Citat:
Ursprungligen postat av
fredag2010
Snyggt jobbat av honom!
Meanwhile, hatet från svenska vänstern:
Jag har ett förslag till en ny insamling på Twitter (Har inget eget konto).
Denna vänsterförstörda Loan saknar all verklighetsförankring med sin argumentation ”att agera i det fördolda” eller hur hen nu beskrev det. Jag tror faktiskt att hen behöver få en ny vinkling av verkligheten än den förvridna hen idag får ta del av pga selektiv information från sina vänsterkamrater.
Mitt förslag är;
- Starta en insamling till Loan
Kraven för att hen skall få pengarna är följande;
- Hen skall gå med som medlem i något av våra högerpartier - (M), (Kd), (SD)
- Medverka kontinuerligt i partiet på lokal, kommunal nivå
- Undvika att bli utesluten pga aggressiv argumentation, lyssna hellre för att lära än att försöka domdera
- Skriva positivt om sina erfarenheter på Twitter, dvs ärligt kring de (få?) ämnen som hen förhoppningsvis lyckas ta till sig.
När hen efter en viss utsatt tid lyckats med detta (1/2 år?) får hen pengarna. Tror ni detta skulle fungera som ett sätt att börja överbrygga hennes politiska vakuum?
Edit: Om inte Loan klarar av denna prövning utan vill fortsätta röka under fläkten istället så kan potten sparas till nästa vänsterblivna kandidat. Tillslut dyker det nog upp någon som faktiskt klarar av att ta till sig fakta och sanning som ligger utanför vänsterns bubbla. Och potten skulle ju kunna växa till sig rejält, inte ens en vänstermänniska skulle kunna motstå.