Citat:
Ursprungligen postat av
Lilabanan
Vad är det för fel om en svensk man är med en asiatisk tjej?
Enligt min erfarenhet så finns det faktiskt riktiga guldkorn bland asiater om man hittar exempelvis tjejer som blev adopterade som bebisar.
Detta står som bevis för hur hjärntvättad svenskarna blivit av kulturmarxismen. Asiater är till för asiater och nordeuropeer för nordeuropeer. Giftermål och samlevnad är till för barnaalstrande och om du får barn med en asiat så blir barnen asiater. De blir rotlösa bastarder och hör varken hemma i vare sig Sverige eller Asien. Ni blandar ut era gener så till den grad att barnen inte kommer likna er det minsta. Jag har sett detta otaliga gånger och är även bekant med ett sådant barn. Jag och asiaten satt och skrattade åt fadern vars son inte var ett dyft lik fadern, varken till beteende eller utseende. Han var en kopia av sin mamma, om än lite längre än de andra asiaterna.
Dessa asiatutblandande män borde ju krönas till en av tidernas förlorare då de helt tappat fattningen gällande etnisk hygien. Jag blir uppriktigt äcklad av era perversa böjelser.
Citat:
Ursprungligen postat av
Slacker-
Håller med, asiatiskor är vackra och intelligenta.
Här har vi ett exempel på en självhatande man som inte vill ha barn som ser ut som han själv. Han hatar sig själv så till vida, att han helt vill se sina gener utrotade.
Citat:
Ursprungligen postat av
tuggish
Samtidigt enligt samma teori på det här forumet så tänder inte kvinnor på mesiga killar.
Så vad ska alla kvinnor med dessa nedtofflade killar till isf?
Tycker alltid det är kul med trådar om manlighet då alla har sin egen uppfattning av vad manlighet är för dem personligen. Alltid underhållande att följa!
Vad är det som är så "kul"? Feminina män är ju patetiska skuggor av vad de bör vara. Det är inte kul, det är skamligt. Blir uppriktigt förbannad över hur många idag tar allt som ett stort skämt. Det kommer resultera i vår egen undergång, sålänge män som du vägrar ta verkligheten på allvar och se sanningen i vitögat.