Citat:
Ursprungligen postat av
Liebesraum
När jag promenerar i stan förundras man säkerligen. Män i scarfs och små mössor trippar omkring med tygväskor och små knähundar. Vissa ser ut som små pojkar, trots att de måste vara väl över 18. Nästan alla har det där gay-uttalet, om ni hänger med på vad jag menar? De går i tighta jeans och fikar med sina väninnor. De är helt enkelt feminina, och detta problem är minst sagt utbrett.
Citat:
Ursprungligen postat av
Liebesraum
Samtidigt importeras horder av krigsföra män från Mellanöstern. Mängder av svenska män går runt med asiater då jag antar att de har svårigheter med att finna en kvinna från sin egen nation.
Jag återupprepar mina två frågor, som TS inte ens har bemödat sig att svara då det verkar vara mer intressant att vara aggresiv och att spy ut galla än att faktiskt föra en diskussion.
Sen när var några individer som TS observerat applicerbart på hela den manliga befolkningen i detta landet?
Är bara väldigt nyfiken av den enkla anledningen att i regionen där jag lever så syns dessa individer & beteende (samt klädstil) inte till, om det nu inte är någon 08 turist som är utanför tullarna för första gången i sitt liv.
Skulle även vilja veta
exakt hur stora dessa "horder av krigsföra män från mellanöstern" verkligen är.
Därför att hade det varit som TS påstår så hade det här landet inte existerat längre, utan det hade varit en veritabel krigszon.