2020-12-09, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Jag är upptagen med verkliga livet, vilket är långt ifrån vanföreställningarna om folkmord som härskar här på FB.
The bystander effect. Den tysta massan behöver inte göra mer än att sluta titta bort. Alltför mycket begärt
Etnisk rensning pågår: "Shake it off"
Citera
2020-12-09, 08:15
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Jag är upptagen med verkliga livet, vilket är långt ifrån vanföreställningarna om folkmord som härskar här på FB.
Svenska män är fredsskadade, uppfostrade bakom mammas kjol, avmaskuliniserade, avsexualiserade så vad förväntar vi oss att pojkar ska bli/göra?

Ta livet av sig för att de inte längre förstår sin biologi och sin givna roll i evolutionen?
De kan knarka ihjäl sig också.

Vore det inte för att EN MILJON svenskar idag äter psykofarmaka mot depressioner, hade vi fått se den bistra sanningen.

Det enda som hade hjälpt dem är våra naturliga belöningshormoner som kan triggas t.ex av vanligt sex och att pojkars sexualitet ansågs vara ganska okej. Om de också fick vara med och bestämma om sina öden och inte bara ha som uppgift att ge plats, hade många fler mått väldigt mycket bättre.
Men nu hatar unga flickor mnä och pojkar och om unga flickor skulle kunna lära sig något av lite äldre män, så är det "skam". För äldre kvinnor blir då bortplockade ännu tidigare ur "priolistorna".

Detta i kombination med att "om de inte hade så väldigt mycket tid att känna efter hela tiden", utan kunde koncentrera sig på något viktigt, som ett mål eller något annat viktigt i livet...

Det finns många fler exempel, ännu längre bort men detta räcker för trådens ämne.
Senast redigerad av Flickfotograf 2020-12-09 kl. 08:17.
Citera
2022-01-27, 13:15
Medlem
Vad menar TS? I urminnes tider fanns inte nationer? Tror någon får gå historielektion
Citera
2022-05-16, 22:40
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Många svenska (och andra) unga män saknar en pappa eller en manlig storebror eller kompis som kan lära dem.

(FB) Mängden ensamma män i Sverige är ju för fan enorm
Citera
2022-06-15, 21:43
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Mark Collet har skrivit en bok som heter "The fall of the Western man".
Citera
2022-06-17, 18:57
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Testosteron-nivån och styrkan på spermier har sjunkit i västvärlden ända sedan andra världskrigets slut. Den typen av "män" du pratar om är faktiskt lika vanliga i USA idag som i Sverige.

Givetvis kommer den typen av män, samt feminister, få problem i framtiden när de blir tvungna att gå i krig mot muslimerna. Jag är inte på något sätt någon "macho"-man, absolut inte. Men när jag ser vissa av dagens män i 20-års åldern, och hör vilka idiotiska ideer de blir matade med, inser jag att västvärlden börjar gå mot sitt slut.
Citera
2022-06-17, 21:17
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Vi finns på landet. Det riktiga bögeriet är och har alltid varit en fjollträsk grej.

Däremot vet jag inte vad är det vi ska leda? Jag som har ett lite större perspektiv tycker mest det är komiskt när folk tror att ankdammen Sverige tar besluten. Vi var väl med resten av världen i corornahoaxen så byta styre i Sverige har ingen effekt alls för agendan som drivs i väst och som vi bara är en liten del av.
Citera
2022-06-17, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Vi finns på landet. Det riktiga bögeriet är och har alltid varit en fjollträsk grej.

Däremot vet jag inte vad är det vi ska leda? Jag som har ett lite större perspektiv tycker mest det är komiskt när folk tror att ankdammen Sverige tar besluten. Vi var väl med resten av världen i corornahoaxen så byta styre i Sverige har ingen effekt alls för agendan som drivs i väst och som vi bara är en liten del av.

Känner du dig hotad av HBTQ? Tänker att det är riktigt jävla Stockholmsmentalitet att hälsa upp sig så över andras livsval. Fjolligt...
Citera
2022-06-17, 22:08
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Känner du dig hotad av HBTQ? Tänker att det är riktigt jävla Stockholmsmentalitet att hälsa upp sig så över andras livsval. Fjolligt...

Va? Det där var duktigt jävla förvirrat tom för dig. När man pratar om fjolliga män i mössor och lattepappor så talar ingen om faktiska bögar som i homosexuella utan dessa män vi pratar om är ju heterosexuella. Jag svarade på ts tråd angående feminiserade män men vad du pratar om och var du tror att du är vet jag faktiskt inte?
Citera
2022-06-17, 22:12
Medlem
Citat:
Va? Det där var duktigt jävla förvirrat tom för dig. När man pratar om fjolliga män i mössor och lattepappor så talar ingen om faktiska bögar som i homosexuella utan dessa män vi pratar om är ju heterosexuella. Jag svarade på ts tråd angående feminiserade män men vad du pratar om och var du tror att du är vet jag faktiskt inte?

Jaja. Jag kanske missförstod dig. Att det enda egentligen bögiga är vad regeringen sysslar med? Då är vi ense.
Citera
2022-06-17, 22:16
Medlem
Citat:

De som tror sig själv vara 'manliga' och 'maskulina' och väljer hata på feminina kvalitéer hos män, brukar ofta vara missnöjda med sig själva och måste hitta ett hatobjekt. Du passar väl in på den mallen. Jag tror man är avundsjuk på att männen i 'fjollträsken' vågar vara sig själva, till skillnad från sådana som er innerst inne är avundsjuka på dem.

Att du är från en håla och dessutom använder homofobisk retorik förvånar ingen precis. Antar att Jimmie är din Messias och du kommer rösta på Sverigedemokraterna?
Citera
2022-06-17, 22:42
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jaja. Jag kanske missförstod dig. Att det enda egentligen bögiga är vad regeringen sysslar med? Då är vi ense.

Jag snackade om vanliga svenska män men jajovisst styrningen kommer ju från regeringen.

Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
De som tror sig själv vara 'manliga' och 'maskulina' och väljer hata på feminina kvalitéer hos män, brukar ofta vara missnöjda med sig själva och måste hitta ett hatobjekt. Du passar väl in på den mallen. Jag tror man är avundsjuk på att männen i 'fjollträsken' vågar vara sig själva, till skillnad från sådana som er innerst inne är avundsjuka på dem.

Att du är från en håla och dessutom använder homofobisk retorik förvånar ingen precis. Antar att Jimmie är din Messias och du kommer rösta på Sverigedemokraterna?

Följer man trender som om man vore en fjortisbrud och dessutom har en konstant flackande blick och ett feminint osäkert vis att vara så är ju säker på sig själv det sista man är så det tramset kan du ju inte tro på själv? Att folk är avundsjuka på dig var vad mamma sa va? Du får nog växa upp och inse att ibland är bara en spade en spade.

Att kalla straighta män för bögar är homofobiskt? Mot vem isåfall? Bögarna eller dom straighta som kallades för bögar? Lär mig mer om woke baby språk för fjollträskare utan kulor. Nä jag skulle aldrig rösta. Så låt mig nu gissa, du gråtrunkar till fuhrer Schyman varje dag och är en given FI röstare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in