2020-01-29, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Jag har läst alla dina inlägg i denna tråd, och det omöjligt att få något vettigt ur dem.

Det är inte bra att vara stenad när man författar inlägg på Flashback.

Det är inte ditt fel....hur skulle du kunna förstå att konservativ kraft (globalt) importeras. Medans hens/hbtq tankar slås ner till inget.

Hur skall ni förstå?

Om verkligheten vore att vi vill ha mindre utav er alla.....fäster tanken då? Fäster tanken i att just ni befinner er i ett fängelse och de som inte kan omformas under media är fria.....

Nej du har inte fattat ett skit.....

Det här är NI<SOMA>

https://m.youtube.com/watch?v=Um7pMggPnug
Senast redigerad av Ashtaroth2 2020-01-29 kl. 13:18.
Citera
2020-01-29, 13:16
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Så? Nu skulle alltså män inte bara tappa kuken om de ex. började läsa böcker m.m., utan även dö?

Intressant onekligen

Jag tror du har missat något väsentligt. Jag är väldigt maskulin och jag har läst böcker hela mitt liv. Den unga moderna kvinnan läser ta mig fan *inte* böcker. Hon läser bloggar och kollar på Paradise Hotel.

Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
bry sig om sin hälsa.

Jag ser feta tjejer överallt, dessutom med attityden att det är hälsosamt och bra att vara överviktig. "Stop fatshaming, big is beautiful" osv från feta kossor. Öppna ögonen.
Citera
2020-01-29, 13:19
Bannlyst
Citat:
Jag tror du har missat något väsentligt. Jag är väldigt maskulin och jag har läst böcker hela mitt liv. Den unga moderna kvinnan läser ta mig fan *inte* böcker. Hon läser bloggar och kollar på Paradise Hotel.

Jag ser feta tjejer överallt, dessutom med attityden att det är hälsosamt och bra att vara överviktig. "Stop fatshaming, big is beautiful" osv från feta kossor. Öppna ögonen.

Att uppfinna spegeln.....var inte för kvinnans skull🤷‍♀️
Citera
2020-01-29, 13:24
Medlem
particulum1s avatar
Citat:

Då kanske du bör demonstrera detta genom att förmedla konstruktiva förslag och lösningar istället för en essentiellt meninglös sarkasm:

Citat:
Ja, tänk vad bra det vore om det enbart fanns kvinnor på jorden. Inga krig, ingen ovänskap, bara godhet och lycka överallt.
Citera
2020-01-29, 13:28
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Då kanske du bör demonstrera detta genom att förmedla konstruktiva förslag och lösningar istället för en essentiellt meninglös sarkasm:

Har man erfarenhet av användaren "Merapi" så vet man att det är ungefär som att stånga huvudet blodigt mot en stenvägg.
Citera
2020-01-29, 13:28
Bannlyst
Citat:

Du börjar tappa det....oväntat.

Konstruktiva förslag utöver ett icke problem....verkligen....vad hände med min Part?

Er lärdom har vi alla väntat på....tyvärr så var den lärd.
Citera
2020-01-29, 13:32
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Har man erfarenhet av användaren "Merapi" så vet man att det är ungefär som att stånga huvudet blodigt mot en stenvägg.

Det kan du bara skylla på dina egna förutsätta meningar och en oförmåga att förklara någonting enkelt och konstruktivt.
Citera
2020-01-29, 13:36
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashtaroth2
Du börjar tappa det....oväntat.

Konstruktiva förslag utöver ett icke problem....verkligen....vad hände med min Part?

Er lärdom har vi alla väntat på....tyvärr så var den lärd.
Jag vet inte vad för intentioner du har med dina inlägg eller vad för slags förväntningar du har av mig, men föreslår att du släpper dem.
Senast redigerad av particulum1 2020-01-29 kl. 13:39.
Citera
2020-01-29, 13:36
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

Citat:
Det kan du bara skylla på dina egna förutsätta meningar och en oförmåga att förklara någonting enkelt och konstruktivt.

Sluta med ditt ordbajsande. Vad ska förklaras? Vad ska jag förmedla förslag och lösningar på? Merapis feministiska skitprat om att män är sämre på allt? Det är hennes egna subjektiva, förvirrade åsikter. Det finns inget att förklara eller lösa.

Sitt ner.
Citera
2020-01-29, 13:38
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Sluta med ditt ordbajsande. Vad ska förklaras? Vad ska jag förmedla förslag och lösningar på? Merapis feministiska skitprat om att män är sämre på allt? Det är hennes egna subjektiva, förvirrade åsikter. Det finns inget att förklara eller lösa.

Sitt ner.

Tja, ett exempel skulle till exempel kunna vara hur man kan motverka feminiseringen av svenska män, som jag antar du har problem med?

Stå upp.
Citera
2020-01-29, 13:41
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
När jag promenerar i stan förundras man säkerligen. Män i scarfs och små mössor trippar omkring med tygväskor och små knähundar. Vissa ser ut som små pojkar, trots att de måste vara väl över 18. Nästan alla har det där gay-uttalet, om ni hänger med på vad jag menar? De går i tighta jeans och fikar med sina väninnor. De är helt enkelt feminina, och detta problem är minst sagt utbrett.

Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Samtidigt importeras horder av krigsföra män från Mellanöstern. Mängder av svenska män går runt med asiater då jag antar att de har svårigheter med att finna en kvinna från sin egen nation.

Jag återupprepar mina två frågor, som TS inte ens har bemödat sig att svara då det verkar vara mer intressant att vara aggresiv och att spy ut galla än att faktiskt föra en diskussion.

Sen när var några individer som TS observerat applicerbart på hela den manliga befolkningen i detta landet?
Är bara väldigt nyfiken av den enkla anledningen att i regionen där jag lever så syns dessa individer & beteende (samt klädstil) inte till, om det nu inte är någon 08 turist som är utanför tullarna för första gången i sitt liv.

Skulle även vilja veta exakt hur stora dessa "horder av krigsföra män från mellanöstern" verkligen är.
Därför att hade det varit som TS påstår så hade det här landet inte existerat längre, utan det hade varit en veritabel krigszon.
Senast redigerad av Amiron 2020-01-29 kl. 13:42. Anledning: Snavfel
Citera
2020-01-29, 13:42
Bannlyst
Citat:
Jag vet inte vad för intentioner du har med dina inlägg eller vad för slags förväntningar du förväntar dig från av mig, men föreslår att du släpper dem.

Nej, och ifrågasattä.....hade ni mer än väl kunnat behållit.

Nåväl👓
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in