2020-12-04, 23:51
Medlem
Är han ensam nu på gården med alla getter, får och kaniner?
Citera
2020-12-04, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surkart1
Ursula kommer ifrån lilla sjöjungfrun
Peddovarning där också.
Allt blir så äckligt pedofilens kuk in och ut i ursulas rövhål och mun.
Jävla center pack

Varje gång jag framöver ser Lööf/FF på TV lär liknande tankar dyka upp.
Ja, det räcker nog att det handlar om Centern i vilket sammanhag som helst.

Lööf hade kanske kunnat förhindra detta om hon varit upprörd och deklarerat att FF sparkas på stört men som hon har agerat så har hon snarast förvärrat det.
Senast redigerad av MrStreamer 2020-12-04 kl. 23:56.
Citera
2020-12-04, 23:55
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killar-kan
Kan det vara så att pedofilen har utsatt Fredrick Peddogays dotter och att det också gör att han mår dåligt?

Det kan också vara så att han har ångest över att han själv är en pedofil som nu har blivit ertappad. Han är säkert rädd för vad som kan grävas fram. Jag kan tänka mig att hans garderob inte är så vacker.

Snubben har TRE peddokompisar. Vad är oddsen på att han INTE är en pedofil han också?

Detta är alltså Lööfs högra hand vi snackar om. Det är sannerligen en av de värsta politiska skandalerna (kanske till och med den värsta) någonsin i Sverige.

Kan Centerpartiet verkligen överleva det här?
Senast redigerad av Cuckslayer 2020-12-04 kl. 23:59.
Citera
2020-12-04, 23:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
För egen del håller jag mig borta från kvinnfolk och barn då dessa individer kan förstöra ditt liv.
Det räcker med själva påståendet, "Att du sexuellt utnyttjat mig, eller mitt barn."
Jag vill inte beblanda mig med kvinnor överhuvudtaget, då det kan leda till sanslösa galenskaper.
Här gäller fröken höger!
Du förespråkar lynchmobbar, men du VET inte.
Vad är det jag behöver ”veta”? Om lynchmobbar vore en realitet skulle pedofilproblemet vara självsanerande och man skulle inte ens behöva dingla dessa svin från lyktstolpar, de skulle helt enkelt inte våga existera. Ovillkorligt hat mot pedofili skulle fungera förebyggande men då måste samhället sluta erbjuda dem oaser där de kan andas ut. Varför någon överhuvudtaget skulle vilja dalta med dessa missfoster övergår mitt förstånd, men jag får tyvärr acceptera att jag inte förstår allt här i världen.
Citera
2020-12-04, 23:59
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Det kan också vara så att han har ångest över att han själv är en pedofil som nu har blivit ertappad. Han är säkert rädd för vad som kan komma att grävas fram. Jag kan tänka mig att hans garderob inte är så vacker.

Snubben har TRE peddokompisar. Vad är oddsen på att han INTE är en pedofil han också?

Detta är alltså Lööfs högra hand vi snackar om. Det är sannerligen en av de värsta politiska skandalerna (kanske till och med den värsta) någonsin i Sverige.

Det är numera 4 st dömda pedofiler i den kategorin och det kommer såklart att komma fram fler.

Citat:
Ursprungligen postat av Toolman
Av en eller annan grund söker sig FF till pedofiler. Har självmant sökt kontakt med Thomas Quick, träffat honom flertalet gånger
https://youtu.be/omHuHS9bFfI
Citera
2020-12-05, 00:01
Medlem
Julskinkatos avatar
Annie försöker nu sprida narrativet att det är synd om peddovännen Federley. Han blev lurad och nu är det synd om honom, säger Annie.

Jag tycker mest synd om peddoleys barn och andra barn som råkat ut för hans sambos brottalighet.
Citera
2020-12-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Nej självklart är man inte pedofil för att man umgås med pedofiler men man tenderar att umgås med personer som man delar intressen med så sannolikheten att han är pedofil är hög.

Onekligen tänker man så. Hur annars kan man acceptera att ens partner våldtagit barn?
Citera
2020-12-05, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Varje gång jag framöver ser Lööf/FF på TV lär liknande tankar dyka upp.
Ja, det räcker nog att det handlar om Centern i vilket sammanhag som helst.

Lööf hade kanske kunnat förhindra detta om hon varit upprörd och deklarerat att FF sparkas på stört men som hon har agerat så har hon snarast förvärrat det.
Tycker Lööf jamar med Fredrik i hans snyftande om hur dåligt han mår, att hon måste se till att han mår "bättre" innan man kan diskutera något överhuvudtaget med honom. *snyft*
Citera
2020-12-05, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Det kan också vara så att han har ångest över att han själv är en pedofil som nu har blivit ertappad. Han är säkert rädd för vad som kan komma att grävas fram. Jag kan tänka mig att hans garderob inte är så vacker.

Självklart kan dom det, det gör dom! Sveriges rikaste parti.
För egen del tycker jag att det är hemskt, och det förvånar mig att denna pedofil-smet har
lämnats orörd av msm-media.
Citera
2020-12-05, 00:03
Medlem
MrsVanity1s avatar
C gör inget . Så då vet vi alltså att Centern är ett parti som tycker det är okej att man umgås och har sexuella relationer med flertalet Pedofiler.
Pedofili är inget problem i Centerns ögon . Då vet vi det !
Citera
2020-12-05, 00:06
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Ja det gör mig mest förbannad, sjukskriva sig på skattebetalarnas bekostnad för att man har strulat till det i sitt privatliv. Eller ffa för att det blivit allmänt känt. Omoraliskt av en höginkomsttagare och svagt av sjukskrivande läkare. Nyttjat privat sjukförsäkring?

Han är inte sjukskriven i vanlig mening som skäl till frånvaro och sjukpenning. Visst kan han må dåligt men sjukskrivningen är främst för att försvinna från radarn. Han förlorar inte sitt traktamente i parlamenetet (runt 9 000 euro).

Nigel Farage, Umberto Bossi och Jean-Marie Le Pen hör till några med låg närvaro i parlamentet. Utan att ha behövt sjukskriva sig.
Citera
2020-12-05, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Vad är det jag behöver ”veta”? Om lynchmobbar vore en realitet skulle pedofilproblemet vara självsanerande och man skulle inte ens behöva dingla dessa svin från lyktstolpar, de skulle helt enkelt inte våga existera. Ovillkorligt hat mot pedofili skulle fungera förebyggande men då måste samhället sluta erbjuda dem oaser där de kan andas ut. Varför någon överhuvudtaget skulle vilja dalta med dessa missfoster övergår mitt förstånd, men jag får tyvärr acceptera att jag inte förstår allt här i världen.
Min käre vän, vad mig anbelangar så är du en förrädare emot det Svenska folket, och du kan enligt min mening, Dra åt helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in