Citat:
Ursprungligen postat av
joxmoose
Du menar John Eastman som skämde ut sig och blev gjord till åtlöje när han försökte utan grund att argumentera att Kamala Harris inte var vaönar till Vice-president på grund av medborgarskap trots att hon är född i Kalifornien?

Jag vet inte om det är samma person - du kan väl se videon som jag länkade och kommentera? Jag tänker att karaktärsmord inte är ett bra argument, titta gärna på vad han säger och återkom! (Det känns som du försöker göra det här till en konflikt mellan dig och mig personligen igen - jag vill alltså försöka lära mig samt förstå vad som händer, jag är såklart öppen för att jag kan ha helt fel)
Citat:
Ursprungligen postat av
joxmoose
Jag menar dags att sluta förneka verkligheten och acceptera att SCOTUS nekade att ta upp målet och gå vidare.
Ok, det handlar inte om att förneka verkligheten för mig utan att jag ständigt måste läsa på och försöka ta in information eftersom jag inte kan eller låtsas kunna det amerikanska rättsystemet.
Citat:
Ursprungligen postat av
joxmoose
Hade ju egentligen föredragit att ni accepterade att Trump förlorat men att ni har sjunkit så lågt i förnekelsen nu att ni inte ens kan acceptera att SCOTUS målet blev nekat fastän det står där svart på vitt så är det väl en början.
Vem är ni?? Det är inte en grupp du skriver med här, det är bara mig. Jag har ingenting med någon annan här att göra.