2019-05-02, 22:31
Medlem
Varför exponerar hon det stackars lilla barnet.

Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Men hurru....det är klart det finns grader i helvetet och hade du en sprutknarkare eller grav alkis till morsa eller ingen alls så hade säkert Kajsa varit bättre. Tveksamt dock.

Sen är iofs Kajsas man en pussywhipped cuckad liten gråzon till människa men att förringa honom helt och kalla Kajsa för ensamstående mamma är ju direkt elakt!
Citera
2019-05-02, 22:36
Medlem
ms18s avatar
Ännu en mupp som tror sig vara speciell och helt egen. Stackars unge i framtiden. Stackars man..
Citera
2019-05-06, 09:36
Medlem
Det är vad feminismen blivit idag. Det är en hop bortskämda snorungar till tjejer (oftast), som aldrig velat eller försökt kämpa sig till en vettig position i samhället. Istället försöker de få till lagar som gör att de får räkmacka till toppen. Samtidigt vill de kunna sitta hemma och vara feta, lata och inte göra ett skit - men ändå få en massa beröm. Det är de där mobbade tjejerna som sett upp till de fina, populära tjejerna i skolan... som nu vill vara lika mycket attention whores som dem, men som inte har "the looks". Därför kör man istället med ett kampanjande kring den feta och orakade kroppen. Man vill få till någon form av aktivism och normalisering. Egentligen handlar det dock fortsatt bara om osäkra, feta tjejer som är alldeles för deprimerade för att ta tag i sina liv och göra något åt saken och få ett hälsosamt, lyckligt liv.
Citera
2019-05-07, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Det är vad feminismen blivit idag. Det är en hop bortskämda snorungar till tjejer (oftast), som aldrig velat eller försökt kämpa sig till en vettig position i samhället. Istället försöker de få till lagar som gör att de får räkmacka till toppen. Samtidigt vill de kunna sitta hemma och vara feta, lata och inte göra ett skit - men ändå få en massa beröm. Det är de där mobbade tjejerna som sett upp till de fina, populära tjejerna i skolan... som nu vill vara lika mycket attention whores som dem, men som inte har "the looks". Därför kör man istället med ett kampanjande kring den feta och orakade kroppen. Man vill få till någon form av aktivism och normalisering. Egentligen handlar det dock fortsatt bara om osäkra, feta tjejer som är alldeles för deprimerade för att ta tag i sina liv och göra något åt saken och få ett hälsosamt, lyckligt liv.

+1
Citera
2019-05-08, 01:26
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer

Om detta är snittet av den moderna kvinnan, den intelligensbefriade uppmärksamhetshoran, så har jag full förståelse för de män som aktivt väljer att bli bög.
Citera
2019-05-19, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Helt ärligt känns det uppfriskande med en man som erkänner att han vill misshandla sin kvinna om hon inte beter sig som han vill.
Modernt med hederskultur!
Är du med i eller stödjer is?
Jag har inga problem med att vara ärlig. Vissa kvinnor förtjänar inget annat än en örfil.
Citera
2019-05-28, 02:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Kajsa Hultin heter en ung kvinna från Oxelösund som jag tidigare inte hört talas om.
https://www.instagram.com/kobranhuggertill/

Men usch och fy för FAN vilken vedervärdig gris till människa. Hennes barn borde omhändertas omgående och mannen borde hamna på nån sorts avprogrammerings-anstalt.
Fettesubban borde låsas in på tvångsbantning och sen livslång medicinering mot sina vanföreställningar.

Jag anser att detta är lika hemskt som veganerna i GBG som svalt sitt barn fast tvärtom.
Citera
2019-05-28, 02:24
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Men herrejävlar. Hur hamnade jag här? Snälla skriv en varningstext åtminstone.

Det första parti som vill förbjuda sociala medier kommer få min röst. Det där borde räknas som digitalt ofredande.
Citera
2019-05-28, 02:35
Medlem
Nihiliserads avatar
Haha 100 av 100 poäng, på TS! 😀

Jag ser dessa hatiska fettbomber hela tiden, i Göteborg.

Tyvärr hade hon raderat bilderna du länkade till dock ☹️

Ville så gärna se snusket, och hennes förfall!
Citera
2019-05-28, 02:41
Medlem
Passepartouts avatar
Blir bara glad av Kajsas ohämmade bilder, ungen verkar trivas också. Låt människor vara som dom är, vad har hon gjort er för ont? Ni som hackar tror jag inte mår så bra själva. Ta väl hand om er alla därute :-)
Citera
2019-05-28, 11:37
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Blir bara glad av Kajsas ohämmade bilder, ungen verkar trivas också. Låt människor vara som dom är, vad har hon gjort er för ont? Ni som hackar tror jag inte mår så bra själva. Ta väl hand om er alla därute :-)
Det du ser är en mamma som med sin livsstil kommer lämna sina barn utan mamma i förtid.
Det kallas hälsa, okej?
Citera
2019-05-28, 12:20
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout

Skvaller(kärringarna) på feminismforumet måste få lätta på trycket annars exploderar de. Vi andra kan bara hoppas på att hon själv inte läser skitet.
Senast redigerad av Jenny9 2019-05-28 kl. 12:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in