Citat:
Ursprungligen postat av
Makarov.24
Håller med om att det är rörigt med många uppgifter. Vad jag vet nämner han inget av detta.
Lite märkligt tycker jag att det är att SE inte verkar ha nämnt till väktarna att han inte bara sprungit efter poliser utan även att han överhört ett vittne efter rusningen som beskrev SE’s egna klädsel.. detta trots att Lisbeth sagt till honom själv att GM hade blå täckjacka.. och dessutom ville polisen inte heller ta hans vittnesmål när han försökte rätta till detta..
Såpass många ”märkligheter” har SE varit med om 20 min innan på en MP men tycks alltså inte tycka att det är värt att nämna.. chock? Ja, kanske det..
Jag skulle kunna ”köpa” SE som ett passivt vittne som ”skarvar” och överdriver sin roll, och inte en GM som jobbar hårt på att förekomma än förekommas... och råkar ha en jävla otur som är klädd som GM...men...hans något märkliga väg till dekorimahörnet, inkl stopp vid skyltfönster i höjd med reklampelaren.. mer eller mindre på samma sätt som GM tar sig till dekorima.. även dårpippin på hans utstämplingstid morgonen verkar mer åt GM hållet..