Citat:
Du driver väll? "kvinnor" kostar mer och generar mindre till stadskassan, våldtagen eller ej, de har sitt på det torra.
Citat:
Jag förringar inte det dessa killar blivit utsatta för.
Det är rent horribelt och jag hoppas verkligen att dom kan ta sej ur det här och kunna leva ett normalt liv framöver.
Det är rent horribelt och jag hoppas verkligen att dom kan ta sej ur det här och kunna leva ett normalt liv framöver.
se ovan.
Citat:
Men som sagt våldtagna kvinnor blir ifrågasatta "för dom ljuger ju så ofta", får frågor om klädsel, tidigare sexuella erfarenheter, berusningsgrad, sa hon verkligen tydligt nej osv.
rimligt, du vet väll att ca 50% av alla "våldtäkter" som anmäls kastas i papperskorgen för att de är dumheter.
Citat:
Kvinnor får också höra att dom skall hålla sej hemma, inte gå på vissa ställen, inte dricka alkohol och allt möjligt idiotiskt.
Det funkar i saudiarabien.
Men du menar att det är samhällets fel när du dyngrak åker på efterfest själv till flyktingfärlägningen.... bitch plz...
Citat:
Hanif Bali är en jäkla hycklare precis som så många andra.
Jag är dessutom övertygad om att insamlingen är ett beräknat sätt för honom att försöka rädda sitt anseende som blivit väl nedfläckat på sistone.
Jag är dessutom övertygad om att insamlingen är ett beräknat sätt för honom att försöka rädda sitt anseende som blivit väl nedfläckat på sistone.
mm, men vi kan väll enas om att du med ditt inläg inte bara definerar dig som hycklare, utan att det är ditt enda insiktsfulla bidrag. att du är en hycklare...Och du vet iafall vad en hycklares åsikt är värd.