Och TS har självklart varit i så många andra länder och sett skillnader
Tror inte ens snubben besökt någon storstad i Sverige ens med tanke på att han låter som en volvo raggare som ligger med närmsta granne som bor 3 km bort samt även är kusin med TS.
"Assertiveness" handlar om att försvara sin rätt, få sin vilja igenom, stå på sin sak, vara bestämd. Tycker att det stämmer väldigt bra att svenska män generellt saknar den egenskapen. Man är väldigt inställsam, säger aldrig emot om saker o ting även om det kränker ens integritet.
Detta är även en stor förklaring till att varför svenska kvinnor saknar respekt för sina män & är så notoriskt otrogna mot dessa.
Ja, som nordiska kvinnor är vi ju mer tända på Amerikanska och Brittiska män, just för att dom vågar vara maskulina. Det finns ju riktiga karlar i Sverige också, men majoriteten är ju ganska mesiga av sig.
Är själv svensk men ser att 90% (så klart grovt uppskattat, men "nästan alla") är kuvade, undergivna och beta så det sjunger om det.
Oftast har de misslyckats med sina egna barn som de bara försöker fixa med samma skit: Mesig attityd som barnen kör över.
Detta är en sjukdom skapad av ultra-feminister vars enda mål är att skapa ett Matriakalt samhälle.
Alltså raka motsatsen från jämställdhet, som man fortfarande försöker hävda som rökridå i vänstermedia. Men alla ser ju att det inte alls handlar om det.
Sjukdomar skall otrotas om det går annars stark behandling. Det är vad vi behöver mot hela vänstersoppan nu. Och vi kommer få det.
Skulle även vilja exakt hur stora dessa "horder av krigsföra män från mellanöstern" verkligen är.
Därför att hade det varit som TS påstår så hade det här landet inte existerat längre, utan det hade varit en veritabel krigszon.
https://www.flashback.org/sp73061525
Personen i länken säger sig jobba på Aftonbladet och p.g.a. sådana aktivister så kommer du aldrig få reda på det. Desinformation. Kan du lite om sannolikhet och statistik så kan du ta opinionsundersökningar från invandrares olika härkomster och uppskatta andelen som hatar homosexuella, icke-religiösa o.s.v.
Vill man inte veta så kommer man inte acceptera några siffror ändå. Jag tror det blev 10% som sympatiserade med och knappt 1% som kunde tänka sig utföra terror. Vi har över 800.000 enligt officiell statistik. Så 8000 med våldskapital som al-qaida/IS och 80.000 som skyddar och sympatiserar. Resten kan enkelt hotas till lydnad.
Vad jag vet så sållas inte folk bort p.g.a våldsbrott i hemlandet. Det här med veritabel krigszon beror ju också på var du kollar. En del grov brottslighet skulle kallas för krig. Mellanöstern är ingen krigszon, de har bara problem med gängbrottslighet
Svara gärna om du är nöjd med detta svaret eller inte. Jag är intresserad. Edit:
En invändning mot mitt resonemang jag hört är att opinionsundersökningar skulle vara åsiktsregistrering eller tankeläsning. Då antar jag att allmänna val och opinionsundersökningar är oetiska eller pseudovetenskapliga av samma skäl.
Sedan använder jag en syllogism eller indirekt bevisföring när jag hänvisar till hemländerna. Det kan ju vara enbart fredsivrare som släpps in, men jämför då med brottsstatistiken och uppgifter från särskilt utsatta områden så får du även en empirisk bild.
Därutöver kan du vara källkritisk och korspejla med en egen snabbundersökning. På en rak fråga om muslimer vill döda mig som ateist svarade några med ett tu qoque: "men europen och ateisten Hitler då...". Tryggt.
Sedan kan man också undra; ska man alltid ta det osäkra före det säkra när det gäller potentiella sekteristiska galningar? Varför är frågor och kartläggning över huvud taget så obefogade i allmänhetens ögon... Sir.Hzzz svarat på det i många av sina inlägg.
Desinformationen är också kopplad till bilden av feminisering. Det är en bild och inte verklighet, annat än temporärt då. Det går ju lika snabbt att hjärntvätta tillbaka de som hjärntvättats. De är liksom väldigt öppna och mottagliga för sådant.
Senast redigerad av Ok-perfekt 2020-12-06 kl. 18:46.
Skulle även vilja veta exakt hur stora dessa "horder av krigsföra män från mellanöstern" verkligen är.
Därför att hade det varit som TS påstår så hade det här landet inte existerat längre, utan det hade varit en veritabel krigszon.
Hallå! Vad är du upptagen med som är mer viktigt än ett pågående folkmord?
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det finns ju riktiga karlar i Sverige också, men majoriteten är ju ganska mesiga av sig.
Det är bara en nidbild. Karaktärsmord och avhumanisering är bara steg ett. Du är högst delaktig i det här folkmordet.
Senast redigerad av Ok-perfekt 2020-12-08 kl. 09:29.