2020-12-08, 16:28
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Att DN varit helt knäpptysta hittills (förutom någon intetsägande notis) säger så mycket att jag inte ens orkar börja skriva om det.

Skamligt och ynkligt men samtidigt jävligt skrämmande.

Ja, framför allt skrämmande. Jag kommer göra allt för att undvika den tidnings i framtiden. Aldrig ta i den. Byta kanal om chefredaktören dyker upp. Bye
Citera
2020-12-08, 16:29
Medlem
Oddsen för att FF tar självmord?

Nu slängs FF till vargarna.

Drevet lär explodera.

Tacka skvallerpressen och Flashback. Annars hade tystnaden kanske segrat
Citera
2020-12-08, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Senaste nytt!!!

Centern har fått NYA besvärande uppgifter om Federley! Vad kan det vara som inte avhandlats här?

Länk: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/centerpartiet-ger-besked-om-fredrick-federley-i-morgon

Edit: Tydligen handlar det om att Federley, som vi alla här misstänkte, länge vetat om att sambon var pedofil men inte agerat på detta.

Fyyyy fan!!!

Nu får han jävligt svårt att sitta kvar, pedofilälskaren.

Wow, bekräftat vad de flesta redan förstod: FF ligger frivilligt med pederaster när han själv får välja, Så länge inte karriären blir belastad. Att vara förälder till en nioårig flicka bekymrar honom föga.

Fritt fram för stjärtgossen FF att fortsätta bli påsatt av Jonas nu när alla tillgängliga diagram på FF:s karriär peakar neråt. Heltid hos mamma, eller fosterhemsplacering för dottern.

Bra jobbat, Fredde!
Citera
2020-12-08, 16:30
Medlem
Vad har Federley för SÄPO-kontakter..?.

https://www.gp.se/nyheter/sverige/svt-besked-om-federley-i-morgon-onsdag-1.38260635#preamble-cd4a239bd79eb1adbbfae56f1a0352e0:~:text=I %20samband%20med%20det%20ska%20Federley,ta%20reda% 20p%C3%A5%20vem%20anm%C3%A4laren%20%C3%A4r
Citera
2020-12-08, 16:31
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Säker på att han bluffar. Det här är lite "min brorsa är hells angel" när man blir nekad inträde för man är för full.
Federley har säkerligen en del kontakter inom säpo genom jobbet....men tvivlar mycket starkt på att de tar några orders av riksbögpeddot.

Den som gör det begår tjänstefel.
Citera
2020-12-08, 16:32
Bannlyst
Thabo Motsieloa.

Paolo mosades av media samtidigt som hans produkter plockades ut ur handeln! Han hade begått ett bötesbrott, erkänt handlingen, betalat bot och bemött allmänhetens frågor! Det han byggt upp under ett halvt liv försvann över en natt...

Paradoxalt nog säljer kvinnan sannolikt sex än idag men med handen på hjärtat är det verkligen någon som bryr sig? Det var inte det som var grejen...

Fredrik Federley har förvisso inte förgripit sig (på barn) men han är en förälder som släpper in en man dömd till 9 års fängelse för pedofili in i sitt och dotterns hem...

Jodå han visste om vad mannen hade gjort och han har minst ytterligare en pedofil i vänkretsen. Är det inte något som skorrar och skaver här? Var är den moraliska indignationen inom media?

Federleys krishantering är mästerlig av den enkla anledningen att den funkar "Jag har mått dåligt ett längre tag"! Vad fan är det för ursäkt och varför citerar Annie Lööf den lama förklaringen?

Partiet kommer att stå kvar trots att en av deras främsta företrädare agerat fullständigt ansvarslöst på så många plan. (Företagarna bakom Paolos produkter måtte sucka tungt...) jag ser inga som helst problem med att Federley gillar män eller att han är en "party apa". Problemet är hans bristande moral och korrupta omdöme!

I fallet Fredrik Federley känns det som att han seglar under skydd av sin sexuella läggning. Visst hade Federley blivit kölhalad om han varit heterosexuell? En tanke som det är omöjligt att inte snudda vid... Virtanen och en rad andra män blev av med heder, inkomst, karriär och ära utan att de kunnat bindas till något brott.

Som sagt det är något som skaver! Vi kanske är lika inför lagen men inför medias dömande organ har olikheten aldrig varit större än idag!
Citera
2020-12-08, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Som att efterforska anmälan så klart.
Jag förstår inte vad du menar. En myndighet får inte försöka ta reda på vem av de anställda som har snackat med pressen, är det detta du tänker på? Jag kan ringa till socialen och fråga vem som har anmält utan att bli straffad. Däremot kanske de inte får säga något. Men om de gör det är det inte mitt problem. Om Säpo springer Federleys ärenden på så vis kan de möjligtvis bryta mot sina anställningsavtal. Knappast tjänstefel, men möjligtvis så om de använder sig av sin position på ett olagligt sätt.
Citera
2020-12-08, 16:34
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Wow, bekräftat vad de flesta redan förstod: FF ligger frivilligt med pederaster när han själv får välja, Så länge inte karriären blir belastad. Att vara förälder till en nioårig flicka bekymrar honom föga.

Fritt fram för stjärtgossen FF att fortsätta bli påsatt av Jonas nu när alla tillgängliga diagram på FF:s karriär peakar neråt. Heltid hos mamma, eller fosterhemsplacering för dottern.

Bra jobbat, Fredde!

Jag hoppas fler nu läser domen. Men jag varnar samtidigt för att det är jobbigt milt sagt att läsa om övergreppen på dessa helt värnlösa småflickorna. Något som uppenbarligen inte berört Federley.
Citera
2020-12-08, 16:35
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Oddsen för att FF tar självmord?

Nu slängs FF till vargarna.

Drevet lär explodera.

Tacka skvallerpressen och Flashback. Annars hade tystnaden kanske segrat
Sådana här har ingen skam. Kan han bo ihop och knulla med en barnvåldtäktsman samtidigt som han har ung dotter boendes hemma så känner man inga sådana känslor. Han kommer förmodligen knarka ned sig på poppers och gå "all in" på att knulla och suga så mycket kuk han bara kan ihop med sina degenererade pedopolare.

Men skulle du göra slut på det hela PedoFredde så hade det ärat dig starkt!
Citera
2020-12-08, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Också när paret låg i samma säng: när flickan hade haft mardrömmar och lade sig i mammans och Jonas säng våldförde han sig på flickan.

Exakt! Och barnen blev så drillade att de trodde att det hörde till. De klagade till ingen - trots att han inte hotade dem. De äcklades av "det blöta", men accepterade verkligheten som den var.

Undrar hur mamman till barnen mår..?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiveinchboots
Thabo Motsieloa.

Paolo mosades av media samtidigt som hans produkter plockades ut ur handeln! Han hade begått ett bötesbrott, erkänt handlingen, betalat bot och bemött allmänhetens frågor! Det han byggt upp under ett halvt liv försvann över en natt...

Paradoxalt nog säljer kvinnan sannolikt sex än idag men med handen på hjärtat är det verkligen någon som bryr sig? Det var inte det som var grejen...

Fredrik Federley har förvisso inte förgripit sig (på barn) men han är en förälder som släpper in en man dömd till 9 års fängelse för pedofili in i sitt och dotterns hem...

Jodå han visste om vad mannen hade gjort och han har minst ytterligare en pedofil i vänkretsen. Är det inte något som skorrar och skaver här? Var är den moraliska indignationen inom media?

Federleys krishantering är mästerlig av den enkla anledningen att den funkar "Jag har mått dåligt ett längre tag"! Vad fan är det för ursäkt och varför citerar Annie Lööf den lama förklaringen?

Partiet kommer att stå kvar trots att en av deras främsta företrädare agerat fullständigt ansvarslöst på så många plan. (Företagarna bakom Paolos produkter måtte sucka tungt...) jag ser inga som helst problem med att Federley gillar män eller att han är en "party apa". Problemet är hans bristande moral och korrupta omdöme!

I fallet Fredrik Federley känns det som att han seglar under skydd av sin sexuella läggning. Visst hade Federley blivit kölhalad om han varit heterosexuell? En tanke som det är omöjligt att inte snudda vid... Virtanen och en rad andra män blev av med heder, inkomst, karriär och ära utan att de kunnat bindas till något brott.

Som sagt det är något som skaver! Vi kanske är lika inför lagen men inför medias dömande organ har olikheten aldrig varit större än idag!

Klocka ord.
Media måste rannsakas efter detta. Något är sjukt. Riktigt sjukt!

Man skäms.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Jepp. Lite drygt 10 dagar avvaktade dem, sen högg samtliga, samtidigt.

Vår hornalistkår är så jävla korrupt. Ormar.

Är väl ingen som tvekar om att de är en enda stor familj - en KLAN - där ingen har mandat att göra något på egen hand. Undrar vem som är högsta hönset? Wododarski? Hanna Stjärne? Någon på TT?

Vem fattade beslutet att "det är nu ok att skriva om FF fr o m den 8 december"? Kanske lämpligare att ta detta i en egen tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in