2020-12-08, 22:16
Medlem
Steff83s avatar
Han har känt till detta längre än så sannolikt än sen ett halvår. Det är ju rätt uppenbart. Han är riktigt patetisk och anpassar sig bara efter vad som kommer fram offentligt. Han hade vunnit på att vara rakryggad istället. Men jag är inte förvånad. Fan vet om han inte själv deltagit i aktiviteterna också.
Senast redigerad av Steff83 2020-12-08 kl. 22:19.
Citera
2020-12-08, 22:17
Medlem
mr-blackwells avatar
Torsk på Bryssel. Hur fan kan man vilja vara buksvåger med.... barn?
Citera
2020-12-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Han har känt till detta längre än så sannolikt än sen ett halvår. Det är ju rätt uppenbart. Han är riktigt patetisk och anpassar sig bara efter vad som kommer fram offentligt. Han hade vunnit på att vara rakryggad istället. Men jag är inte förvånad.

Oddsen på att han kommer att bli utesluten från centern?
Citera
2020-12-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Bristen på omdöme är minst sagt beklämmande. Kan Federleys knarkande ha gått såpass långt att alla tidigare spärrar försvunnit?

Varför inte? Är välkänt att bögar tar droger för att förhöja den sexuella känslan, inte otippat om de då blir ändå mer rubbade, än de var initialt.
Citera
2020-12-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Vad finns det för historia med Quick och Federley? Hittar ingenting.

Det finns länk tidigare i tråden med chatten som FF hade med TQ. Han besökte också TQ som då hade bytt tillbaka till sitt födelsenamn Sture Bergwall, men som fortfarande 2013 var kvar på Säters sjukhus. FF kommenterar samtalen och sina erfarenheter från dessa besök. Som jag förstår dessa texter så diskuterade de mest TQ:s problem med homosexualiteten. Och antagligen detta med att vara oskyldigt dömd. I vilken mån de diskuterade de brott TQ inte var oskyldigt dömd för, förtäljer inte historien. De brotten är en blandning av övergrepp på barn, vuxna, hetero- och homosexuella i en ganska osalig röra. Men 2013 antar jag att FF som de flesta andra mest talade om de åtta mord TQ erkänt och sen tog tillbaka sina erkännanden och frikändes av resningsåklagarna.

FF bör ha träffat TQ i tron att han var oskyldigt dömd och bara var en förvirrad homosexuell person. Det vittnar om att FF är dåligt insatt i och bryr sig lite om annat än det han tror på och vill ha bekräftat.
Citera
2020-12-08, 22:23
Medlem
Någon som har koll på om utländsk media har fått nys på det hela?

Topp-politiker i pedofilskandal i EU lär ju dra en del rubriker i dagstidningar runt om i Europa.

Har någon tipsat utländsk media?
Citera
2020-12-08, 22:24
Avslutad
Citat:
Han ryker! Annars hade man aldrig kommit med detta pressmeddelande nu.

Frågan är hur Federley kommer att göra? Stanna kvar i EP som politisk vilde för pengar och makt - eller om han smiter ut bakvägen.
Han väljer naturligtvis pengarna. Skulle en dylik orm ha tillräckligt med självinsikt att förstå hur svinaktig han framstår som? Hans kompisego Ursula ger en antydan om att han inte har någon skam i kroppen. Jag gissar att han kommer att Twittra om ”förföljelse av HBTQ” inom kort, det finns tillräckligt med förvirrade dårar som köper det snacket för att han inte skulle välja den vägen.
Citera
2020-12-08, 22:24
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Byn är kluven. Det är en hel del av byborna som "står på Fredricks sida" i den här soppan. Fredricks far är mycket respekterad i byn och byborna är (var?) också stolta över att ha en EU-parlamentariker i "Urmakargårn".

Fadern har alltid varit mycket förtjust i pedofilen och tagit honom under sina vingar. I samband med avslöjandet flyttade pedofilen till Fredricks pappa (fyra minuters promenad från Urmakargårn) och under helgen kunde pedofilen och pappan observeras när de gick tätt intill varandra nere på byn, pysslade om får tillsammans och rörde sig in och ut ur olika ekonomibyggnader, etc.

Efter sjukskrivningen på grund av "dåligt mående" flyttade även Fredrick in hos sin pappa för att bli omhändertagen. Då blev pedofilen tvungen att flytta återigen. Denna gång blev det till Dala Floda, där Fredicks tidigare sexpartner bor med sin pojkvän. Fredrick ordnade även så att en bekant på byggvaruhuset EB Hedlund & Co kunde ge honom en anställning.

Har denna tidigare sexpartner också vårdnaden om "barnmänniskan" [vidrigt ord]? Ingen verkar bry sig om henne i denna soppa av dysfunktionella vuxna.
Citera
2020-12-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Det blir värre och värre...

Brevet till Annie Lööf: Federley sa att partnern var oskyldig

Jesus! Sa Pederley att partnern var oskyldig till de 20+ barnvåldtäkterna?
Citera
2020-12-08, 22:28
Medlem
Kollade några klipp med Federley på hans YT-kanal nu. Måste ändå säga att hade jag inte vetat om den här skandalen så hade jag tyckt att han är en vältalig, intelligent man som har vettiga tankar om jordbruk osv. Aldrig i hela mitt liv hade jag kunnat föreställa mig att han skulle välja att flytta ihop med en man som utfört sadistiska pedofilbrott. Fy fan vad sjukt det här är.
Citera
2020-12-08, 22:28
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Jesus! Sa Pederley att partnern var oskyldig till de 20+ barnvåldtäkterna?

Han menade kanske att det inte var meningen, den slank bara in 20+ gånger.
Eller så blåljuger Annie.
Citera
2020-12-08, 22:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Ja ska man upprätthålla en grandios självbild så ska man nog kunna bota pedofiler.
Kan ju Även vara lite samma känslor som kvinnor får för grova brottslingar i fängelset. Han söker sig till det extrema, inget får vara slentrian. FF får en tripp av att vara den ”gode” i förhållandet. Mvh Dr Phil

Precis. Och nu är han ute efter att slussa pedofilerna tillbaka i samhället, gärna så nära barn som möjligt så det blir lite kittlande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in