trygg bara för att övergreppet skett I t.ex Thailand. Andra länder inom EU, exempelvis Frankrike är föregångsexempel. Barnkonventionen skall efterlevas också i Sverige. En borgerlig regering måste snarast ta upp kampen mot dessa vidriga brott och lägga barnens rättigheter som en fast grund i det internationella solidaritetsarbetet."
Karin Söder o Anders W Jonsson gjorde ovanstående inlägg (2006) när det gäller att försvara barnens rätt. Kanske något för Kadhammar o stolpskottet Andreas Magnusson att fundera vidare på? Men det är klart FF var ju KÄR så då är allt förlåtet KÄRLEKEN FRAMFÖRALLT vadå barnens rätt? Men det kanske bara är de thailändska barnen som ska skyddas inte händer det något sådant på hemmaplan...

Vilka fina ord, men det gäller ju inte svenska barn, och Söder och Jonsson är ju inte Lööf och Fredde. Utan Centern idag står mer för att utradera den svenska nationen och deras barn och inkludera mångfald och tolerans för alla olika pluralistiska kulturuttryck inom, ras, klass och kön.

Med betoning på feminism, invandring och hbtq och alla deras olika identitetsuttryck. Rätten till polygami, tidelag, transdans, klandans, ensamkommande skäggbarn från Iran, gäng- och gruppvåldtäkt på såväl svenska horor som under senare år på unga pojkar. Inspirerade av dansande pojkar från Afghanistan. Man knullar getter som fåraherde och liknande kulturella uttryck, helt i enlighet med Centerns ungdomsförbund förhoppning om tidelagsgiltighet. Även andra uttryck som att köra in underarmen i boskap likväl, som fistfucking bögar emellan. Så länge man finner ett hål tycks allt giltigt.

Fredde och Annie är inte blygsamma, så länge ingen blir skadad är allt tillåtet, det är mänskliga rättigheter att själv få välja fritt. Fredde är bög, men bögar är ofta pedofiler, som söker lammkött. Glöm inte det, förneka det gärna, men fortfarande går verkligheten inte trolla bort.
Citera
2020-12-09, 15:26
Medlem
Att gammelmedia inte ligger på idag och undrar varför Annie och Arthursson inte kommer ut med sitt lovade meddelande idag kan inte betyda annat än att detta är jättestort.

Kan det finnas journalister från gammelmedia som är insyltade med FF?
Citera
2020-12-09, 15:27
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hercules.Segers
Pedofilivurmande kan väl knappast, ens bland Centerpartister, dyka upp som samtalsämne i normalt umgänge. Troligare att FF o Geting återknutit kontakten när de, oberoende av varandra, sökt sig till pedofilkretsar i Bryssel.

Fullt möjligt. Jag försöker först och främst få fram fakta: när lärde de känna varandra? Jag är inte journalist och har givetvis inte möjlighet att ställa frågan till de nämnda. Det finns de som har betalt för att ställa sådana frågor.

Om det sedan visar sig att de känner varandra sedan denna tid, betyder det förstås inte att de har sysslat med pedofili där på diverse centermöten i början på 00-talet. Jag skulle först och främst vilja veta om det verkligen stämmer att norrmannen var någon flyktig bekant som Lööf knappt kände. När det stormar/ blåser upp till storm får man verkligen väga makthavares ord.

Det är ju bara för journalisterna att göra en fact check: "Detta har vi kollat upp 1, 2, 3, etc och det finns nada". Nu råder bara tystnad.
Senast redigerad av farbror Sven 2020-12-09 kl. 15:31.
Citera
2020-12-09, 15:30
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Detta är så oerhört underbart så att jag knappt tror mina ögon. FF har inte bara skadat sig själv och sin politiska karriär (den är helt körd nu), utan han har även skadat C något fantastiskt mycket, men främst HBTQ-sfären. Nu kommer det fram vilka perverterade avarter dessa äckliga människor i mångt och mycket är. Från pöbeln till politiker i de finaste av maktens rum (och håligheter)...
Citera
2020-12-09, 15:36
Medlem
Mogadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Men gäller de regler du nämnde även FFs kille? Eller bara för sup?

Vad är det du inte fattar?

Rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning = sup är den rättspsykiatriska motsvarigheten till fängelse med villkorlig frigivning.

FFs sambo var dömd till FÄNGELSE och var på VILLKORLIG frigivning.

Det betyder att han måste iaktta de regler som sätts att inte ensam umgås med barn, söka sig till barn eller platser där barn finns.

Men OM han hade varit dömd till rättspsykiatrisk vård så hade han nu varit på SUP, vilket han alltså INTE är.

Herregud, vad trög du är.
Citera
2020-12-09, 15:38
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Att gammelmedia inte ligger på idag och undrar varför Annie och Arthursson inte kommer ut med sitt lovade meddelande idag kan inte betyda annat än att detta är jättestort.

Kan det finnas journalister från gammelmedia som är insyltade med FF?
Det är nog fler kategorier än det. Som sk kändisar av alla de slag sådana som är med i alla idiotiska lekprogram i tv eller leder sådana program själva. Sk artister från alla korkade tv program där de leker artister och sjunger massa skit. Politiker från alla möjliga håll och kanter.
Märkligt att alla politiker är tysta. Så fort någon fuskat med resebidrag eller skrivit sig på fel ort eller myglat till sig en lägenhet är det drev men inte nu när små barn blivit våldtagna hur fan går det ihop.
Åkesson Kristersson Löfven MJ Dogestan mfl mfl är tysta Lööf är tyst socialministern är tyst alla är tysta.
Man kan fan inte hålla sexualförbrytare om ryggen någon djävla ordning måste det ju vara i Sverige.
Någon måste väl för fan ha rent mjöl i påsen och stoppa den djävla peddo maffian som brett ut sig i landet med pride hbtqx rfsl med mera. Eller har alla fingrarna i syltburken.
Alltså att mygla är ju bedrövligt med skattebetalarnas pengar men ingenting mot pedofili.
Stå upp nu och stoppa FF idag.
SVT har ju inte stoppat Brysselprogrammet heller märkligt.
Musse svinet blev ju stoppad direkt i På spåret varför stoppas inte FF nu.
Annie Lööf du läser här själv eller någon annan åt dig skäms å det grövsta du har ju barn själv.
Vem fan är ihop med en pedofil, hur lågt kan man sjunka med egna barn så vidrigt.
Vi som påstår oss värna om barn och FN:s barnkonvention som skall råda alltid.
Var är alla nu , de är tysta ingen som tar bladet från munnen och vill vända blad som Knugen ville.
Citera
2020-12-09, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Tycker det skrivs mycket trams här inne och ingenstans har jag läst några tillförlitliga källor om Fredrik är en "giver" eller "receiver" ?

Eftersom han klär ut sig till Ursula skulle jag gissa på receiver? Hur går tankarna hos er andra?

Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Av kontexten verkar detta vara samma person [fingerat namn] som levt med Federley. Eller är det inte samma? Mannen beskriver sig själv som ett offer. Manipulativ? Ångerfull? Vem vet.
https://www.ottar.se/artiklar/att-behandla-en-sexualbrottsling

Och när jag hamnar i mitt minus-deluxe-läge som jag kallar det, då vill jag bara att någon ska ta makten över mig och bestämma över mig så att jag kan släppa allt.
https://www.ottar.se/artiklar/att-behandla-en-sexualbrottsling

När man läser om pedofilen i artikeln på Ottar så kan du dra dina egna slutsatser om vem som sätter på vem.
Citera
2020-12-09, 15:43
Medlem
Soterns avatar
Har C haft någon presskonferens idag? Hittar inget? Om inte, är det lite märkligt.
Citera
2020-12-09, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Detta är så oerhört underbart så att jag knappt tror mina ögon. FF har inte bara skadat sig själv och sin politiska karriär (den är helt körd nu), utan han har även skadat C något fantastiskt mycket, men främst HBTQ-sfären. Nu kommer det fram vilka perverterade avarter dessa äckliga människor i mångt och mycket är. Från pöbeln till politiker i de finaste av maktens rum (och håligheter)...

Du överskattar (tyvärr) den skada äcklet åsamkat partiet. Det får väl knappast några större återverkningar i opinionsmätningar, de etablerade partierna klarar ju nästan vad som helst och folk i gemen hänger inte här.
Citera
2020-12-09, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Det är viktigt att hålla isär händelserna (utan ifrågasätta det du skriver).

Det skiljer ett halvår mellan nyheten om särbons bedrägeribrott och den senare nyheten om Juholts bostadsbidrag.

Media med SVT, Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet, Expressen och Aftonbladet i täten slog upp särbons bedrägeribrott. När det gäller Federeys sambo råder i stort det motsatta.
Jag hade glömt att det var så stort mellanrum mellan nyheterna om Juholt. Det jag ville ha sagt var att drevet blev så extremt eftersom etablissemanget i hans eget parti uppfattade honom som en kättare.

Federley har däremot de rätta åsikterna. Centern har gått från Alliansen till JÖK och var de tar vägen efter valet är oklart. Vänstermedia vill inte förstöra för Centern för de hoppas på ett samarbete. DN och SvD skyddar Federley för de tror att Alliansen fortfarande finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in